MF 't Gooi goes CPZ deel XXVIII

Status
Niet open voor verdere reacties.
:/ ^?


Ben dit jaar blijven zitten, ga er geen discussie omheen breien maar ik ben flink genaaid _O- Maar het is en blijft voor een groot gedeelte je eigen schuld. :N
Wil iets in de techniek doen misschien, maar defensie ligt ook te loeren stiekem ;) Kmar lijkt me ook wat (motor).. Keuzes zat dus, ik wacht rustig af :)

edit;
yoo :W
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe foto voor in de op :)

full
 
:/ ^?


Ben dit jaar blijven zitten, ga er geen discussie omheen breien maar ik ben flink genaaid _O- Maar het is en blijft voor een groot gedeelte je eigen schuld. :N
Wil iets in de techniek doen misschien, maar defensie ligt ook te loeren stiekem ;) Kmar lijkt me ook wat (motor).. Keuzes zat dus, ik wacht rustig af :)

edit;
yoo :W

doe maar een EI-ZET-EF-ER-ZES ... _O-
 
Nu was ik er verder niet bij, maar dat verhaaltje an sich betekent natuurlijk niet per definitie dat hij niet kan rijden. Zijn er meerdere die wel te hard rijden en af en toe wheelie's doen natuurlijk, en zijn er genoeg tussen die best kunnen rijden.


phoe stan... je begint eh al zeg maar , formeel te klinken haha....
vanuit de rechterlijke kant gezien hehe... maar goed neemt niet weg dat je idd gelijk hebt.. en het feit dat de persoon in kwestie volgens nocer niet kan rijden is ook niet rechtsgeldig neem ik aan??
 
Tuurlijk, ik heb alleen waarnemingen van die ene keer. Ben ook meer gefrustreerd over het feit dat hij dit nou doet, dan dat hij tegen mij aan is gereden (dat had iedereen kunnen gebeuren).
 
Nocer, die gozer komt zich zelf nog wel eens tegen en dan heeft ook iemand anders het gedaan. :')

KBH topic is ook een "kleef" discussie gaande.

KBH is zelfs op het nieuws: Rijkswaterstaat Verkeersinfo | Files, nieuws en meer over de snelweg

Het zou toch niet.... :? :X

Ja, als hij tegen een boom zit staatsbosbeheer de schuld geven dat ze spontaan daar een boom hebben geplant. :+
Ik vind zelf KB rijden niet erg leuk, vooral omdat het niet de meest veilige plaatsen zijn (maar kan me voorstellen dat andere mensen het wel heel leuk vinden ;))
 
Ah joh, Nocer wordt niet schuldig verklaard. Helemaal niet met mijn getuigenverklaring. Daar heb ik letterlijk in staan dat hij stopte om ons te waarschuwen voor de gladheid en dat Geoffrey naar mijn mening voldoende tijd had om te remmen en een botsing te voorkomen.
Ik heb zelfs mijn nummer en adresgegevens er nogmaals bijgezet, omdat ze mij gewoon mogen ondervragen })
Ik hoop echt dat er een rechtszaak komt :P
 
Jij bent lekker op dreef daatz. :')

Ik hoop gewoon dat bart gauw z'n centen en zijn gelijk krijgt.

Binnenkort trouwens (14 sept. ) is utrecht autovrij. *O*
Kunnen we lekker met de motor dwars de stad. :] })


Edit: allemaal de groeten en veel werkplezier van X - de kanariepiet en Achi. :+
 
Laatst bewerkt:
Ah joh, Nocer wordt niet schuldig verklaard. Helemaal niet met mijn getuigenverklaring. Daar heb ik letterlijk in staan dat hij stopte om ons te waarschuwen voor de gladheid en dat Geoffrey naar mijn mening voldoende tijd had om te remmen en een botsing te voorkomen.
Ik heb zelfs mijn nummer en adresgegevens er nogmaals bijgezet, omdat ze mij gewoon mogen ondervragen })
Ik hoop echt dat er een rechtszaak komt :P

Werkelijk gewoon aso dat die gozert dit flikt.. wat iemand al eerder zei.. dat had ie mij nooit hoeven flikken.. heeft ie een hele verkeerde beer aan mij.. en ruzie met een beer wil je niet })

magoed... m'n Sabre heb ik vooralsnog niet verkocht.. ik laat Menno (RRtje) er woensdag/donderdag toch maar even naar kijken.. pfff.. zijn een tweetal mensen wezen kijken naar de motor en 1 ervan die wist het nog niet zeker, want die had alleen wat onderdelen nodig.. en de ander probeerde af te dingen naar 300 euro.. ja daaaaag.. er zit al een koffer achterop met rek voor 200 pleuro.. dan te bedenken dat er momenteel Sabres op het internet te koop staan van tussen de 1200-1500 euro.. dus met enkel een lekke koppakking gaat de mijne niet eens onder de 700 de deur uit. Hopelijk vanaf begin volgende week weer :]
 
Zo, eerste college ook weer gehad :P Beetje apart hoorcollege was het wel ;)

:/ ^?


Ben dit jaar blijven zitten, ga er geen discussie omheen breien maar ik ben flink genaaid _O- Maar het is en blijft voor een groot gedeelte je eigen schuld. :N
Wil iets in de techniek doen misschien, maar defensie ligt ook te loeren stiekem ;) Kmar lijkt me ook wat (motor).. Keuzes zat dus, ik wacht rustig af :)

edit;
yoo :W
We horen tegen die tijd wel wat je gaat doen 8-)

:^

ff voor zorgen dat ze m daar ook niet meer moeten dan..

ej poik stuur mij nog es die email van die kneepads? :Y
Done :)

ja poik, stuur mij die ook nog een keer.. mijn huidige mogen het circuit namelijk nie op.. (oke oke.. zijn ook versleten :X )
Done :)

phoe stan... je begint eh al zeg maar , formeel te klinken haha....
vanuit de rechterlijke kant gezien hehe... maar goed neemt niet weg dat je idd gelijk hebt.. en het feit dat de persoon in kwestie volgens nocer niet kan rijden is ook niet rechtsgeldig neem ik aan??
Zo formeel is dat toch niet? Vraag me alleen af wat dat stukje zou toevoegen bij het beoordelen van de schuldvraag van het ongeluk. ( Al lijkt me dat in dit geval sowieso niet zo moeilijk toch?)

Tuurlijk, ik heb alleen waarnemingen van die ene keer. Ben ook meer gefrustreerd over het feit dat hij dit nou doet, dan dat hij tegen mij aan is gereden (dat had iedereen kunnen gebeuren).
Zou ik ook zijn, een ongeluk kan gebeuren maar draag dan gewoon de verantwoordlijkheid voor je daden!

Ah joh, Nocer wordt niet schuldig verklaard. Helemaal niet met mijn getuigenverklaring. Daar heb ik letterlijk in staan dat hij stopte om ons te waarschuwen voor de gladheid en dat Geoffrey naar mijn mening voldoende tijd had om te remmen en een botsing te voorkomen.
Ik heb zelfs mijn nummer en adresgegevens er nogmaals bijgezet, omdat ze mij gewoon mogen ondervragen })
Ik hoop echt dat er een rechtszaak komt :P
Met jouw verklaring erbij snap ik uberhaupt niet dat die mensen tijd verspillen aan het proberen eronderuit te komen :? Lijkt mij dat de zaak dan gelopen is?
 
Met jouw verklaring erbij snap ik uberhaupt niet dat die mensen tijd verspillen aan het proberen eronderuit te komen :? Lijkt mij dat de zaak dan gelopen is?

Het probleem is dat hij zegt dat hij een getuige heeft die wil en kan verklaren dat ik schuldig ben.......
Ik vind het ERG vervelend dat Danielle er zo bij betrokken wordt (als een soort speelbal).

In principe zou een getuigenverklaring van een politie agente voldoende moeten zijn....
Maar goed, als je alles maar genoeg verdraait....
 
Goedemiddag allemaal :W

Waarschijnlijk weer een heel domme vraag maar wat is KBH of KB (nocer?)

Wel balen dat het zo'n loser blijkt te zijn zeg.....

Heb het ook eens gehad dat er iemand tegen mij aangereden was terwijl ik stilstond, kreeg ik ook een brief of ik wilde aantonen dat ik stilsstond.......tja hoe doe je dat?
Gelukkig kwam het schade rapport en de waarneming van de politie niet overeen met "rijdende" schade, dus dat viel mee, maar weet niet hoe ik het anders had moeten aantonen...zou wel mijn rechtsbijstand ingeschakeld hebben.
 
Goedemiddag allemaal :W

Waarschijnlijk weer een heel domme vraag maar wat is KBH of KB (nocer?)

Wel balen dat het zo'n loser blijkt te zijn zeg.....

Heb het ook eens gehad dat er iemand tegen mij aangereden was terwijl ik stilstond, kreeg ik ook een brief of ik wilde aantonen dat ik stilsstond.......tja hoe doe je dat?
Gelukkig kwam het schade rapport en de waarneming van de politie niet overeen met "rijdende" schade, dus dat viel mee, maar weet niet hoe ik het anders had moeten aantonen...zou wel mijn rechtsbijstand ingeschakeld hebben.

KBH = KlaverBlad Hoevelaken (is ook een topic op MF (ala 't Gooi))
KB = KlaverBlad (dus rondjes racen op een klaverblad ;)).

En ik baal er best van dat dit ZO moet worden opgelost..... (je moet eens weten wat voor dirt ik heb (en weiger te gebruiken))
 
Laatst bewerkt:
Het probleem is dat hij zegt dat hij een getuige heeft die wil en kan verklaren dat ik schuldig ben.......
Ik vind het ERG vervelend dat Danielle er zo bij betrokken wordt (als een soort speelbal).

In principe zou een getuigenverklaring van een politie agente voldoende moeten zijn....
Maar goed, als je alles maar genoeg verdraait....
Interessant.... jullie reden toch met zijn drietjes, knappe vent als hij dan ineens een getuige heeft :?
Als het goed is krijg je wel je geld, alleen balen dat het zo'n gezeik is voordat je dat krijgt -O-

Goedemiddag allemaal :W

Waarschijnlijk weer een heel domme vraag maar wat is KBH of KB (nocer?)

Wel balen dat het zo'n loser blijkt te zijn zeg.....

Heb het ook eens gehad dat er iemand tegen mij aangereden was terwijl ik stilstond, kreeg ik ook een brief of ik wilde aantonen dat ik stilsstond.......tja hoe doe je dat?
Gelukkig kwam het schade rapport en de waarneming van de politie niet overeen met "rijdende" schade, dus dat viel mee, maar weet niet hoe ik het anders had moeten aantonen...zou wel mijn rechtsbijstand ingeschakeld hebben.
Had je dat niet ingevuld op t schadeformulier?
Toen die vent in Nederhorst achteruit tegen mij aanklapte wilde hij op t schadeformulier invullen dat mijn situatie was dat ik reed..... Nou, mooi niet dat ik daarmee akkoord ging! Uiteindelijk dus ingevuld dat ik stilstond, wat zijn 'doodsvonnis' was omdat hij het schadeformulier ook ondertekend heeft.

En ik baal er best van dat dit ZO moet worden opgelost..... (je moet eens weten wat voor dirt ik heb (en weiger te gebruiken))
:) Goed dat je dat niet doet Tenzij je echt kan fluiten naar je centen! Dan geht's loss ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan