Wie rijdt er in Nijmegen e.o. part 8! Eén rit, drie routes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Wsx: Was dat van je schuiver die je onderhand alweer een jaar geleden gemaakt hebt ?

Zijn er hier toevallig mensen die zelf hun banden omleggen en balanceren ?
Gewoon nieuwsgierig, zit een beetje te schuimen op internet ;)
 
zondag zijn er 2 motor rijders omgekomen uit wijchen & heumen.. ze waren op weg naar kleve, hoop geen bekenden voor en van mensen hier !

Hoorde ik vanavond: Was een turkse vrouw(nederlandse) die uit de familie weg wilde en op het moment van de crash achterna werd gezeten door haa broers.
Die vrouw is in dr blik tegen de motorrijders aan gereden.

"NO COMMENT :( "
 
Hoorde ik vanavond: Was een turkse vrouw(nederlandse) die uit de familie weg wilde en op het moment van de crash achterna werd gezeten door haa broers.
Die vrouw is in dr blik tegen de motorrijders aan gereden.

"NO COMMENT :( "


Ziekelijk vind ik dat.
Maar idd No Comment verder want anders ga ik dingen zeggen waar sommige mensen hun oortjes van gaan klapperen.

Circuitdagje gister was geslaagd!
Heb Ausems niet gezien?

Morgen naar Assen en dan zit het er weer op voor dit jaar. -O-

Wel een heleboel leuke foto's gemaakt.
Altijd makkelijk als je zelf een goede camera hebt en iemand aan de kant voor je staat om te schieten. :}


full
 
Jacky, mooi filmpje _O- :+

Iemand gister SBK's gezien?
Haga :}

Wat een crash van Biaggi :o
 
Laatst bewerkt:
En vanmorgen is er een TDM'er gecrashed op de A15. Ik hoop dat dit goed is afgelopen. Ik heb alleen de motor gezien, niet de bestuurder/ster.
 
Gaat erop het is de een na de ander die verongelukt.

Ik krijg niet eens de kans te verongelukken. Ben nog steeds zoekende naar een andere motor.
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad. Vandaag op de A2 1,5 uur in de file gestaan vanwege een ongeluk (berijder van een Harley Davidson met passagier). En de dresscode kennende van de gemiddelde HD rijder beloofd dat niet veel goeds :X .
 
Laatst bewerkt:
Gaat erop het is de een na de ander die verongelukt.

Ik krijg niet eens de kans te verongelukken. Ben nog steeds zoekende naar een andere motor.

Iedereen is op zoek alleen niemand koopt mijn mooie GSX-R600. _O-
Lijkt wel of de hele motorverkoop op zijn gat ligt de laatste tijd. B|
 
Laatst bewerkt:
Ziekelijk vind ik dat.
Maar idd No Comment verder want anders ga ik dingen zeggen waar sommige mensen hun oortjes van gaan klapperen.

Circuitdagje gister was geslaagd!
Heb Ausems niet gezien?


Heb jou dus ook gemist blijkbaar :( Maar mooie foto trouwens, ben nog op zoek naar de mijne :]
 
Hm, de auto die de aanhangwagen met twee motoren naar Assen zou rijden is plots niet beschikbaar... Wie kan me van dinsdagavond tot donderdagavond zijn auto lenen? :$
 
Hm, de auto die de aanhangwagen met twee motoren naar Assen zou rijden is plots niet beschikbaar... Wie kan me van dinsdagavond tot donderdagavond zijn auto lenen? :$


Helaas, daar is mijn auto niet geschikt model bestaat niet eens met een trekhaak.

Misschien een auto huren voor een paar dagen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan