De nieuwe generatie... Ducati Monster 1100(S)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ingekort achterkantje :)
full
 
Man... als je eens wist hoeveel pijn (niet fysiek) dat doet om beperkingen te hebben met je kids/gezin en als laatste je bike... ENORM @#$%^^&&*&*&&*^%^%%

Ik hoop op 25 november een JIPPIE bericht !
 
Ga je de 1098 inruilen?mocht je dan evt nog dempers overhouden van de 1098,de termi of de org dan hoor ik het graag ,misschien wil ik ze wel kopen :Y ben toch al een beetje vaste klant bij je :X
Sterkte met de revalidatie hoop dat het niet te ernstig is of iets blijvends
Ik ga eens praten met de dealert vwb mijn 1098 versus monster :) Ben zelf nog wel revaliderende maar hoop eind november groen licht te krigen :Y
 
Als de info van de Italianen juist is.... (wil nog wel eens vertragen) dan komt de 1100S binnen nu en twee weken en de 1100 'standaard" pas in begin februari...
 
Als de info van de Italianen juist is.... (wil nog wel eens vertragen) dan komt de 1100S binnen nu en twee weken en de 1100 'standaard" pas in begin februari...

mmmm. mooi zaterdagje uitkiezen of 2 december...heb ik een vrij dagje..

als het weer mee zit.

Ben echt nieuwsgierig wat deze met me doet. Ben nog steeds überverliefd op mijn 900cc blokkie. Lekker rauw en puur.
 
Als de info van de Italianen juist is.... (wil nog wel eens vertragen) dan komt de 1100S binnen nu en twee weken en de 1100 'standaard" pas in begin februari...

In het December nummer van het blad Motorwereld staat op de achterkant een paginagrootte oproep van Ducati NorthEurope om op 12 en 13 december de (je) nieuwe Monster bij je dealer te gaan bekijken.....Ik denk dat dat de formele introductie is.
 
Iemand hier ook nog iets met een nav. van plan qua montage aansluiting.
Ik kreeg een VDO nav. en wil deze op het stuur monteren of een tanktas maar dan type wat op je tankdop word gemonteerd deze klik je er zo op en af :)
 
Iemand hier ook nog iets met een nav. van plan qua montage aansluiting.
Ik kreeg een VDO nav. en wil deze op het stuur monteren of een tanktas maar dan type wat op je tankdop word gemonteerd deze klik je er zo op en af :)
dat heb je bij mijn kunnen zien, ik heb een bal op 1 riser waar je je houder op kan zetten. als die houder eraf is kan zie je er weinig van zien
 
Laatst bewerkt:
In het December nummer van het blad Motorwereld staat op de achterkant een paginagrootte oproep van Ducati NorthEurope om op 12 en 13 december de (je) nieuwe Monster bij je dealer te gaan bekijken.....Ik denk dat dat de formele introductie is.


Nope.... ze kommen een weekie eerdar (eerste week december) :Y
 
En de 12v rechtstreeks van de accu?


ik heb een stekkertje van me accu lader er altijd opzitten. op het snoertje naar me navigatie heb ik een zelfde stekkertje erop gezet.
Als me acculader erop gaat in de winter kan hij los
en als het seizoen weer is begonnen dan gebruik ik dus het snoer van me accu naar me navi.
en een zekering er natuurlijk tussen
 
Thanks voor de tip :} :} Ik heb ook z'n stekker voor de acculader dus dat gaat hem worden :Y
ik heb een stekkertje van me accu lader er altijd opzitten. op het snoertje naar me navigatie heb ik een zelfde stekkertje erop gezet.
Als me acculader erop gaat in de winter kan hij los
en als het seizoen weer is begonnen dan gebruik ik dus het snoer van me accu naar me navi.
en een zekering er natuurlijk tussen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan