De nieuwe generatie... Ducati Monster 1100(S)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, even proefgezeten op de nieuwe 1100s bij Goedhart in Bodegraven. Van mijn bestelling ga ik geen spijt krijgen :P :P De eerste indruk is een hele kleine fiets, maar ik pas er met m'n 1.88 m. perfect op. In de (engelse) pers wordt de meerprijs voor de S betwist, maar het uiterlijk van de voorvoork en de supermooie velgen vindt ik het meer dan waard.

Termignoni carbon uitlaten komen er bij levering op, en een andere achterzijde is besteld. Ik heb al een lijstje in mijn hoofd voor nog veel meer verfraaiingen. In ieder geval de carbondelen voor tussen de tankhelften en een achterspatbordje van carbon. De schetsplaten voor de achterstepjes zijn inderdaad niet echt fraai :N :N . Als er een mooi rem/schakelset komt met kleine platen, dan gaan die er gelijk op. Dan krijg je een hele mooie naakte achterkant. En hadden ze nu echt niet het vloeistofpotje voor de koppeling en de voorrem even groot kunnen maken....snel een paar gelijkvormige zwarte erop.

Volgens de dealer krijgen we (ik) de fiets in januari/februari.
 
Laatst bewerkt:
Alles wat nu aan de lange achterkant zit past zo op het ingekorte achterkantje :)
ik zal biinenkort foto's plaatsen van de speciale steppenbalk,deze is ook deelbaar dus je kunt dan zonder deosteps rijden :)
Weet jij of hij daarvoor de originele knipperlichten heeft kunnen hergebruiken? Ik zet het ingekorte kontje er ook op, maar wil graag de stijl van de originele knipperlichten houden.
 
Heb al vast wel een mooie vest *D
full
 
Voor de steppenbalk is al een vervanger deze is deelbaar *D foto's volgen als ik die binnen heb
Heb trouwen nog wel een adres voor je voor carbon spullen :)
Zo, even proefgezeten op de nieuwe 1100s bij Goedhart in Bodegraven. Van mijn bestelling ga ik geen spijt krijgen :P :P De eerste indruk is een hele kleine fiets, maar ik pas er met m'n 1.88 m. perfect op. In de (engelse) pers wordt de meerprijs voor de S betwist, maar het uiterlijk van de voorvoork en de supermooie velgen vindt ik het meer dan waard.

Termignoni carbon uitlaten komen er bij levering op, en een andere achterzijde is besteld. Ik heb al een lijstje in mijn hoofd voor nog veel meer verfraaiingen. In ieder geval de carbondelen voor tussen de tankhelften en een achterspatbordje van carbon. De schetsplaten voor de achterstepjes zijn inderdaad niet echt fraai :N :N . Als er een mooi rem/schakelset komt met kleine platen, dan gaan die er gelijk op. Dan krijg je een hele mooie naakte achterkant. En hadden ze nu echt niet het vloeistofpotje voor de koppeling en de voorrem even groot kunnen maken....snel een paar gelijkvormige zwarte erop.

Volgens de dealer krijgen we (ik) de fiets in januari/februari.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al het carbonwerk al....alsook de carbon Termi slip-ons, de clear tankpad (3 delige) de comfortbuddy en... shit nog geen vest...

Wat een gaaf dng Emile ! Duur ?
 
Zo, even proefgezeten op de nieuwe 1100s bij Goedhart in Bodegraven. Van mijn bestelling ga ik geen spijt krijgen :P :P De eerste indruk is een hele kleine fiets, maar ik pas er met m'n 1.88 m. perfect op. In de (engelse) pers wordt de meerprijs voor de S betwist, maar het uiterlijk van de voorvoork en de supermooie velgen vindt ik het meer dan waard.

Volgens de dealer krijgen we (ik) de fiets in januari/februari.

Dan heb ik jou misschien wel gezien. :) Was er vandaag ook met mijn pa en zusje. Was een aangename verrassing dat de 1100S er was. Ik geef jou groot gelijk. Alleen de looks is de meerprijs meer dan waard. :Y

Nog even kort met Peter gesproken. Die wist mij te vertellen dat rond de Kerstperiode een hele happening daar is, omtrent de 2009-modellen (van alle merken.) Helaas geen Ducati Streetfighter, maar wel de 1198.

Luckyducy: Is/Was dat jouw 749 die daar bij Goedhart staat?
 
Laatst bewerkt:
Was mijn 749 :Y ik bedoel dan de 2006 :)
Rob vest was gratis :) en is ook niet te koop ,collega van me heeft hem laten maken voor me 8-)
Dan heb ik jou misschien wel gezien. :) Was er vandaag ook met mijn pa en zusje. Was een aangename verrassing dat de 1100S er was. Ik geef jou groot gelijk. Alleen de looks is de meerprijs meer dan waard. :Y

Nog even kort met Peter gesproken. Die wist mij te vertellen dat rond de Kerstperiode een hele happening daar is, omtrent de 2009-modellen (van alle merken.) Helaas geen Ducati Streetfighter, maar wel de 1198.

Luckyducy: Is/Was dat jouw 749 die daar bij Goedhart staat?
 
Weet jij of hij daarvoor de originele knipperlichten heeft kunnen hergebruiken? Ik zet het ingekorte kontje er ook op, maar wil graag de stijl van de originele knipperlichten houden.

Antwoord is al gegeven door luckyducy zie ik ;)
 
De monster kledinglijn heeft ook een vest (alhoewel ze spreken van een sweater) Wellicht is er nog leuke apparel te scoren bij de introdagen... wie weet ?
 
Ik heb net ff een witte staan te bewonderen bij een dealer in DE.

Op de spiegels na toch wel een hoog :9~ gehalte.
Wielen in champagne kleur zijn idd mooi :Y

Toch maar niet gekocht :N

Wel wat kleding en dit O-)

full
 
Ik heb net ff een witte staan te bewonderen bij een dealer in DE.

Op de spiegels na toch wel een hoog :9~ gehalte.
Wielen in champagne kleur zijn idd mooi :Y

Toch maar niet gekocht :N

Wel wat kleding en dit O-)

[afbeelding]

Wielen zouden voor gold moeten doorgaan,maar vind het eigenlijk meer
een bruine mocca achtige kleur :o
maarre `toch maar niet gekocht`miss toch liever een witte monster erbij ipv
van een pearl white 848 :X
 
Ik heb net ff een witte staan te bewonderen bij een dealer in DE.

Op de spiegels na toch wel een hoog :9~ gehalte.
Wielen in champagne kleur zijn idd mooi :Y

Toch maar niet gekocht :N

Wel wat kleding en dit O-)

[afbeelding]

Vind de spiegels wel ontzettend meevallen hoor, die standaard spiegels op de S2R/S4R(S) zagen er m.i. veel minder uit...en om maar helemaal niet te spreken van de gedateerde originele monsterspiegels...
Overigens zijn dit vaak de eerste (en gemakkelijkste) zaken die door de eigenaar gewijzigd worden...dus SO what.

Dus als je DAT als opmerking geeft, heb je wel héél goed moeten zoeken... :Y

Merry Christmas !
 
Laatst bewerkt:
Wielen zouden voor gold moeten doorgaan,maar vind het eigenlijk meer
een bruine mocca achtige kleur :o
maarre `toch maar niet gekocht`miss toch liever een witte monster erbij ipv
van een pearl white 848 :X

Blijft een kwestie van smaak... de pastel gouden kleur. Ik vind het persoonlijk véél mooier (lees gepaster) dan een overdreven in goud gespoten velg, omdat de eigenaar eigenlijk de duurdere uitvoering niet kon betalen...

De 1098S Corse vind ik bijvoorbeeld ERG mooi, behalve die overdreven sjonnie kleur kits velgen... daar hadden de tricolore 1098 / S4RS kleur-velgen onder moeten zitten (zelfde als de M1100S) :Y

Het nieuwe logo vind je zeker ook niet mooi... ;)
 
Laatst bewerkt:
Blijft een kwestie van smaak... de pastel gouden kleur. Ik vind het persoonlijk véél mooier (lees gepaster) dan een overdreven in goud gespoten velg, omdat de eigenaar eigenlijk de duurdere uitvoering niet kon betalen...

De 1098S Corse vind ik bijvoorbeeld ERG mooi, behalve die overdreven sjonnie kleur kits velgen... daar hadden de tricolore 1098 / S4RS kleur-velgen onder moeten zitten (zelfde als de M1100S) :Y

Het nieuwe logo vind je zeker ook niet mooi... ;)

Dat ze goed erbij passen is zeker maar ik vind pers. dat ze meer naar gold moeten
neigen. :P
En het gaat meestal niet om `kon` maar `wil` betalen O-)
Heb al voor zo´n 3k aan acc. , komt dus op zelfde neer als een RS07 kostte
Sommige kopen alleen voor de heb en ruilen m al in nog voor de 1ste oliebeurt 8-)

Verder vind ik de nw. best ok maar zou mijnes er zeker niet voor inruilen :N
Logo´s boeien mij niet zo , vind zowel de oude als nw. mooi :W
 
Okee...als -ie er maar op kan vóór saluti gaat (en mag) rijden... waar komt deze vervanger vandaan of is het origineel DP ?

Heb al gekeken samen met de monteur of het eraf te slijpen is B|
 
Okee...als -ie er maar op kan vóór saluti gaat (en mag) rijden... waar komt deze vervanger vandaan of is het origineel DP ?

Heb al gekeken samen met de monteur of het eraf te slijpen is B|

O-) zou nog ff wachten. Kan er nooit mooier op worden en volgens mij is er best een leuk DP setje straks van te krijgen en anders aftermarket.
Zal toch wel veel vraag naar zijn :?
 
Heren wat vinden jullie van deze piepkes,vind ze zelf super gaaf is ook weer een wat anders.
Deze zitten gemonteerd op de 696 maar is straks ook voor de 1100 leverbaar
Vind ze er ook veel mooier onder zitten dan andere merken,vaak heb je naar mijn idee te veel ruimte tussen buddy en demper,deze sluit mooi aan en valt precies onder de richingaanwijzer :)
Trouwens naar mijn idee passen de dempers van de 696 ook gewoon op de 1100 :Y men zegt wel van niet maar toch is het zo :X
Van de "ouwe" monsters past ook alles onder elkaar behalve de s/r uitvoeringen dan :+
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan