Honda Rebel (CMX250 + CMX450), deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou nee Don, voor mij geen werk, ik voer alleen mijn hobby uit. Vanaf wanneer rijdt Anneke op de 450? Affijn, ik ga voor nu sluiten, de mannen staan al in de start blokken. Groetjes en geniet van deze dag.
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg maar niks....... Zit net anderhalve dag op de Rebel..... Kom ik weer onderaan te staan..... ;( :]
 
Hoi allemaal,
Wat ‘n @#$%??##@!!-keweer! Goed om binnenshuis de hangoudere te spelen.
Hoewel, de jeugd hier kan er ook wat van.
Gisteren even om opheldering gevraagd omtrent de anonieme rebel-rijder te Lierop. (zie een heel aantal pagina’s geleden). Ze is op de hoogte van dit internet-gebeuren, maar mijn zegsman vertelde dat ze maar lauw reageerde. Hoe bestaat ‘t ! Nou ja, die zal wel een keer het licht zien, denk ik dan.
Verder, valt de kermis niet in t water? En oudje, zeg je dat je met dit weer 1 ½ dag aan ’t rijden was? (helmpje af!).
Goed, de vooruitzichten voor de elfde zijn niet al te beroerd, als dat zo blijft gaat ik dus koffiedrinken in Duiven, zaterdag.
En, for the record, mijn rebeltje staat sinds 24 mei 2003 op mijn naam. En heeft ook gereden sindsdien, met nauwelijks een misslag of rammelend moertje. Ga ik deze winnen ?
Fijne avond !
 
ik zet de begindatums op de eerste pagina luitjes, akkoord? dan kunnen we ze daar verzamelen ...
 
De mijne op naam op 20-05 2008....... :] Dus ben ik het jonkie........ 8-)
 
Goedemorgen, mijn Rebel heb ik gekocht op 5 maart 2005. Toen ik hem zag staan wist ik direct dit is 'm. Ben er een stuk mee gaan rijden en dat voelde vrij snel relaxed. Ook deze motor is qua gewicht en [zit-] hoogte voor mij gemaakt al zou ik soms als we een stuk snelweg berijden iets meer power willen. Merk dat ik dan wat tekort kom.
 
ik heb mijn Rebel vanaf 05-11-2007
full


Was ff gezellig RebelPeter op bezoek gehad hij heeft zijn embleempjes opgehaald en nog wat foto's van de rebels gemaakt.
full
 
Laatst bewerkt:
BESTELLING T-SHIRT.

Je mag mij 2 x S-jes doen. (of kunnen we ze eventueel op je verjaardag passen?)
Trouwens...voor € 21,- per stuk verwacht ik wel een goede kwaliteit....toch?
 
Oudje = [evt.] het jonkie onder ons. Is toch geweldig oudje, hoop dat je je ook zo voelt dan kun je nog jáááááren vooruit :Y .

Don, bedankt voor de -link- van de knippers maar de mijne zijn van een ander formaat [stuk kleiner] en zitten anders bevestigd op de motor. Als we elkaar zaterdag treffen moet je maar eens kijken. Ik denk dat de bedrading ook anders zit dan bij jullie rebels.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt Anke....... jij weet hoe je iemand een hart onder de riem steekt! Voel me gelijk weer een stuk beter!

@Ton: bedankt voor het linkje, heb gelijk geboden, maar de verkoper doet geen zaken buiten USA, jammer.

I.i.g. tot zaterdag, het belooft mooi weer te worden!!!!! :]
 
Laatst bewerkt:
Hallo Rebelrijders,

Ik heb een tijdje geleden een voorvork van een CMX450 overgenomen van Goos. Deze heb ik niet meer nodig aangezien ik mijn cm450 aan een liefhebber uit de buurt verkocht heb. Dus wie heeft er een voorvork nodig? Hij is in goede staat, zonder de reflectors op de buitenpoten. Er moet alleen nog voorvorkolie in. Geinteresseerden kunnen een pm'tje sturen.

:)
 
Hallo Honda rijders

Hier even wat Suzuki nieuws :+ Ik heb een nieuw motorblok wat het goed doet *O* *O*
Veel plezier allemaal aankomende zaterdag bij RebelPeter. Kom als je zin hebt nog even een lekkere salade halen in Elst (ik werk bij de groentewinkel en daar verkopen we hele lekkere rauwkosten) *D :P

Liefs Lydia
 
Gewèldig Don, waar haal je dit soort plaatjes toch vandaan? By the way, dat is een heel "gepunnik"geweest _O- .

Lydia: zou graag eens een salade :9 komen eten in Elst, doen we een andere x, als we van Duiven afkomen is het douchen, omkleden en dan hup naar een bruiloft in Groesbeek. Dus heel graag later een x :Y .
 
Laatst bewerkt:
misschien is het PAGINA's terug al besproken...maar dan moet ik alles weer doorlezen.
Geen zin en geen tijd...heb net 2 dagen van 13 uur werken achter de rug dus effe iets voor mezelf.
Maar mijn vraag....hoe laat worden we zaterdag eigenlijk verwacht???
 
zaterdag de 11e van maand 10, om 11u10, wil ik graag 11 of 10 rebels 'in line' zien .. als verjaarskado voor mijn verjaardag omdat ik dan even oud word als mijn geboorte jaar ... 54 dus!
 
Laatst bewerkt:
Mede door het mooie weer (vooruitzicht) moeten we een VET record neerzetten...... eentje die "de tand des tijds kan doorstaan"......... :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] ????
 
absoluut Oudje! en dames, heren, REBELS .. verzamelt u! Er zal koffie (of thee) zijn met Broodjes, dus beschouw dit maar als DE 'reBelBrunch' van 2008 ;).
 
ja die van jack rebel zijn me bekend: die hebben achterop alleen een opdruk en zonder de four-fifty toevoeging. daarnaast moeten ze nog verzonden worden en door de douane gehaald worden dus ik denk niet dat ze qua prijs veel zullen schelen. misschien is er al iemand die een dergelijk shirt al heeft dan kunnen we die eens bekijken: aandoen en meenemen dus!
 
Hey mensen,

"k heb gister mijn olie keerringen vervangen in de voorvork, maar ik zit nu zo eens in het handboek te kijken (jaja ik weet het eerst in het handboek kijken en dan sleutelen) maar op de afbeelding staan wel een aantal onderdelen die er bij mij toch echt niet in zitten :? het veert verder als een .... iets wat goed veert. en het dempt ook prima. zijn er meer mensen die weten hoe de voorvork precies inelkaar zit??? en of ze iets missen (uit de voorvork)
missing.jpg

Nouja het werkt prima dus het zal wel kloppen. Nu ik het zo eens goed bekijk, de inbusbout die aan de onderkant de demping / eindslag vast houd staat er niet op...? is dit wel de juiste afbeelding of heb ik gewoon een rare voorvork :P

Tot zaterdag allemaal :W

Goos
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan