Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rebel Peter van harte gefeliciteerd *O* met je 54-ste. Speciaal voor jou schijnt het een prachtige dag te worden en de vooruitzichten voor zaterdag zijn zéér gunstig [19 graden en droog volgens de krant] dus dat beloofd wat.
Ik denk [weet het bijna zeker] dat je wens in vervulling gaat......11 of 10...... Rebels op 1 rij :Y .

Voor nu een hele fijne dag gewenst ook namens Joost en Sjoerd. Tot zaterdag :] .
 
Laatst bewerkt:
Vanuit een zonnig en vrolijk noorden ook: VAN HARTE GEFELICITEERD RP met je verjaardag vandaag, maak er een mooie en gezellige dag van! Ik zie je zaterdag, voor de record"poging". Heel veel plezier vandaag! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* :]
 
Hoi Peter,
Van harte gefeliciteerd ! 54 uit '54!
Zoveel rebels zullen 't wel niet worden zaterdag, maar wel véél, dus.
Laat je mij nog even weten waar ik precies wezen moet? Of kan ik op 't dorpsplein vragen naar rebelpeter, haha. Zie je zaterdag. Het weer belooft, net als vandaag, heel feestelijk te worden.
Fijne dag gewenst.
 
Hoi Peter ,
full

En een prettige dag en tot zaterdag.
Don & Rebella
 
ook namens ons van harte met je verjaardag.
Wat een dag zeg....wat een weertje....kortom....het is je gegunt.
En ook zaterdag prachtig weer...jeetje...gaan we zeker bbqen ? hahaha
Fijne avond nog en tot over 2 nachtjes.
 
van harte met je verjaardag, en zaterdag 11 opeen rij?
kom je een te kort heb nog een 450 staan.
fijne avond, en zaterdag een gezellige(bbq) zie de foto's wel hopend 11 op een rij

rijdt voorzichtig er ligt weer veel blad op de weg.


groetjes Meerten
 
allemaal heel hartelijk bedankt voor de gelukwensen! dat doet mijn Rebelhart goed!. ik verheug me zeer op zaterdag aanstaande: en we gaan er een leuke brunch van maken. tot zaterdag allemaal, en denk er op, op tijd zijn: 11:10:08 op 11-10-08 ;)

Via PB of mail zal ik mijn adresgegevens naar iedereen doorgeven voor zover ik dat kan en ja, inderdaad, meerten: allemaal opletten met die bladeren: het kan spekglad zijn in de bochten. Meerten, ideetje: kun je je spare rebel niet meenemen? misschien kun je hem doorverkopen ... moet je alleen wel lopend naar huis, maar ik wil je met alle plezier daarna een heel eind terug brengen als het lukt! maar dan hebben we in ieder geval nóg een rebel extra :]
 
Laatst bewerkt:
Goeie morgen allemaal op deze mooie ochtend! 'K heb de rebel gepoetst en veel goede zin nog ff ontbijten en dan via een gepaste omweg op weg naar RebelPeter.

Tot zo

Goos
 
Jongens wat een geweldig cadeau!! De line-up was tot twee keer toe een absoluut succes en we hebben er jawel 10 op rij gekregen waarbij Joost als invaller op de 10e rebel gereden heeft, maar dat maakt niet uit: we hebben de 10 gehaald!!! PRACHTIG!!!

Hier komen de fotos met 10 REBELS op rij:

full

ff kieken: motoren zijn v.l.n.r.: Rebelpeter (rebbie), Peter R.O., Lady Rebel 450 (José), Goos, Donantonio (Ton), Rebellie (Jan), Rebella (Anneke), Rebelpeter (de reb), Anke, Oudje (Rob)

full

full

full


full

nog even een rondje om de kerk van Duiven ...

full

Staand op het Remigiusplein: v.l.n.r.: José, Goos, Rob en Anke, de laatste als altijd in beweging ... wat een energie !!!

full

full

van links naar rechts staand: Peter R.O., RebelPeter, Ton, Goos, Jan en Rob en
ook van links naar rechts, de dames, die 'spontaan' door de knieen gingen ... José, Anneke en Anke ... ;)
 
Laatst bewerkt:
Hey mensen,
Bedankt voor de gezellige ochtend/middag! ik heb er er van genoten. we hadden het weer ook zeker mee.
maaruhm waar blijven de foto´s???
tot snel allemaal

Goos
 
goos, ton en anneke: bedankt he voor het geweldige leuke kado! 10 rebels op rij is een drie jaar oude droom. dit zal voorlopig niet meer verbeterd worden ben ik bang. maar laten we hopen dat het gebeurt voor ik ooit de pijp aan maarten moet geven .. ;)
 
Dames en heren Rebellers, wat een ontzettend leuke dag heb ik gehad, mede dank zij jullie natuurlijk. Wat een leuke groep mensen en wat een enthousiasme. Ook Joost vond het heel gezellig, dit is zéker voor herhaling vatbaar. Wij zijn van de partij dat staat vast.

Peter bedankt voor alles, jij bent de motor van dit "cluppie", ga vooral zo door. In 1 woord geweldig.
 
Dank je, Anke (en indirect ook Joos, als invaller), het was werkelijk een heel bijzondere dag en jullie hebben me een geweldig groot plezier gedaan door allemaal spontaan te komen en zo gezellig samen met elkaar om te gaan!

We moeten volgend jaar eigenlijk een een heus Rebelweekend organiseren, en dan ergens in ik noem maar wat, een motorhotel ergens in de Eiffel of zo, om samen eens door wat meer geprononceerd landschap te kunnen rijden en 's avonds samen rond een kampvuurtje of barbecue te kunnen zitten om nog veel meer sterke verhalen te kunnen vertellen, daarbij genietend van een of ander lekker (sterk?) drankje!

:9 :Y :P O-)
 
Laatst bewerkt:
Ook wij hebben genoten en willen bij deze Peter bedanken voor de gastvrijheid. Ook leuk om weer nieuwe gezichten te zien waarvan je alleen de namen kent via dit forum.
Kortom....graag tot de volgende keer...al zal dat nog een paar maandjes duren verwacht ik.
Hier trouwens alvast de eerste foto van iemand die slechts 54 is geworden....maar zo blij als een kind was. Zeer binnenkort meer foto's...moet alle 67 stuks nog even bekijken.
full
 
Ton en Peter: wat een leuke fotos ! leuk om te zien dat er zulke andere invalkshoeken te vinden zijn als je met een groep optrekt! echt! en tjonge peter, goed getroffen, wat ziet dat er stoer uit in dat jasje he hihi, voel me een beetje als een rolling stone in een ander tijdperk ...

@ Goos: leuke metalen gimmick ("Rebel 450 Parking only") heb je voor me gemaakt! die krijgt een ereplaatsje, misschien thuis, ergens op de schuurdeur, misschien op school, boven mijn werkplek, maar zeker ergens waar ik hem elke dag kan bekijken! :}

PS: wat zo leuk is aan ons logo is die "Four-Fifty": het leuke is dat de leeftijd
"Fier-en-Fijftig" daar precies bij past ... tjonge zou het toeval zijn ?????

ik weet niet wie hier nu de oudste van ons is ... maar laten we het er op houden dat in het vervolg die leeftijd speciale aandacht krijgt als je die met onze rebel 450 behaalt.... who's next .... ???
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal, ben nèt thuis, heb een FANTASTISCHE dag gehad, Allemaal bedankt !! Maar bovenal RebelPeter, voor zijn gastvrijheid. Het was werkelijk helemaal af!! Zal gauw de foto's plaatsen, maar eerst even een hapje eten. Allemaal nog een heel prettig weekeind en tot gauw weer! :]
 
Hallo rebels,
Ben net weer thuis, moest nog even naar Eindhoven.
Een hele mooie dag was dat! Weer was goed, brunch was meer dan goed, weer nieuwe gezichten bij dat toch wat anonieme internet. Peter, je hebt ’t gemaakt! Verdiend ook trouwens; bedankt voor je gastvrijheid. Ik meende ook even dat jij een traantje wegpinkte, daar op dat kerkplein. Jazeker; en maar doen alsof je druk was met die camera, jaja.
20 cilinder, 4 1/2 liter motorgeweld....POWERRRRRRR!
Goed, beginselakkoord ligt daar. Volgend jaar zelfde tijd.
Mooi foto’s!
Fijn weekend nog en tot ziens,Jan
 
Oh ja, wat ik nog vergeet..... Ik geef me bij deze al op voor het Rebelweekeind volgend jaar, met z'n allen bij het kampvuur, spannende verhalen en zo..... wat speciaal vocht erbij..... een bijbehorende mooie rit..... MOET LUKKEN!! :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan