MF 't Gooi goes CPZ deel XXVIII

Status
Niet open voor verdere reacties.
FF vraaggie hiero... kheb dus een corsair rx7 heh in de maat 57-58.. die maat is goed. Nu is het zo dat als ik me lippen flink tuit ze de voorkant raken.. ook als ik een flinke ram tegen de voorkant geeft raak ik de voorkant van me helm.. . meer mensen die dat met de huidige helm hebben of is mijn kop nu gewoon niet geschikt voor deze helm?
 
@ nocer,
Damn hee
wat maakt die Geoffrey er een gezeik van :(
Wel knap dat hij ook een getuige heeft :P


Jij bent lekker op dreef daatz. :')

Ik hoop gewoon dat bart gauw z'n centen en zijn gelijk krijgt.

Binnenkort trouwens (14 sept. ) is utrecht autovrij. *O*
Kunnen we lekker met de motor dwars de stad. :] })


Edit: allemaal de groeten en veel werkplezier van X - de kanariepiet en Achi. :+

14 sept is megameeting ;)
 
Het probleem is dat hij zegt dat hij een getuige heeft die wil en kan verklaren dat ik schuldig ben.......
Ik vind het ERG vervelend dat Danielle er zo bij betrokken wordt (als een soort speelbal).

In principe zou een getuigenverklaring van een politie agente voldoende moeten zijn....
Maar goed, als je alles maar genoeg verdraait....

Een getuige kan volgens mij alleen een visie geven wat er is gebeurt in zijn ogen.
Maar geen schuldigen aanwijzen!! Hij moet gewoon zorgen dat ie op tijd stil staat. Anders heeft ie gewoon te dicht op je gezeten!!
 
zo ik ben weer thuis, moest met Danger naar de dierenarts, die krabt en bijt alles open en het is nog steeds onduidelijk waardoor -O-

Maar om nog ff over geoffrey verder te gaan. Hij zegt dus dat ik zijn getuige ben die achter hem staat. Wat ik nogal knap vind, want in de getuigenverklaring die ik voor hem heb opgemaakt, heb ik alleen verteld wat er gebeurd is en niemand de schuld opgelegd, wat ik wel heb gedaan bij Bart zijn getuigenverklaring.

En ja Bart, natuurlijk is het vervelend om weer een getuigenverklaring op te stellen, maar doe het al te graag voor je. Ik wordt die geofrey nu ook een beetje zat. Wat ik het ergste vind is het liegen van hem :(

Maar het komt goed Bart! ;)
 
FF vraaggie hiero... kheb dus een corsair rx7 heh in de maat 57-58.. die maat is goed. Nu is het zo dat als ik me lippen flink tuit ze de voorkant raken.. ook als ik een flinke ram tegen de voorkant geeft raak ik de voorkant van me helm.. . meer mensen die dat met de huidige helm hebben of is mijn kop nu gewoon niet geschikt voor deze helm?


Wat je kan doen evt is dikkere wangstukken kopen.
Ik moet flink mijn best doen met wat jij zegt maar mij lukt het ook, das wel extreem.
Met die ram precies hetzelfde. Maar nog nooit last van gehad onder het rijden.


arai_rx7_slide_king.jpg


Ik vind alleen de olie vizieren bagger ,veel te kwetsbaar!
De zijkappen vliegen er zonder waarschuwing er vanaf,meestal is het materiaal bros geworden en een haakje afgebroken. Setje kost 30.-
vizier 99,- belachelijk duur!!
 
Laatst bewerkt:
Wat je kan doen evt is dikkere wangstukken kopen.
Ik moet vlink mijn best doen met wat jij zegt maar mij lukt het ook, das wel extreem.
Met die ram precies hetzelfde. Maar nog nooit last van gehad onder het rijden.


[afbeelding]

kk.. dus je zegt hierbij dat je de voorkant soms ook voelt :D
als ik bijv plat lig op me motor achter me raampie dan veranderd de houding in je helm waardoor ik m dus ligt voel dat ik m raak..
 
kk.. dus je zegt hierbij dat je de voorkant soms ook voelt :D
als ik bijv plat lig op me motor achter me raampie dan veranderd de houding in je helm waardoor ik m dus ligt voel dat ik m raak..

Zit ie wel goed strak?
Maar 't kan ook zijn dat je hoofd niet helemaal pasvorm heeft met deze helm.

bron arai

Daarnaast zijn er nog twee verschillende basismodellen voor integraal helmen: het L en G type. Het L type is smaller, het G type juist ronder uitgevoerd
 
...

En ja Bart, natuurlijk is het vervelend om weer een getuigenverklaring op te stellen, maar doe het al te graag voor je. Ik wordt die geofrey nu ook een beetje zat. Wat ik het ergste vind is het liegen van hem :(

...
:}

Maar idd wat een gezeik zeg. Verklaring dat er voldoende ruimte was om te stoppen zou toch voldoende moeten zijn om dit varkentje te wassen B|


Avond allemaal :W

Iedereen weer lekker gewerkt vandaag? Stond in ieder geval voldoende file op de A27 vanmorgen :] })
 
Laatst bewerkt:
zo ik ben weer thuis, moest met Danger naar de dierenarts, die krabt en bijt alles open en het is nog steeds onduidelijk waardoor -O-

Maar om nog ff over geoffrey verder te gaan. Hij zegt dus dat ik zijn getuige ben die achter hem staat. Wat ik nogal knap vind, want in de getuigenverklaring die ik voor hem heb opgemaakt, heb ik alleen verteld wat er gebeurd is en niemand de schuld opgelegd, wat ik wel heb gedaan bij Bart zijn getuigenverklaring.

En ja Bart, natuurlijk is het vervelend om weer een getuigenverklaring op te stellen, maar doe het al te graag voor je. Ik wordt die geofrey nu ook een beetje zat. Wat ik het ergste vind is het liegen van hem :(

Maar het komt goed Bart! ;)

In hoeverre is hij hier bekend??? Reed ie met jullie ritjes mee???
 
Zit ie wel goed strak?
Maar 't kan ook zijn dat je hoofd niet helemaal pasvorm heeft met deze helm.

bron arai

Daarnaast zijn er nog twee verschillende basismodellen voor integraal helmen: het L en G type. Het L type is smaller, het G type juist ronder uitgevoerd

Jup hij zit wel goed strak. Kan ook heerlijk me hoofd bewegen zondat dat ie afwaaid.. wat met me andere helm irritant was omdat ie veel te los zat.

vond het alleen wat raar dat ik soms dus met me lippe de voorkant raakte :+
houden of inruilen? |(
 
Jup hij zit wel goed strak. Kan ook heerlijk me hoofd bewegen zondat dat ie afwaaid.. wat met me andere helm irritant was omdat ie veel te los zat.

vond het alleen wat raar dat ik soms dus met me lippe de voorkant raakte :+
houden of inruilen? |(

Alleen als ie lekker zit moet je hem houden!
 
Jup hij zit wel goed strak. Kan ook heerlijk me hoofd bewegen zondat dat ie afwaaid.. wat met me andere helm irritant was omdat ie veel te los zat.

vond het alleen wat raar dat ik soms dus met me lippe de voorkant raakte :+
houden of inruilen? |(

ik kon ook datgene doen wat jij beschrijft.... oplossing?? andere (dikkere/0 wangstukken monteren en klaar!!!! :Y (was overigens niet een arai maar mijn huidige x-lite)
 
Spam van tegenwoordig is ook niet meer wat het geweest is _O-

Heb je eindelijk dat wat je verdient. Best Horloges, maar zeer goedkoop. Deze Horloges zijn je echt enthousiast dat wij u de garantie. Haal alles wat hier en nu, om het naar buiten komt en meteen gebruikt.
 
@ Nocer....... Das k#t dat die malloot de beerput steevast opentrekt. :( Geen zorgen van het afloop.

@ Ruff, Jego, Michiel85, de tankstation aan A2 waar we bakkie hadden gehaald is uitgebrand. :o
 
Laatst bewerkt:
@ Nocer....... Das k#t dat die malloot de beerput steevast opentrekt. :( Geen zorgen van het afloop.

@ Ruff, Jego, Michiel85, de tankstation aan A2 waar we bakkie hadden gehaald is uitgebrand. :o

Was gister gebeurd d8 ik??? offe vergis ik me nou??

@doodoog...180 rijden?? da kan ik nie.... haha _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan