MF 't GOOI deel XXVII

Status
Niet open voor verdere reacties.
BM van harte gefeliciteerd en misschien kleine tip... ga notaris-shoppen en vraag dan gelijk offerte voor samenlevingsovereenkomst en testamenten, vaak als je alles in ene doet scheelt het echt heeeeel veel euro's.
 
ja waarschijnlijk. Dat kan wanneer er een kleine beschadiging in zit en dan kan het raam ontploffen oid :P
Ik heb net de hele auto uitgezogen, m'n vader had de grond al geveegd, maar ben er met de stofzuiger nog een keer overheen geweest. Heb geen zin dat Danger in de glas staat.

Ohja was trouwens wel blij dat het gebeurd was toen Danger uit de auto was. Want het glas lag in zijn hele bench :X
das idd wel mooi dat het woefie er al uit was ja!!

maar zoals Erwin al zegt, misschien raakte de ruit de bench wel oid
 
Hmm, is de hoek van bench vrij dichtbij de achterruit? Misschien was de kortstondige contact tussen glas en bench na het dichtgooien van de achterklep glas beetje beschadigd geraakt.

Met warmte gaat de glas door de spanning dan springen.

Balen van die 500 euro -O-

Ja had ik ook al over nagedacht, maar de bench staat een eind van het raam af, had de bench eerder wel dichtbij toen ik de achterbank nog niet had ingeklapt. Ik heb ook helemaal niet opgelet of ik een beschadiging in mijn raam had voor het ontploffen
 
ff poserpiccie :+

full


Onze oude hond :P
 
Laatst bewerkt:
aaah gos. Altijd erg om die beessies weer in te moeten laten slapen -O-

yep klopt maar ze was er echt aan toe... leven werd lijden en dan moet je kiezen voor het beestje.

Doe jij naast de pakwerktraining van je hondje ook een gehoorzaamheidstraining of zo.. of zit dat er in...
 
yep klopt maar ze was er echt aan toe... leven werd lijden en dan moet je kiezen voor het beestje.

Doe jij naast de pakwerktraining van je hondje ook een gehoorzaamheidstraining of zo.. of zit dat er in...

Ja dat zit daarin. Omdat ze bij een gehoorzaamheidscursus allerlei dingen afleren, waaronder bijten, wat mijn hond wel moet doen. Alleen leren wij hem waarop en wanneer.
 
bij tekenen heb je de overdracht van geld (waar je zelf niets van ziet..), papieren en sleutel :)

tenzij ze het voorlopig koopcontract gaat tekenen, dan heb je nog niks ;)
En ik vermoed dat ze dat gaat doen volgende week, anders is het wel heel snel.


Oh lees nu verder: :^ met Sunny dus :+
 
Laatst bewerkt:
uhh.. Stoner heeft wel erg goed gekwalificeerd.. dus ben bijna bang dat ie weer weg rijdt.. en dat ome Rossi daardoor 2de wordt.. of Stoner bezwijkt weer onder de druk.. Maar ga natuurlijk voor Rossi!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan