Wie rijdt er in Nijmegen e.o. part 8! Eén rit, drie routes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
@JW: Het was een erg mooie wedstrijd, altijd spannend he :9~


Verder is het erg triest om te lezen over de dodelijke ongevallen ;( :N -O-
 


_O- _O- _O- _O-

Die gast word echt voor joker gezet als jedat topic verder door leest dan roepen er allerlei mensen dat die link inmiddels bij allerlei motorsites opduikt.

inclusief de gebruikelijke pics _O-

epiceculg9.jpg
 
This is hilarious... you and your mate are complete and utter half-wits. Please return the bike and keys to your dealer with a note reading "Returning as I am too stupid to own a motorcycle"

_O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Hallo, hier nog een heropstappende motor rijder uit de regio Nijmegen, Beneden Leeuwen wel te verstaan.

Nu nog ff op een Tricker, maar omstreeks 4 oktober op een spiksplinternieuwe MT-03 van Termaat. Hoop veel plezier op de motor te hebben en zo nu en dan eens met een groep mee te toeren.

Foto Trickertje (had er heel ff twee, maar nu nog 1): (niet lachen!!!)


full
 
Laatst bewerkt:
Welkom!

Meetoeren is altijd mogelijk er scheurt er hier nog een rond op een mt-03 dus je bent niet de enige.
 
Thanx!

I know, heb al "virtueel" kennis gemaakt met Jordi, hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Zijn er nog plannen voor de komende tijd, of gaat alles in winterslaap?
 
Laatst bewerkt:
Thanx!

I know, heb al "virtueel" kennis gemaakt met Jordi, hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Zijn er nog plannen voor de komende tijd, of gaat alles in winterslaap?

Oke dan!

Nou tja als het droog is zijn er hier een aantal waaronder ik die gewoon doorrijden.

Enige nadeel is dat ik op het moment bezig ben met een andere motor en dus even niet rij, jammergenoeg.
 
Hallo, hier nog een heropstappende motor rijder uit de regio Nijmegen, Beneden Leeuwen wel te verstaan.

Nu nog ff op een Tricker, maar omstreeks 1 maart op een spiksplinternieuwe MT-03 van Termaat. Hoop veel plezier op de motor te hebben en zo nu en dan eens met een groep mee te toeren.

Foto Trickertje (had er heel ff twee, maar nu nog 1): (niet lachen!!!)


[afbeelding]


Welkom!!!
Iemand dicht in de buurt zo te zien :]
Ik kom uit altforst ;) maar helaas nog geen motorrijder :/
 
Welkom Blue_eyes :]

Wsx: Kan je anders niet een 2e hands bandje erop leggen, zodat je nog ff kan rijden voordat de nieuwe motor er is ? het is maar een id ;)
 
Welkom Blue_eyes :]

Wsx: Kan je anders niet een 2e hands bandje erop leggen, zodat je nog ff kan rijden voordat de nieuwe motor er is ? het is maar een id ;)

Daar zit wat in alleen ik weet er zogauw geen te staan en bovendien moet ik die dan ook nog laten monteren.
 
Komende 3 weken zit ik in het buitenland dus voor mij voorlopig ff niet rijden. Gaaf trouwens weer zo'n MT 03 erbij, wordt nog meer geknetter en gesputter...

@ Blue Eyes
Gooi jij er ook van die akrapovic uitlaten onder zoals bij Jordy?? _O-
 
How is!
Beneden-Leeuwen en Altforst?
Ik kom uit Boven-Leeuwen en ben in mijn vrije rijd altijd in "Lauwe" te vinden *O*
Hoe heet je dan Blue Eyes, en hoe oud ben je? :)
Ken ik jou?
 
@thomas:
wat ik heb gehoord ook akra's maar wel met dbkillers...dus daar zullen jullie wat minder "last" van hebben ;)

wordt er nog gereden deze week? moet de stress ff kwijt, haha!
 
j0rDy heb jij een Witte MT-03?
Ik zag er 1 staan bij Termaat om de hoek (letterlijk), kantoor achter Termaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan