Triumph Speed Triple Topic - part 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
3
full
 
Zoals al vermeld op het forum is er zondag aanstaande een Naked bike meeting bij BMC te Assenede.

Tussen 14u en 15u zijn er 2 verkiezingen:

-Mooiste Triumph Naked Bike.

-Mooiste Naked bike algemeen.

Er zijn oa 2 bandensets van Bridgestone te winnen en nog een aantal leuke prijzen.

P.S. Vanaf 10u kan de veringsetup van je motorfiets worden geoptimaliseerd door Steven Casaer van BikeSetup. Om 11U vertrekken we aan BMC voor een korte rondrit, onder de deelnemers wordt een systeemhelm en 2 kuisproductensets weggegeven.

jt5ieu.jpg
 
He hallo,
al geruime tijd achter de schermen aan het lezen, maar nu even met een vraag.
Gaan er ook nog Speedjes naar Assenede vanuit het noorden?? Ik ben van plan via de dammen in Zeeland te rijden vanuit Delft. Ben nog steeds aan mijn witte Speed 2008 aan het inrijden ((( :
Eerst een oranje T509 (en een zootje andere) gehad maar sinds augustus in het nieuw. (nog wel maagdelijk standaard).
Iemand zin om mee te rijden??

groeten Peter

was graag meegegaan Peter, maar ben helaas verhinderd... :( :( , volgende keer beter, ik woon tenslotte "om de hoek "

hopelijk blijft het weer zoals 't nu is....lekker dus, have fun :] :] :]
 
Dank u, :} :}

heb lang zitten twijfelen tussen de GPR of de Arrows. Nu ik de GPR gehoord en gezien heb denk ik dat ik de juiste keuze gemaakt heb :]
 
Mijn S3 is af.

Gpr dempers
Rizoma spiegels, stuurdoppen en vloeistofreservoir
Flyscreen, verlaagd, Triumph tankpad
Mad doctors tidytail met led richtingaanwijzers voor
Motronix alarmverlichting[afbeelding]


Super mooie fiets! Dempers zien er een stuk beter uit zonder die rode stickers!
Nu nog je schaamranden van je banden rijden! :+
 
Verdomme Alex, jij kan mensen nogal doen verschieten :Y

Dag Marc en Alex,

Het is nu zeker, ik rijd zondag mee.
Als het voor jullie goed is pik ik liever aan aan de afrit Geel-oost.
Onder aan de afrit op het ronde punt rechts is een total tankstation, daar zal ik staan.
Laat maar weten of het goed is.

Tot zondag :W

Baaf
 
Vertel :? Wij hebben nog een setje ;)

Ik denk dat ik ze wel redelijk fatsoenlijk kan krijgen, in ieder geval heb ik dan spiegels waar ik wat in kan zien.

Wil je ze eventueel verkopen?

Mooi foto's van 203mph zeg :}
Die foto van BA is wat minder. Mijn kleine durft ineens niet meer in het donker te slapen :( :( :( :( Bedankt! ;)

Die matzwarte is wel erg tof trouwens.
 
Dag Marc en Alex,

Het is nu zeker, ik rijd zondag mee.
Als het voor jullie goed is pik ik liever aan aan de afrit Geel-oost.
Onder aan de afrit op het ronde punt rechts is een total tankstation, daar zal ik staan.
Laat maar weten of het goed is.

Tot zondag :W

Baaf

Fijn dat je meerijdt Baaf :Y ! Oost of West maakt op zich niet uit. We pikken nog Bloemkolen op aan Geel-West (klinkt wel geinig _O- ) en dan kan de troika richting Assenede... :]
 
Mijn S3 is af.

Gpr dempers
Rizoma spiegels, stuurdoppen en vloeistofreservoir
Flyscreen, verlaagd, Triumph tankpad
Mad doctors tidytail met led richtingaanwijzers voor
Motronix alarmverlichting[afbeelding]

Beter ware het : Mijn S3 is 'voorlopig' af... _O-

Ik heb dat namelijk ook al enkele keren gezegd, totdat zich weer eens iets leuks aandient en tegelijkertijd ergens nog wat euro's in een hoekje liggen ;)

'Dikke fiets' heb je er trouwens van gemaakt! Veel chance ermee :}

En, skoezie, ik kan er niet genoeg van krijgen, maar hier is de mijne nog eens...

full
 
Beter ware het : Mijn S3 is 'voorlopig' af... _O-

Ik heb dat namelijk ook al enkele keren gezegd, totdat zich weer eens iets leuks aandient en tegelijkertijd ergens nog wat euro's in een hoekje liggen ;)

'Dikke fiets' heb je er trouwens van gemaakt! Veel chance ermee :}

En, skoezie, ik kan er niet genoeg van krijgen, maar hier is de mijne nog eens...

[afbeelding]
Die pijp :9~ :}
 
full


ben een aandachtige lezer van dit topic en heb dus deze week ook een s3 gekocht.
Ik moet deze gaan invoeren en om door de keuring te komen heb ik nog een origineel en kompleet achterspatbord nodig. Iedereen past dit aan zie ik hier dus mijn vraag is of iemand mij aan een origineel setje kan helpen
 
Laatst bewerkt:
Er komen weer mooie motoren voorbij :9~

@Swifty: ga je zondag nog mee of heb je weer een ander ritje??
Ja, er is een ritje van de motorclub. Maar ik denk dat we zelfs daar niet mee gaan rijden :$ We hebben zoveel zin om eindelijk eens samen een zondag niets te plannen. Sorry :/

Veel plezier he zondag, en succes met je nieuwe ritje *D
 
[afbeelding]

ben een aandachtige lezer van dit topic en heb dus deze week ook een s3 gekocht.
Ik moet deze gaan invoeren en om door de keuring te komen heb ik nog een origineel en kompleet achterspatbord nodig. Iedereen past dit aan zie ik hier dus mijn vraag is of iemand mij aan een origineel setje kan helpen
:W Hi rrr1. Welkom hier en veel plezier met je nieuwe aanwinst! *O* *O*

Ik heb nog wel een origineel achterspatbord liggen. Is alleen voor de RDW keuring toch??
Je mag 'm wel lenen hoor. No Problemo. :Y

Ik weet alleen niet tot hoever je de boel nodig hebt, want ik heb niet het volledige spatbord liggen. Achterlicht en onderliggend kapje zit er bij mijn S3 nog op, dus die heb ik niet voor je.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan