Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pink-Y: het is dan de verjaardag van RebelPeter......en dus gaanwe dan proberen het line -up record te verbreken in Duiven,.....kijk maar eens omstreeks vorig jaar op deze datum op MF.... dan zie je dat het record op 10 staat........ dusssss...... :]

Enne: dit is de 2500 post in deel 2........... *O*
 
Laatst bewerkt:
hoi luitjes
tijd maakt mij niet uit
jullie moeten van ver komen ,dus in de middag is prima
en ja gaaf als jullie allemaal tegelijk aankomen
dus tijd?? kijk maar wat de meeste goed uikomt
ik zorg voor soep en brood
groetjes simply
 
Laatst bewerkt:
mag ik voorstellen om een uur of één aan te komen? om maar eens een tijd te noemen, iets eerder plan ik zelf in ivm tijdverlies ergens onderweg, dus het zou heel goed kunnen dat ik er om half een al ben.
 
Hallo Hallo,

@rp--> de 10e van de 10e gat voor mij vast wel lukken, moet alleen nog ff werk afzeggen.
En we hadden gister zowaar een mini rebel meeting op de parkeerplaats van de HAN :P _O-
@simply--> zondag wordt voor mij niets want dan hebben we familiedag.

tot snel

Goos
 
okay en welkom terug Goos! ben benieuwd wie je op de HAN nog meer ontmoet hebt! Ook een Rebel dan ?
 
Peter deel 3 kan open hoor je zit aan de 2500 ff aan Modje vragen of hij/zij hem van het
full
verlost.
 
okay en welkom terug Goos! ben benieuwd wie je op de HAN nog meer ontmoet hebt! Ook een Rebel dan ?
Ja inderdaad, nog een rebel maar er stond iets heel geks achter in de sisybar...
[img=250]http://home.kpn.nl/jobbema/cmx/rp.jpg[/img]
 
mag ik voorstellen om een uur of één aan te komen? om maar eens een tijd te noemen, iets eerder plan ik zelf in ivm tijdverlies ergens onderweg, dus het zou heel goed kunnen dat ik er om half een al ben.

Strak plan Peter, mooie tijd ook...... we moeten namelijk ook weer terug..... _O- Maar mij zie je ook rond half een...... :]
 
aha Goos: zo vreemd is dat ding niet, achterop die sissybar ... alleen heb ik geen tweede rebel gezien met ook iets vaags achterop de sissybar .. mijne stond eenzaam op de nieuwe parkeerplaats vlak voor het raam van mijn nieuwe werkkamer op de eerste verdieping zodat ik hem goed kan zien en ik zag geen gezelschap ...
 
@RP--> 'k ben nog eens ff met de compressie meting bezig geweest, maar dat is een beetje hopeloos. Alleen het klokje is een beetje bruikbaar en de rest is, tja ik weet eigenlijks niet wat het is :N . dus als je dat graag nog eens zou willen meten zou ik of naar een garage gaan of een goeie set kopen.

Goos

Bij het nalezen van oudere berichten zag ik dat ik dit berichtje gemist heb Goos: ik was er eigenlijk al een beetje bang voor want die koppelingen zaten zo los ik kon me ook eigenlijk niet voorstellen dat daar iets zinnig mee te meten zou kunnen worden. Ik hoop dat je er niet teveel tijd aan kwijt geraakt bent, zo ja dan wil ik daar best wat tegenover stellen hoor, we bespreken wel wat we er mee moeten doen als we elkaar weer zien, hopelijk a.s. zondag als we naar alkmaar gaan.

Er is trouwens een kans dat mijn zus mee gaat op de motor, die pik ik onderweg ergens op, namelijk daar waar ze woont. Ze heeft in het verleden al eens aangegeven dat ze graag een keer mee wilde op een toerritje. Ze woont in Uithoorn, dat ligt enigszins op de route van mijn huis naar Alkmaar.
 
Laatst bewerkt:
aha Goos: zo vreemd is dat ding niet, achterop die sissybar ... alleen heb ik geen tweede rebel gezien met ook iets vaags achterop de sissybar .. mijne stond eenzaam op de nieuwe parkeerplaats vlak voor het raam van mijn nieuwe werkkamer op de eerste verdieping zodat ik hem goed kan zien en ik zag geen gezelschap ...


Hoe hoog zet jij je motor weg Peter........ :? voor het raam op de eerste verdieping...... _O- :]
 
ah haha zo had ik dat nog niet bekeken .. maar ons nieuwe gebouw bevat heel veel glas en ik kijk dus neer op de parkeerplaats en daar staat de motor dus
 
Laatst bewerkt:
Simply, ik kan niet zondag ;( , zuster van mijn vrouw is jarig en geeft een feestje op haar boerderij :W .
 
Ik ben bang dat het mij zondag niet gaat lukken... had blijkbaar mijn zus beloofd in haar nieuwe huis te klussen en dat kan ik verder al zo weinig. Nu is dat wel in de buurt van Alkmaar, maar dan moet ik morgen al op de Rebel naar Noord-Holland...... met dit weer.......
Reken dus maar niet op mij, helaas. ;( Mocht het toch lukken dan neem ik mijn eigen boterhammetjes wel mee! ;)

@simply: Wil je me voor de zekerheid je adres laten weten in een PB?

Ik doe mijn best voor de line-up!
 
Henk: Bedankt! :W Dat je er nog laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang getuige van mag zijn...... :]
 
Rob, ook via deze weg: VAN HARTE GEFELICITEERD!
en tere daarvan deze speciaal voor jou gebakken taart:
full

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan