MF 't GOOI deeltje 29. Massaal naar Zandvoort!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jep, is 6:00 's-morgens.... :Z En vandaag heb ik late dienst! B|
Om 7.30 is er briefing voor groep 2 als ik het me goed herinner. Bovendien moet je je motor ook nog even door de technische keuring loodsen.
'wij' vertrekken met een aantal uiterlijk om 6.20 bij de Esso in Hilversum (Bij ROC; Soestdijkerstraatweg 36). Daarna rijden we via N201 naar Zandvoort. Onderweg pikken we waarschijnlijk nog 1 of 2 rijders op rond 6.45 onder de A2 bij de N201.

We kunnen ook afspreken met de 'overige' aanhangers die niet vanuit Hilversum mee rijden, om bij het tankstation op de N201 voor Uithoorn af te spreken. Die zit aan de rechterkant van de langer linkerbocht net na een strakke rechtse (na stoplicht). remember??
 
'wij' vertrekken met een aantal uiterlijk om 6.20 bij de Esso in Hilversum (Bij ROC; Soestdijkerstraatweg 36). Daarna rijden we via N201 naar Zandvoort. Onderweg pikken we waarschijnlijk nog 1 of 2 rijders op rond 6.45 onder de A2 bij de N201.

We kunnen ook afspreken met de 'overige' aanhangers die niet vanuit Hilversum mee rijden, om bij het tankstation op de N201 voor Uithoorn af te spreken. Die zit aan de rechterkant van de langer linkerbocht net na een strakke rechtse (na stoplicht). remember??
Ik rij in een keer naar Zandvoort, dus niet op mij wachten ;)
Ik probeer er wel redelijk vroeg te zijn, zie jullie daar wel.
 
'wij' vertrekken met een aantal uiterlijk om 6.20 bij de Esso in Hilversum (Bij ROC; Soestdijkerstraatweg 36). Daarna rijden we via N201 naar Zandvoort. Onderweg pikken we waarschijnlijk nog 1 of 2 rijders op rond 6.45 onder de A2 bij de N201.

We kunnen ook afspreken met de 'overige' aanhangers die niet vanuit Hilversum mee rijden, om bij het tankstation op de N201 voor Uithoorn af te spreken. Die zit aan de rechterkant van de langer linkerbocht net na een strakke rechtse (na stoplicht). remember??

Okee! Ik zal er zijn op Hilversum Sportpark! *D Let op de zwarte GSX-R 1000 (ongewassen... :( )
 
Laatst bewerkt:
Ah mooi. Ik zorg dat ik uiterlijk 6.00uur dan vanuit Almere weg rijd.
De briefing van groep 2 is trouwens om 08.30..
 
Okee! Ik zal er zijn op Hilversum Sportpark! *D Let op de zwarte GSX-R 1000 (ongewassen... :( )


Het is nog niet morgen... je kan m de hele nacht nog wassen _O-
Ongewassen gaat ie niet minder hard hoor 8-)

Oja... ik moet die geoffrey knakker er niet tussen hebben.. Mocht hij zich genoodzaakt voelen om ook deze dag te bezoeken. B|
 
Laatst bewerkt:
@Nocer, volgens mij wederom gespot. Iets voor 19:00 Laren--->H'sum...
 
Laatst bewerkt:
@Nocer, volgens mij wederom gespot. Iets voor 19:00 Laren--->H'sum...

Klopt :Y
Even geheugenkaartjes naar Jantah brengen voor morgen :Y
Ik heb jou niet gezien? Waar heb je me gespot?

Heb ik je trouwens eerder al mogen ontmoeten?
 
Laatst bewerkt:
Ik had het al eerder gevraagd, maar is er hier iemand die beschikt over een mooie werkbank? waar ik even langs kan komen? Ik wil m'n uitlaat er tussen doen, zodat ik beide kanten even recht kan slijpen want de pakking gaat steeds lekken, omdat de 2 delen scheef zijn :N .. Een lasapparaat mag eventueel ook, maar die heeft niet iedereen even in z'n schuur staan _O- haha

Niemand? :N Ik kan niet rijden tot dan..
Doe's niet zo lelijk man :P














:')
:')
 
avond :W

Namens Oz en mij (Daatz) bedankt voor de hamburgers Ro en Daphne!
Het was leuk om iedereen weer te zien! Was gezellig!

Tot morgen *O*
 
In Genève werd afgelopen week bij de VN aan richtlijnen gewerkt om anoniem surfen op internet aan banden te leggen. China’s voorstel om internetanonimiteit wereldwijd te verbieden werd gesteund door de VS en Zuid-Korea. Onder andere de Amerikaanse geheime dienst, de NSA, helpt mee om richtlijnen op te stellen.

Een commissie van de telecomorganisatie van de VN, International Telecommunication Union (ITU), werkte daarom onder leiding van een Chinees, een Amerikaan (van de NSA) en een Zuid-Koreaan aan richtlijnen waardoor altijd kan worden achterhaald van welk internetadres webverkeer afkomstig is. Daardoor is anoniem internetten niet meer mogelijk. In een gelekt document staat zelfs expliciet dat de techniek kan worden gebruikt om “dissidenten die negatief over de overheid schrijven te kunnen achterhalen”.
Deze richtlijnen zouden eraan bijdragen terrorisme op het web te bestrijden.

Volgens de telecomorganisatie van de VN is het niets bijzonders dat elke internetgebruiker te traceren is, aangezien vanaf het begin van de telefonie afgesproken was dat altijd bekend zou zijn van welk adres een gesprek afkomstig is. Voorvechters van privacy en vrijheid in de VS claimen echter dat de plannen in strijd zijn met de vrijheid van meningsuiting. Elke Amerikaan zou namelijk pamfletten mogen verspreiden zonder dat de verspreider herleidbaar is. Dit zou ook voor het internet moeten gelden, vinden zij.

Een zegsman van de ITU benadrukt dat er nog niets besloten is. Het besluit wordt naar de volgende vergadering doorgeschoven als de commissieleden er nu niet uitkomen. Als een land de richtlijn wil invoeren moet het voldoen aan nationale wetgeving.

Onder het mom van "terrorisme" verliezen we al onze vrijheden die we hebben :N
George Orwell...... 1984.....
 
Laatst bewerkt:
Klopt :Y
Even geheugenkaartjes naar Jantah brengen voor morgen :Y
Ik heb jou niet gezien? Waar heb je me gespot?

Heb ik je trouwens eerder al mogen ontmoeten?

Nope, zat in de auto vanuit werk. Wij kwamen vanaf afrit A1 Adam-Hsum. Jij kwam uit Laren... Wij reden 2 auto's voor je.

Andere keer weet ik niet zeker. Heb ik volgens mij gister gepost. Samen met een GSR600 bij vliegveld Hsum... Was ook met de auto.
 
Laatst bewerkt:
Nope, zat in de auto vanuit werk. Wij kwamen vanaf afrit A1 Adam-Hsum. Jij kwam uit Laren... Wij reden 2 auto's voor je.

Andere keer weet ik niet zeker. Heb ik volgens mij gister gepost. Samen met een GSR600 bij vliegveld Hsum... Was ook met de auto.

Oke :Y Leuk :)
Ik zag ook een camper die op de linker baan vol op trok om 2 auto's die rechts reden in te halen :')
 
Zal sowieso eerdaags eens mijn koppie laten zien maar tot nu toe ben ik steeds aan het werk als er gereden wordt. Heb tot nu toe alleen Ro, X, Silkroad, Sunny en JeGo ontmoet...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan