Z1000/ Z750/ Z750S Plaza deeltje -->45<--

Status
Niet open voor verdere reacties.
:? "Automatische choke....dus ik kan er niets aan veranderen" en jij reageert met "dus ik kan hem wel wat lager zetten".

Wat mis ik hier? :?
Ja, jij rijdt natuurlijk nog op het oude model.......... :X

De nieuwe Z heeft dat hendeltje op het stuur niet meer en regelt alles netjes zelf.
Warm blok stationair afstellen op 1100 tpm volgens het boekje.
 
full


Eindelijk gelukt eens een foto van mijn zedje te resizen en te posten

Vinnie, mag ie in de op.
 
full


Gelijk nog eentje, met mijn nieuwe pinkers, ik heb de smaak te pakken.

Enne ...........................................die kleur :9~ :9~ :9~
 
zo is die koplamp wel een "booskijker" zeg.

bewust zo geknipt die foto of??

Meer toeval, kan me in je mening wel vinden.
Eerste fotokes van mij zedje, en vanmorgen snel gemaakt voor dat ik ging werken.

En dan te bedenken dat ik hem al een jaar heb.
 
Laatst bewerkt:
Als er Vinnie wordt getikt hier, gaan dan alle alarmbellen bij jouw in huis rinkelen.
Man, wat ben jij snel.

Zoals je ziet, de- en montage is gelukt, dankzij je perfecte handleiding, waarvoor nogmaals dank.

Thanks.
 
En de laatste.....lekker uitlaatje trouwens. Past bijna het hoofd van een volwassene in....
Sorry hoor. Meer koekblik plaats ik niet. :P
full
 
ieder zijn ding.
maar ik vind het om te kosten die dingen.(meeste amerikaanse pick-ups overigens.)
maar als andere mensen het mooi vinden geen probleem.
_O- Ik zou er ook nooit van zijn levensdagen een kopen maar het is wel een imposant apparaat. Er ligt een 6-cilinder in met een berg koppel waar je U tegen schijnt te kunnen zeggen. Stationair draaiend klinkt het al bruut...... :}
 
Als er Vinnie wordt getikt hier, gaan dan alle alarmbellen bij jouw in huis rinkelen.
Man, wat ben jij snel.

Zoals je ziet, de- en montage is gelukt, dankzij je perfecte handleiding, waarvoor nogmaals dank.

Thanks.


haha puur toeval van die snelheid... was net terug van een ritje.

ziet er erg strak uit die achterkant!
 
Hoihoi Zetters...

Tijd geleden dat ik hier wat gepost heb, ben meer in andere topics actief..
maar... Ik neem aan dat hier ook een groot aantal zetters naar de MFMM gaan. ik ben afgelopen Mei ook gespot aldaar.

Nu ga ik morgen mijn gloednieuwe superpole uitlaten halen, dus als alles goed gaat ben ik op de MFMM met m'n nieuwe blerpijpen!! Heb de originele er trouwens vanavond al afgeschroefd en stiekem ff gestart natuurlijk!! wat een tering kabaal niet te zuinig!!!
hahaha

Ben trouwens laatst nog op zandvoort geweest met de Z en dat ging prima!! KD met links gaat ook zonder al te veel problemen
332230242.jpg

en in circuitstelling gebracht..
334113420.jpg



Nou, voor degenen die op de MFMM aanwezig zijn.. schiet me ff aan voor wat Z gebabbel misschien kom ik nog op goede ideeen. Ken verder niemand persoonlijk of kan geen forumnaam linken aan een Z

Groeten!
 
Hoihoi Zetters...

Tijd geleden dat ik hier wat gepost heb, ben meer in andere topics actief..
maar... Ik neem aan dat hier ook een groot aantal zetters naar de MFMM gaan. ik ben afgelopen Mei ook gespot aldaar.

Nu ga ik morgen mijn gloednieuwe superpole uitlaten halen, dus als alles goed gaat ben ik op de MFMM met m'n nieuwe blerpijpen!! Heb de originele er trouwens vanavond al afgeschroefd en stiekem ff gestart natuurlijk!! wat een tering kabaal niet te zuinig!!!
hahaha

Ben trouwens laatst nog op zandvoort geweest met de Z en dat ging prima!! KD met links gaat ook zonder al te veel problemen
[afbeelding]
en in circuitstelling gebracht..
[afbeelding]


Nou, voor degenen die op de MFMM aanwezig zijn.. schiet me ff aan voor wat Z gebabbel misschien kom ik nog op goede ideeen. Ken verder niemand persoonlijk of kan geen forumnaam linken aan een Z

Groeten!
Valt wel mee toch, jouw bezoekjes? Alleen deel 44 heb je overgeslagen. In deel 43 en 42 heb je ook al een keer gepost. :+
 
Stationair toerental is idd hoog. Zou eigenlijk ergens tussen de 800 a 1000 moeten zitten. (gekke vraag; staat je stationairtoerentalverhoger dicht? Door sommigen ook wel "choke" genoemd).

Wat inrijden betreft; er zijn 2 stromingen. De ene stroming houdt zich aan de instructies uit het boekje. Die instructies zijn al 100 jaar hetzelfde en door de fabrikanten dusdanig beschermend opgesteld dat ze vrijwel nooit problemen - lees "claims" - krijgen.

De 2e stroming is ook al een aardig aantal jaren aan de gang en die houdt in dat je vanaf het begin best lekker aan het gas mag hangen. Stevig accelereren, stevig op de motor afremmen. De zuigerveren zetten zich dan het best en het snelst. Veel wisselende belasting. Daarbij mag je dus ook best hoger in de toeren doorhalen.

Welke de beste is moet je zelf bepalen. Ik weet dat er veel mensen zijn die de veilige route hebben aangehouden en die hebben geen problemen. Ik weet ook dat er veel mensen zijn die de 2e methode hebben aangehouden (waaronder ikzelf) en die hebben ook geen problemen.

Ik heb nu bijna 80.000 km zonder problemen gereden dus kwaad kan het niet. Kijk trouwens naar de autowereld; inrijden is daar helemaal niet meer nodig. Met de huidige stand van de techniek en de daarbij horende kleine fabricagemarges is het in de motorwereld volgens mij ook niet meer zo kritisch. Maar ja.....de motorwereld is nu eenmaal een beetje conservatief.....

Ik heb ook de 2e manier gedaan, verder nog geen problemen. Die van mij loopt ook hoog stationair.

Overigens is het in de autowereld precies het zelfde.. Dat niet meer rustig in rijden is bij geen 1 auto. In alle boekjes staat eerste aantal KM onder een bepaald toerental blijven. Meestel is dat iets van 1500KM onder de 4000rpm blijven.
Sommige verkopers zeggen dat je niet meer hoeft in te rijden. Maar wees eerlijk, hoeveel slimme verkopers zie je tegenwoordig nog? :P


[afbeelding]

Gelijk nog eentje, met mijn nieuwe pinkers, ik heb de smaak te pakken.

Enne ...........................................die kleur :9~ :9~ :9~

geill! :9~


Maarehh.. Zwart is geen kleur heh! ;)
 
Laatst bewerkt:
En ik ben er vandoor. Effe banken. Mag om 2 uur op Schiphol staan om m'n dochter met aanhang op te pikken. Zal wel een latertje worden......

Mazzel,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan