Triumph Speed Triple Topic - part 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestellen in UK is *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Mooie Triumph Arrow jack gescoord!

Nu nog een goede broek erbij vinden...
 
Zo te zien is het een unanieme stem voor de MPP, daar dus maar es ff naar shoppen. Iedereen bedankt voor de input.
 
Ik heb vanmiddag ook nog laarzen gepast, wat zitten ze strak bij mn grote teen[afbeelding]
Nice boots! :9~


Bij mij zitten de Sidi's de eerste weken ook altijd iets te strak, maar daarna zitten ze perfect! :Y
Triumph heeft nu heel mooie laarzen in samenwerking met Alpinestars.
:Y :Y :Y
Alpinstars Supertech R rule :9~ :9~ .


[afbeelding]
Die benne ook wel errug mooi! :9~
Sidi's zijn erg smalle botten, heb die zelf ook. Dacht dat het ging beteren na een poos maar na zelfs 2jaar zitten ze nog iets te strak '( . Ikzelf zou die nooit meer kopen, ik vind de zool te hard ( slechte grip op stepjes ) en al het wit-en helder plastiek is ondertussen al erg geel aan het worden.
Da's balen dat ze te strak blijven zitten bij je ;(

Wat betreft dat witte plastic ben ik het met je eens, dat wordt lelijk :X , en daarom heb ik nu hele zwarte :)
ik heb mij vorige week mijn eertse moto botten gekocht hier een piccie *D
[afbeelding]
Ook hele fraaie! :9~
Dat heb je voor met die nederlandse drop , bah

})
B| B| B|


:+

Ik heb mijn foto's wat aangepast, hier de nieuwe link:

Triumph op het Motorsalon van Brussel
:} :} :}
Bestellen in UK is *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Mooie Triumph Arrow jack gescoord!

Nu nog een goede broek erbij vinden...
Is wel een goed idee momenteel! *O* .........eens denken wat ik nog wil hebben :?
 
Zo'n stuurdemper, is dat eigenlijk nodig op een Speed?

Mijn Speed zit nog in de rodage-periode, dus nog geen idee...
:+
 
en vind je het nodig; is het een verbetering of alleen maar :9~ :9~~


Bij hard uitaccelereren op het einde van een bocht merk ik toch wel verschil, en het ziet er super geil uit. nou ben ik benieuwd of B.A. een toepasselijk piccie heeft in zijn archief.
Zou me eigenlijk tegen vallen als ie die niet zou hebben, ;)
 
Heb ik zeker :Y .
full
 
Triple 20,ik ga je haaienbek idee kopieren.
wil zeggen heb de stickerset besteld,gaat me in ieder geval om de spoilersticker die ik erg gaaf vind :Y





Bij hard uitaccelereren op het einde van een bocht merk ik toch wel verschil, en het ziet er super geil uit. nou ben ik benieuwd of B.A. een toepasselijk piccie heeft in zijn archief.
Zou me eigenlijk tegen vallen als ie die niet zou hebben, ;)
 
Was hier iemand op zoek naar matte koplampen:

[afbeelding]

Kloten. Moet ik alweer een schone onderbroek aantrekken. Er zitten ineens van die slakkensporen in .... O-) O-) O-) O-)

Ook wat aangepast. Dit is de correcte link naar mijn foto's van het salon:
Salon Brussel

De HP2 is wel niet zo ongelooflijk gaaf.....

Tip voor iedereen die Triumph spulletjes wil bestellen; pond is nog steeds best laag. Zoeken op ebay.co.uk (ipv ebay.nl) en betalen met paypal.
Je kunt nu ECHT koopjes scoren.

Ook die triumph boots etc.

Iemand ervaring met BT021 op de speed triple? Ik vind BT016 wel heel erg hard slijten....
Dan maar heel iets minder grip...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan