Moto Guzzi Norge 1200 GTL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie heeft er ervaring met de remmen , en dan vooral de abs ontluchten?
Gewone remmen dat kan ik dromen, hier ben ik wat huiverig voor, na de rit in Normandië heb ik bijna geen achterrem meer en ik wil dit een keer loshalen met iemand die dit vaker heeft gedaan , anders weet ik het wel weer ...... _O-
 
Gisteren ondanks de hitte toch nog zo'n 250 km rond gereden met dochter achterop.
Toch over hobbel/ drempels gelijk standaard op de grond ( als snelheid iets te hoog is).
Toch maar eens verdiepen in verstelling van de vering ( diversion stond bij mij altijd op strakste punt en tja hij veerde wel, maar dan is de guzzi vering al een enorme verbetering). :)
Toch door "snelle" bodem tikken rustig aan gedaan met rijden.
Maar ben enorm blij met dit apparaat *O*

Blijf een big smile houden.
 
Ontluchten gaat gewoon als zonder abs.
Nippel open draaien. Pompen,opvangen en bijvullen tot geen bubbelen meer.

Veering heb ik vervangen door hyperpro een wereld van verschil
 
Sinds 2 wk hyperpro eronder. Zeker verschil te merken.
Jan van jaramoto gebeld ivm accuperikelen. Slotsom: Accu prima...toch n lekstroom? Hele week welbstarten...tot vanmiddag....
 
Dat "trucje" hebben ze bij Lamers ook toegepast op mijn Breva. Als ik zo eens rondlees in de diverse fora/topics, hebben niet alleen Italiaanse motoren elektrische problemen.... De Duitsers hebben die ook gekopiëerd inmiddels. Alleen bij een Italiaanse motor/auto wordt dat minder geaccepteerd dan bij de Duitsers traditioneel gezien...
 
Mijn remmen zijn voor erg slecht. ;(
volgens TLM zijn de klauwen al een hele lange tijd niet goed schoongemaakt en zitten de zuigers bijna vast. ;( ;(
Advies gekregen om voor mijn motor vakantie dit zeker schoon te maken en voorzien van nieuwe blokjes. '( '(
Ik heb meegekeken tijdens de inspectie en moet ze helaas gelijk geven.
dus toch nog even een "vervelende" bijkomstigheid na de koop.
Gezien de vele km was dit te verwachten, maar blijkbaar door de vorige dealer niet fraai mee omgegaan? :(

goed het is niet anders en goeie remmen is wel belangrijk in de dolemieten :9~

Zal mijn indrukken en ervaring hiervan nog wel alhier vermelden.
 
Maar ik snap wel de teleurstelling: als de motor altijd garage onderhoud heeft gehad, heeft de garage hier toch wel een steek laten vallen. Deze motor heeft best wat pekel gezien en gevoeld. Dan mag je verwachten dat er bij elke beurt even het remwerk gecontroleerd wordt.
 
Maar ik snap wel de teleurstelling: als de motor altijd garage onderhoud heeft gehad, heeft de garage hier toch wel een steek laten vallen. Deze motor heeft best wat pekel gezien en gevoeld. Dan mag je verwachten dat er bij elke beurt even het remwerk gecontroleerd wordt.

Klopt. Bedoelde te zeggen dat minder dan 100000 km echt niet veel is. Kennelijk niet goed bijgehouden door dealer.
 
full


Wilde meer in de open lucht rijden met warm weer. Standaard ruit in laagste stand gaf turbulentie dus zelf een kleine ruit gemaakt. Lekker met de kop in de wind.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan