MF 't Gooi goes CPZ deel XXVIII

Status
Niet open voor verdere reacties.
wel jammer, ik heb m nooit uit mogen kafferen :(
zullen we een "herenigings" ritje plannen?
het programma:
- eiergooien bij aankomst
- benzinetank pissen tijdens wassen
- schijfremslot hangen bij vertrek
en tot slot: uitlachen!






of gaat dat te ver?
 
big-tits-car-washing.jpg

bedoel je zoiets?
 
wel jammer, ik heb m nooit uit mogen kafferen :(
zullen we een "herenigings" ritje plannen?
het programma:
- eiergooien bij aankomst
- benzinetank pissen tijdens wassen
- schijfremslot hangen bij vertrek
en tot slot: uitlachen!






of gaat dat te ver?

Beetje ;)
Ik haat hem ook niet ofzo (gek genoeg)... ik wil gewoon van dit gezeik af en verder gaan...
 
Loopt dat nu nog joh |(
Lijkt mij toch niet ingewikkeld, achterop rijden is fout.

Nou niet helemaal.

Als jij kan bewijzen dat diegene zonder enige reden is gaan remmen,of plotseling stil gaat staan zonder enige reden,kunnen ze de schuldlasting bij diegene opleggen!

Zoiets heb ik ook mee gemaakt met iemand die bij mij achterop knalde op een oud polo'tje die ik toen had. Aleen deden we allebij een ilegale actie waar door ik moest wachten op verkeer dat groen licht had. uit eindelijk is die andere verkeers deelnemer toch aansprakelijk gesteld!
 
Laatst bewerkt:
mn pa vertelde trouwens vandaag dat de accu van mn motor helemaal dood is, dus daa rmoet ik ook nog een nieuwe voor kopen, maar dat doe ik pas als ie bijna klaar is, anders staat ie weer ongebruikt
 
stel je voor dat je rustig in de file staat ofzo met je auto en opeens staat er een wijf zo tegen je autoraam hahahaha
 
Nee.... hij heeft de rechtsbijstand ingeschakeld en nu moet ik een brief schrijven om aan te tonen dat ik niet schuldig ben.....

Overigens.... was hij vorige week bijna zijn rijbewijs kwijt door wheelies enz...

euj.. t was toch een bekend hier op MF? Misschien moeten we die loser eens een bezoekje gaan brengen dan? Eens wat manieren leren die verlaten idioot.. :(
 
Nou niet helemaal.

Als jij kan bewijzen dat diegene zonder enige reden is gaan remmen,of plotseling stil gaat staan zonder enige reden,kunnen ze de schuldlasting bij diegene opleggen!

Zoiets heb ik ook mee gemaakt met iemand die bij mij achterop knalde op een oud polo'tje die ik toen had. Aleen deden we allebij een ilegale actie waar door ik moest wachten op verkeer dat groen licht had. uit eindelijk is die andere verkeers deelnemer toch aansprakelijk gesteld!

Dus toch Amerikaanse praktijken.....
Ik had een reden toch ? Of moet je een dusdanig goede reden hebben tegenwoordig om een beetje af te remmen naar een lagere snelheid ? |(
 
Mede motorijder waarschuwen voor gladheid vindt ik een vrij goede reden eigenlijk.
 
jezus wat was het warm vandaag, dacht dat ik doodging joh bij training.
was wel echt prachtig weer voor een bbqtje vandaag zeg...
binnekort maar weer eens eentje organiseren voordat de moesson er weer aan komt
O-) Heerlijk gebarbeknoeid 8-)

Heb ik.... maar de verzekering wil mijn reactie op zijn brief....
Is dat niet met die jongen van hier gebeurd? Hoe heet ie ook alweer?
 
Mogûh.. :Z


Eerst maar een senseotje erin :Y

@ Nocer, dat is toch de taak van je rechtsbijstand ? om die dingen voor jou te regelen.
 
Laatst bewerkt:
Goeieeeemogguh :) M'n vriendin is thuis gekomen van vakantie, jeeeeeej *O* *O* *O*
euj.. t was toch een bekend hier op MF? Misschien moeten we die loser eens een bezoekje gaan brengen dan? Eens wat manieren leren die verlaten idioot.. :(
Goed idee, zet mijn fiets voor z'n huis.. ff gas.. en hij kan alle ramen vervangen *D hell yeah :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan