Old style pics

Een beter voorbeeld van wat het uiteindelijk mot worde kan ik niet vinden.

DSCF2140.JPG


DSCF2113.JPG


DSCF2332.JPG


DSCF2360.JPG


DSCF2401.JPG


Misschien toch een shovel :?
 
Laatst bewerkt:
een berekening.

_O-

Okay , deze dan.
Heb ik afgelopen jaar verkocht en heeft gekost €9600.- om te maken.
Compleet met nieuw evo-blok - STD-carter,spec. koppen met 4 bougies ,spec. koppeling,ontsteking,etc.
Helemaal zoals ie op dit piccie staat dus , incl. keuring en bpm.

Wat Rob op de foto heeft , is (ook) 'n hardtail frame , sportster tank , japans voorvorkie en 'n paar wielen.
Toch?

Met afstand de meeste kosten gaan natuurlijk in het blok en de bak zitten.
Hij wil geen primair huis en startmotor dus dat geld hoeft ie ook al niet uit te geven.

Dus die €15000.- ........... ?
full
 
Imitatie hardtailframe.Of een echte maar die zijn duurder 1500e
Pan of early shovel.Gereviseerd 6000
4 bak 1500
wielen ,naven etc 1000
primaire 1,5 inch,koppeling(diafragma) 1000
remmerij 1000 of meer

special paint (zoals de foto) 1500
olietank 500
En nog wat meer kleiner spul.
Met alle respect maar jouw brommer is van een ander kaliber als die early shovel.
 
Allemaal erg mooie bikes. wat de totaal prijs betreft merk ik dat tijdens de bouw wel. Ik heb geen haast en kan de kosten dus verdelen over een langere periode. de foto's die ik geplaatst heb zijn van een motor die ik erg mooi vind, maar ik ben niet van plan om hier een exacte kopie van te maken. het moet een motor worden die bij mij past en niet bij een plaatje op het internet. dit is pure inspiratie, dus keep the piccies coming.

ben trouwens op dit moment een echte newbie en weet niet wat er bedoeld wordt met gespleten deksels, externe olieleidingen of SU carb dus als mensen hier pics van hebben ben ik er uiteraard erg blij mee. :9~
 
Laatst bewerkt:
Veel detail pics :9~
En wat zijn de voordelen/nadelen heirvan, of is het alleen mooi.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan