MF 't GOOI deeltje 29. Massaal naar Zandvoort!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maandag aaf de fiets ff ophalen in N'gein... dan in de avond nog even open schroeven in de woonkamer.. tis iets met de liggende cil, naar mijn eerste indruk.. zit nu echt te bidden dat het meevalt..
full


Wat is de eerste diagnose? Geen compressie meer ofzo?
 
Hi Os dat is echt balen man '( , dan moet ik maar de eer hoog proberen te houden op Zandvoort :P
Hoop dat t meevalt succes man!
 
mogguh!!!! zow uitgeslapen zeg...had het nodig hehe....
beetje laat nu om nog naar zeist te rijden helaas... veel plezier daar!!! :W
 
Toch stiekem even gestuurd, zonder pakking in m'n uitlaat :X
En dan 50cc, 1cil. 2takt _O- _O-

Edit;
Ik had het al eerder gevraagd, maar is er hier iemand die beschikt over een mooie werkbank? waar ik even langs kan komen? Ik wil m'n uitlaat er tussen doen, zodat ik beide kanten even recht kan slijpen want de pakking gaat steeds lekken, omdat de 2 delen scheef zijn :N .. Een lasapparaat mag eventueel ook, maar die heeft niet iedereen even in z'n schuur staan _O- haha
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal!

Effe een vraagje van Erik uit het Hoevelaken- KBH topic. Ik ga dus morgen ook naar CPZ, waarvandaan vertrekken jullie en hoe laat? Kan ik (of "we" als er meer KBH-ers zin hebben om groepsgewijs te gaan.) bij jullie aanhaken? Kan wel alleen rijden maar met een groep is leuker!

Ik ben eigenlijk van plan om om 6:00 vanaf Amersfoort te vertrekken. Ik hoor het wel van jullie!
 
is dat [6.00uur 's morgens ]

Hallo allemaal!

Effe een vraagje van Erik uit het Hoevelaken- KBH topic. Ik ga dus morgen ook naar CPZ, waarvandaan vertrekken jullie en hoe laat? Kan ik (of "we" als er meer KBH-ers zin hebben om groepsgewijs te gaan.) bij jullie aanhaken? Kan wel alleen rijden maar met een groep is leuker!

Ik ben eigenlijk van plan om om 6:00 vanaf Amersfoort te vertrekken. Ik hoor het wel van jullie!
 
hoe laat begint het gebeuren op Zandvoort dan?



Hallo allemaal!

Effe een vraagje van Erik uit het Hoevelaken- KBH topic. Ik ga dus morgen ook naar CPZ, waarvandaan vertrekken jullie en hoe laat? Kan ik (of "we" als er meer KBH-ers zin hebben om groepsgewijs te gaan.) bij jullie aanhaken? Kan wel alleen rijden maar met een groep is leuker!

Ik ben eigenlijk van plan om om 6:00 vanaf Amersfoort te vertrekken. Ik hoor het wel van jullie!
 
hoe laat begint het gebeuren op Zandvoort dan?

Jep, is 6:00 's-morgens.... :Z En vandaag heb ik late dienst! B|
Om 7.30 is er briefing voor groep 2 als ik het me goed herinner. Bovendien moet je je motor ook nog even door de technische keuring loodsen.
 
*O**O**O* woohoo 88-34 gewonnen *O**O**O*
3 interceptions gemaakt en nog paar tackels.
eerst douchen nu en dan weer aan t huiswerk
:W
 
:W



Ro bedankt *D

Leuk dagje zo. Nu ff de R1 klaarmaken voor het circuit :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan