MF 't Gooi goes CPZ deel XXVIII

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat voor eten geef je hem??? Eukanuba??

barca, maar aan het voerligt het al niet, dat heb ik al besproken met de dierenarts. Het kan wel zo zijn dat hij iets heeft gegeten van de grond. Dat doet hij namelijk constant en ben wel eens te laat. Vlooien en parasieten waren het ook niet, want ze had wat huid afgeschuurd van zijn lichaam en onderzocht. Dus nu 3 maal daags een zalf op de geirriteerde plekken en dan kijken hoe het volgende week is.
 
Geloof dat het (een van) zijn eerste ritje(s) was, en hij zat hier niet zo heel gek lang. Daarna eigenlijk niet meer gezien :N

Ik had kort daarvoor ook nog met hem gereden samen met Jego.
Toen reed hij al als een gek. Al proberen te kneedownen en wheelies maken terwijl hij net zijn rijbewijs heeft :N
Wilco zei nog: let maar op, binnen een week gaat het fout. Wilde hem niet geloven, maar ook dit keer had onze tweety gelijk :+
Alleen beetje jammer dat Nocer eronder moet lijden nu -O-
 
Ik had kort daarvoor ook nog met hem gereden samen met Jego.
Toen reed hij al als een gek. Al proberen te kneedownen en wheelies maken terwijl hij net zijn rijbewijs heeft :N
Wilco zei nog: let maar op, binnen een week gaat het fout. Wilde hem niet geloven, maar ook dit keer had onze tweety gelijk :+
Alleen beetje jammer dat Nocer eronder moet lijden nu -O-
X heeft altijd gelijk toch :+
 
@ Nocer....... Das k#t dat die malloot de beerput steevast opentrekt. :( Geen zorgen van het afloop.

@ Ruff, Jego, Michiel85, de tankstation aan A2 waar we bakkie hadden gehaald is uitgebrand. :o


dacht al zoiets te horen op het nieuws ja.. vroeg me al af of dat degene was waar wij stonden..

mooie klootzak die daar naar binnen is gereden.. beide jongens 22 jaar meende ik te horen..
 
Gaaf!! Volgend jaar ook maar eens kijken om naar Ales te gaan *D


Loesje gaat vrijdag lekker 11 daagjes naar Portugal, even uitwaaien :Y Kan ik wel gebruiken na een hectisch jaar :Y *D

Kan ook niet geloven dat de maand september nog een beetje `zomer´ wordt. B|

ga je daar dan ook een circuit op of ga je aan het strand liggen?
 
Zo, getuigenverklaring is zo goed als af *O*
Mijn zus gaat het nog even controleren op spelfouten en kijken of het nog wat netter kan en dan issie af *D

Het scheelt wel dat ik ervaring heb in verbalen maken, kom nu veel sneller op zinnen en woorden dan vroeger :P
 
Valse getuigen verklaringen........... ?

Ik kan me toch herinneren dat toch zo ergens tussen de 3 en de 25 personen meereden met dat ritje toen..........
En als ik er niet bij was, meld ik mij bij deze alsnog aan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan