Triumph Speed Triple Topic - part 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
speciaal voor olaf 2,

full
 
Iemand ervaring met BT021 op de speed triple? Ik vind BT016 wel heel erg hard slijten....
Dan maar heel iets minder grip...~[/quote]

Ja dat heb ik. Heb er een oplaten leggen voor de vakantie. Omdat ik de mpp veel te hard vond slijten.
Maar hij bevalt boven verwachting goed. Het is ook een sport/toer band met de nadruk op sport. Mn volgende band word weer een bt021.
 
Kloten. Moet ik alweer een schone onderbroek aantrekken. Er zitten ineens van die slakkensporen in .... O-) O-) O-) O-)De HP2 is wel niet zo ongelooflijk gaaf.....

Tip voor iedereen die Triumph spulletjes wil bestellen; pond is nog steeds best laag. Zoeken op ebay.co.uk (ipv ebay.nl) en betalen met paypal.
Je kunt nu ECHT koopjes scoren.

Ook die triumph boots etc.

Iemand ervaring met BT021 op de speed triple? Ik vind BT016 wel heel erg hard slijten....
Dan maar heel iets minder grip
...

Ik heb de Pilot Road gehad (niet op de S3) , dat is zeg maar de tegenhanger van de BT021.
Dit is de toer/sport band van Michelin.
Ik vond deze super, alleen als je echt aan het gassen gaat, maar dit geldt voor alle toer/sportbanden, dan maakt ie weleens een stapje opzij.........., maar daarbuiten echt een aanrader.

Volgens mij op MF ook vaak positief besproken.
 
Ik heb de Pilot Road gehad (niet op de S3) , dat is zeg maar de tegenhanger van de BT021.
Dit is de toer/sport band van Michelin.
Ik vond deze super, alleen als je echt aan het gassen gaat, maar dit geldt voor alle toer/sportbanden, dan maakt ie weleens een stapje opzij.........., maar daarbuiten echt een aanrader.

Volgens mij op MF ook vaak positief besproken.


Ik heb Michelin Pilot Road2 (2ct). Hij bevalt goed op mijn motor Honda CB600F.
Ik denk dat hij ook op Speed goed zal bevallen. Zelfs TL1000R-rijders gebruiken hem ook.

Zoals Solex aangeeft is er een topic over Michelin Pilot Road2.
Ik zou daar even gaan lezen over positieve gebruikerservaringen.
Uiteraard is dat persoonlijk.

:)
 
Laatste paar posts maar ffies een fototje van de nog enige Speed four hier volgens mij :P
[http://www3.picturepush.com/photo/a/1331881/640/1331881.jpg (afbeelding)]
Hier nog met de oude bos demper.

Hier eentje met de nieuwe *D
[http://www1.picturepush.com/photo/a/1341359/640/1341359.jpg (afbeelding)]

Mooi groen is niet lelijk :]


Voor de leek is het duidelijk. 4 is meer dan 3 en dus is een speed four sneller dan een speed triple....
:+ :+ :+ :+

Bedankt voor jullie reacties over banden. Ik heb een voorkeurtje voor Bridgestone en neem dus de BT021 denk ik.

Gaan we nu weer met zijn allen 8 pagiina's wachten totdat er een nieuw topic is trouwens?
O-) O-) O-)
 
Laatst bewerkt:
het is natuurlijk wel een waanzinnig stoer ding
:Y

Stoer en VET is een Corsaro zeker, (een zwarte of een witte :P )
vooral het geluid van Termignoni's "open" met volgas open of als je het gas los laat..

maar betrouwbaar ???? |(

heb je wel wat te posten, betreft, lekkende dingen , stuk gaande onderdelen e.d. en afschrijving..... want ze hebben nu 2008 model in de aanbieding, en geven van 2009 nog geen prijs af (volgens motorjaarboek 2009) :z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan