Old style pics

Ik heb advies nodig:

Ik kan een z bar kopen die afkomstig is van een xs650 zelfbouw. Het is een metrisch stuur van 22 mm. Krijg ik hier problemen mee als ik niet metrische risers/voorvork koop?
 
Ik heb advies nodig:

Ik kan een z bar kopen die afkomstig is van een xs650 zelfbouw. Het is een metrisch stuur van 22 mm. Krijg ik hier problemen mee als ik niet metrische risers/voorvork koop?


er zijn vulbusjes te koop om het verschil tussen 22 mm en inch op te vullen in je risers.
houd wel rekening met eventuele controls en switch housings.
daarvoor is het lastiger.
 
er stond toch 'pics' in de thread title?

dus ik maar denken dat dit een plaatjes draadje was :P

huji5.JPG

huji1.JPG

huji11.JPG



600dsc01223uw4.jpg

600dsc01224iw0.jpg
 
die rooie is helemaal goed. :9~
en inderdaad delen die foto's.
nou ga ik even rustig die link bekijken.
 
Laatst bewerkt:
Wie kan mij vertellen wie deze bike gemaakt heeft, want dat is een hele vette tank waar ik meer van wil zien.
9928.jpg

deze komt van een blog.
 
heb zelf liever een hap jones wassel tankje dan een coffin stijl, maar wat jij wil ;)
Vind je dan hiervan? Meeste hieronder komt van JJ's natuurlijk.

tjebbesshit6ri3.jpg

tjebbesshit2pk5.jpg

1720288674d782da84abbk2.jpg

11781551xk5.jpg

12384555ig8.jpg

dsc02915qy6.jpg

p5060004dd9.jpg

p5060011yz3.jpg

fatasspaint1hf7.jpg

fatasspaint2jg3.jpg

fatasspaint4hj6.jpg

fatasspaint5zs2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bijna 3 maanden naar fotos kijken, ga je beginen, of ga je nog 3 maanden naar meer fotos kijken, er zijn genoeg nieuw en gebriukt onderdelen in de handel om iets te beginen, als je ziet M-Fers houdt van fotos stuuren,maar ze houdt ook van fotos van projecten, en ze zijn ook niet bang om je te helpen, zeg het maar meer fotos, of been je klaar om te beginen?
Karl
 
Het budget laat op dit moment alleen foto kijken toe. wel heb ik met jozef afgesproken om in maart zijn frame over te nemen. En de motorsale was zeker geslaagd.

Jozef: had je mij die foto's nog gemaild ik heb namelijk wat probleemjes met mijn mail-account en heb dus eventueel nog niet kunnen reageren.
 
Laatst bewerkt:
Het budget laat op dit moment alleen foto kijken toe. wel heb ik met jozef afgesproken om in maart zijn frame over te nemen. En de motorsale was zeker geslaagd.

Jozef: had je mij die foto's nog gemaild ik heb namelijk wat probleemjes met mijn mail-account en heb dus eventueel nog niet kunnen reageren.


1: frame is van Willem , heb ik vorig jaar aan 'm verkocht.
2: fotootjes .... :$ .. ga ik vanavond sturen. :Y
 
We hou allemal van plaatjes kijken, maar ik denk dat je beter kan beginen met en budjet, en daarna kijken als je daar uit komt , je eerste chopper hooft niet en showbike te zijn, zolang als het en beetje uitsraaling heeft. veel sucsess.
Karl Thiecke
 
Ik zou dus een hardtail shovel egens vandaan trekke.
Liefst met eenstock HD frame of imitatie.Iets met gietstukke is het mooiste.Dan ben je van het gedonder met keuringen en papiere af.
Dan heb je je old school chopper al voor 90% af.
Looks die jij wilt doe je geven met een 21 inch voorwiel,1,5 inch open belt en een sportster of peanuttank.

Zo zou ik het iig doen.
 
Laatst bewerkt:
Je kunt hier trouwens ook zoeke op de naam knukkel.Die rijdt een knuckle.Zeer mooi ding.Authentieke bobber.Heeft hier een pagina geopend met bobbers.Staat veel van dat soort fotos in dat topic.

Niks zo mooi als een knuckle bobber.
 
Nee, ik ben van plan om eenmalig mijn droommotor te realiseren en ben zeker van plan om hier mijn tijd voor te nemen om de kosten te verdelen. Ik waardeer de tips en adviesen maar misschien is het niet de makkelijkste of de slimste manier maar een droombike maak je maar eenmalig.

P.S. die bike op ebay is wel een hele mooie maar te veel geld om in 1 keer neer te leggen.
 
Woensdag The Biker Build-off gezien tussen Hank Young en Cole Foster. Hank Young won terecht. Geijk op zijn site gekeken wat daar allemaal te vinden is. :9~ :9~

MF8O2132.jpg


7.jpg


Dit was de Build-Off bike waar hij mee won. Let vooral op de bladveer softtail.

11.jpg


10.jpg


Er staat nog veel meer, maar daar moet je zelf maar even voor kijken, want het is te veel om te posten.

Young Choppers | Moto & More

de motor van Cole Foster was trouwens ook een hele moiie, kijk maar. :9~ :9~

loser1.jpg


loser6.jpg


Salinas Boyz
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan