vs 700 met gegoten wielen ???

wr250

MF'er
3 jun 2008
103
0
kan een vs 700 intruder overnemen voor weinig van 1986 ( voor echt weinig) motorisch in orde . is van een goede bekende. maar mijn vraag is , deze heeft zogezegd gegoten wielen en geen spaakwielen , maar ik kan op heel internet nergens een intruder vinden met gegoten wielen, is dat ooit zo origineel met de wielen op de markt gezet of zijn de van een andere motor ??
 
de 700 is geleverd in twee uitvoeringen nl remschijf links of rechts en beide in spaakwielen.
de verschillen waren of Amerikaan of Canadees.
Als er gietwielen inzitten zijn die er later ingezet.
 
Volgens mij zaten gietwielen zelfs niet in de VS750... Zal inder aftermarket zijn.
 
Ik dacht dat de Canadese een tijdje met gietwielen zijn verscheept. Dus volgens mij is het een Canadese import.

Zeker een goeie motor, die Intruder. Heb zelf een 1400 (Amerikaanse import) gehad.
 
dat zou inderdaad kunnen: canadese import. Daar gaat bij mij inderdaad ook een belletje bij rinkelen.
 
Er zijn inderdaad Suzuki intruders afgeleverd met gegoten wielen. Hieronder voorbeeldje van VS750GL (vanaf 1986) met standaard gegoten wielen

1986_VS750GL_blk_800.jpg
 
Laatst bewerkt:
ja dat wist iedereen al.
maar er wordt gevraagd naar een 700

en die zijn er later ingezet.
er is nl nooit een 700 met gietwielen geleverd
zowel niet op de Amerikaanse als Canadese markt
 
Nee alleen in de VS750GLEP en GLEF versie, zowel usa aks europeese versie
En ze hebben er 1 jaar af fabriek in gezeten, dat was in 1986.

Dus die zijn gewoon overgezet, maar niks mis mee toch? Ze zijn toch rond en rollen?
 
oke. daar zijn we terug , op de belgische papieren staat dat het een vs 700 betreft , heb de paieren nog niet thuis , moet motor nog ophalen . maar moet op de motor zelf toch wel kunnen zien of het een 700 0f 750 cc zal zijn , heb gezien dat dat voor vele onderdelen niet echt veel uit maakt. of heb ik dat mis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan