Vt1100 knalt uit zijn 3e versnelling,iemand een goede tip

BobberRuud

Rookie
30 jul 2007
2
0
Sch
Hoi Mensen,

Mijn Vt1100 ('93) heeft het probleem dat ie uit zijn 3e schiet als ik
flink gas geef in dus de derde.
Hij heeft wel wat KM op de teller +- 80.000 maar rijd echt als een speer.

Iemand ook wel eens zoiets ervaren, weet iemand of het een ernstig (&%#$)
probleem is of slechts een afstel verhaal is?

Alvast bedankt
Ruud
 
Hoi Mensen,

Mijn Vt1100 ('93) heeft het probleem dat ie uit zijn 3e schiet als ik
flink gas geef in dus de derde.
Hij heeft wel wat KM op de teller +- 80.000 maar rijd echt als een speer.

Iemand ook wel eens zoiets ervaren, weet iemand of het een ernstig (&%#$)
probleem is of slechts een afstel verhaal is?

Alvast bedankt
Ruud
Nokken van je 3e versnellingsbaktandwiel zijn afgesleten, niks aan te doen, bak moet uit elkaar en er moet dan minstens 1 nieuw tandwiel in... $$$$$$
 
Hoorde iid vaker dat een vt1100 problemen krijgt met zijn derde versnelling. Uit elkaar was de remedie.
 
tand wiel en een schakelvork vernieuwen tandwiel zijn niet meer te krijgen ik denk als je het zef doet dat je dan += 1200 euries kwij bent regel maar eerst eens een tandwiel heb zelf ook een blok uitelkaar gehad en dat valt niet mee .een heleboel uren!!. kijk ook eens op www. shadowmc.nl
 
tand wiel en een schakelvork vernieuwen tandwiel zijn niet meer te krijgen ik denk als je het zef doet dat je dan += 1200 euries kwij bent regel maar eerst eens een tandwiel heb zelf ook een blok uitelkaar gehad en dat valt niet mee .een heleboel uren!!. kijk ook eens op www. shadowmc.nl


1200e voor een akprobleem.niet normaal.koop een harley.
 
klinkt idd als een schakelbak probleem : Dus een nieuw tandwiel. Voor een 93 model zou die nog steeds te koop moeten zijn. Voor als je het laat doen reken dan maar op flink wat uurtjes die je moet betalen

DQ
 
www.cmsnl.com heeft volgens mij nog wel de onderdelen. als ik het goed zag kost een 3e versnellingtandwiel 137 euro...en is leverbaar. Maar dan moet ie er nog wel in, zelf doen scheelt kapitalen. Succes!
 
Mensen heel erg bedankt voor al de tips.
Ik ga er maar eens over nadenken wat ik er mee aan moet.
Kan hem zelf wel uitelkaar en inelkaar zetten maar poeh, das een hoop tijd en moeite zeg.
Maar ach, hij reed altijd erg lekker.

Ruud
 
Terug
Bovenaan Onderaan