De nieuwe generatie... Ducati Monster 1100(S)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit "zeldzame"plaatje kon ik vinden... MET stuurkuip... nouja kuip.... :? Wel ff klikken voor mooiste resultaat :9~

full
 
Dit "zeldzame"plaatje kon ik vinden... MET stuurkuip... nouja kuip.... :? Wel ff klikken voor mooiste resultaat :9~

[afbeelding]

Dank je wel. Op Ducati.com zijn ook nog wat mooie beelden van de 1100 S toegevoegd. Het blijft mij vreemd overkomen dat er foto's met en zonder seatcover/kuipje door elkaar staan. Bij de Japanse merken betekent dit altijd fors dokken. Ik heb nu een Yamaha FZ1-N. Die stond in de folder en website vrij vaak met seatcover etc. erop. Mocht je wel 350 euro voor achterlaten voordat je die erbij kreeg.
 
Neem van mij maar aan... de seatcover + kuipje wordt meegeleverd. :Y

enne de enorme duostep-antenne :? kan eraf (of afgeslepen worden) maar er hangt wel het e.e.a. aanvast...
Bij eerdere modellen was het slechts 4 boutjes eruit... maar was alleen voor de duosteps.

Mooi is als je op de rode seatcover...een wit vlak laat spuiten :9~
 
zit ook een klep in de uitlaatbocht zelfde als bij de 848/1098 :)
Er staat op de Ducati site dat je een rugprotector kado krijgt bij aanschaf van een nieuwe Duc :Y
full
 
Een rugprotector ? Zo zwaar is ie toch niet... het is de lichtste in zijn klasse 1000 cc nakeds... ;) OK, dat wist ik niet...wel mooi... Ik stuur morgen trouwens een pakketje naar je toe.

Kan je ff linken... zie het nergens staan...
 
Laatst bewerkt:
Ik zou best wel een link willen plaatsen weet alleen niet hoe dat werk ;( ,maar het staat op de site van ducati europe :)
Een rugprotector ? Zo zwaar is ie toch niet... het is de lichtste in zijn klasse 1000 cc nakeds... ;) OK, dat wist ik niet...wel mooi... Ik stuur morgen trouwens een pakketje naar je toe.

Kan je ff linken... zie het nergens staan...
 
Is het erg als ik de huidige monster mooier vind?

Ik vind hem zo... té fancy...


Maar ik moet toegeven dat een nitwit zoals ik niet alle veranderingen ineens zie... Ik moet een paar minuten kijken en vergelijken hoor...

Maar de uitlaten vind ik :N
 
Laatst bewerkt:
Hier staat het... de gratis rugbeschermer bij aankoop van een Duc


Natuurlijk is het niet erg dat je de huidige mooier vind... komt vanzelf wel... dat hebben de meeste dat ze ff moeten wennen.... ;)
 
Laatst bewerkt:
hier worden onze Ducati blokken gebouwd,ik ben afgelopen zomer vakantie in de Fabriek geweest,ja ik weet normaal is die gesloten :+
Maar trof iemand die me wel ff het een en ander wou laten zie ,dit verhaal kom in een mooi blad te staan :X :Y
full
 
hier worden onze Ducati blokken gebouwd,ik ben afgelopen zomer vakantie in de Fabriek geweest,ja ik weet normaal is die gesloten :+
Maar trof iemand die me wel ff het een en ander wou laten zie ,dit verhaal kom in een mooi blad te staan :X :Y [afbeelding]


in het mooie blad? dat 8x per jaar verschijnt? :}

wacht af in spanning O-)
 
Welkom in de wereld die DUCATI club Nederland heet en die heeft een gaaf club blad,daarin staan vaak hele mooie verhalen en alle activiteiten die men organiseerd.
BV elk jaar de MONSTERDAG in Heinenoord of de club race in Assen en natuurlijk de regio cafe's waar je maandelijks naar toe kan voor bakkie sleurpen en lekker kletsen met club genoten,maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je dit allemaal geen bal jeukt en niet van een club gedoe houd :)
Ik ben zelf ook geen fanatiek club iemand maar naar bepaalde ding ga ik wel naar toe :)
Voor de ontwetenden onder ons: Welk blad gaat het over :? :? :?
 
sorry, antwoord van Luckyducy :X

dacht dat het niet de Strada was. _O- misschien dat je undercover van MOTO73 of MOTOR of MOTO-PLUS, of erger MOTORRAD _O-


in het mooie blad? dat 8x per jaar verschijnt? :}

wacht af in spanning O-)

Voor de ontwetenden onder ons: Welk blad gaat het over :? :? :?



En de DCN is zeker een leuke club, hangt van jezelf af wat je ermee wilt doen. Alles of de gedeeltes die je het meest aanspreken. :]
 
Welkom in de wereld die DUCATI club Nederland heet en die heeft een gaaf club blad,daarin staan vaak hele mooie verhalen en alle activiteiten die men organiseerd.
BV elk jaar de MONSTERDAG in Heinenoord of de club race in Assen en natuurlijk de regio cafe's waar je maandelijks naar toe kan voor bakkie sleurpen en lekker kletsen met club genoten,maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je dit allemaal geen bal jeukt en niet van een club gedoe houd :)
Ik ben zelf ook geen fanatiek club iemand maar naar bepaalde ding ga ik wel naar toe :)
Ooh gaat het daar over: uiteraard wordt ik daar weer (!!) lid van. Toen ik mijn Darmah had, was ik ook al lid (nr. 167) dus misschien kan dat nummer nog afgestoft worden. Ik heb de secretaris vorige week al een mail gestuurd, helaas nog niets van gehoord. Zo af-en-toe werk ik samen met de huidige voorziter, dus dan praten we (wel eens, ahum) over Ducs.

En om het nog erger te maken: ik werk bij een vereniging en heb zelf ook nog een andere club te runnen.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind die streetfighter helemaal NIETS, begint veel te veel op dat Japanse ijzer te lijken :X :Y :r
Ik heb nu al vragen binnen of ik niet even had moeten wachten met bestellen van m'n 1100S: http://www.streetfighter.ducati.it/main_en.html
 
Ik heb nu al vragen binnen of ik niet even had moeten wachten met bestellen van m'n 1100S: http://www.streetfighter.ducati.it/main_en.html

ga nou maar gewoon voor de 2 klepper, de monster is echt een monster.

dat andere is hi tech voor de liefhebber, alsof je een ferrari rijdt.
Leuk maar alleen op het circuit. :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan