De nieuwe generatie... Ducati Monster 1100(S)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga je er ook nog wat mooi dingen op zetten,enne heb je nog piepen over van de 1098?
ik zoek nog iets :Y
 
Thanks hoor...
Neeh de Termi's zijn samen met de 1098 vertrokken
en ik heb ALLE DP accesoires erop genomen... :9~ incluus Carbon-Termi's :9~ verder wordt het allemaal Rizoma :Y
 
Rob,ik zal je niet meer plagen met de foto's maar ik weet wel hoe die zit :X
full
 
grrrrrrrrrr...
Ik heb alleen op de 696 gereden...en die vond ik lekkah dicht-tegen-de-tank-aan-zitten...mmmmmmmmmmmmm :9~

:+

Originele pijpies... daar heb ik niet over gesproken... zal wel ff bellen voor je, heb je dan interesse ?
 
Laat me maar eens prijs weten en wie weet,ik ga ze verbouwen dus geef er niet de hoofdprijs voor
Maar als je ze nog hebt hoef je toch niet de dealer te bellen :?
grrrrrrrrrr...
Ik heb alleen op de 696 gereden...en die vond ik lekkah dicht-tegen-de-tank-aan-zitten...mmmmmmmmmmmmm :9~

:+

Originele pijpies... daar heb ik niet over gesproken... zal wel ff bellen voor je, heb je dan interesse ?
 
Alles ligt (nog) bij de dealer... de originele acces. zijn er vanaf de levering al afgehaald.
Daar staat een grote doos met de standaard spulletjes, dus...
Heb er zelf niet meer aan gedacht...
 
3.86 :? Bij Ducati zaltbommel is de nieuwe 1100s binnen ,ik zal van de week wat foto's plaatsen :) ding word daar gelijk al voorzien van leuke spulletjes :Y
Naar zeggen is het ingekorte achterkantje al een verkoop succes voor de 696 en 1100, bijna iedereen besteld er z'n ding bij :)
3.86 m groeten emile :W
 
Was vanmiddag even bij Motoplace Breda en daar werd ie net uit de camion gerold...... :Y !Dus voor de brabo's die ook interesse in zo'n lelijk ding hebben...in Breda staat er ook 1tje :W !
 
3.86 :? Bij Ducati zaltbommel is de nieuwe 1100s binnen ,ik zal van de week wat foto's plaatsen :) ding word daar gelijk al voorzien van leuke spulletjes :Y
Naar zeggen is het ingekorte achterkantje al een verkoop succes voor de 696 en 1100, bijna iedereen besteld er z'n ding bij :)

foto's altijd een goed idee :}
 
Was vanmiddag even bij Motoplace Breda en daar werd ie net uit de camion gerold...... :Y !Dus voor de brabo's die ook interesse in zo'n lelijk ding hebben...in Breda staat er ook 1tje :W !

Ik bemerk een jaloerse ondertoon Addy... ben je overigens al je gedateerde S2R 1000 al kwijtgeraakt :+
 
Laatst bewerkt:
Ik bemerk een jaloerse ondertoon Addy... ben je overigens al je gedateerde S2R 1000 al kwijtgeraakt :+

Is geen jalouzie hoor Rob.....is gewoon een kwestie van "smaken verschillen"...en da's maar goed ook voor Ducati anders bleef iedereen op de "gedateerde" monster rondrijden :P ................................................ _O- _O- _O-


p.s. Jij hebt trouwens al heel wat motoren versleten sinds ons laatste contact :Y .
 
Laatst bewerkt:
Is geen jalouzie hoor Rob.....is gewoon een kwestie van "smaken verschillen"...en da's maar goed ook voor Ducati anders bleef iedereen op de "gedateerde" monster rondrijden :P ................................................ _O- _O- _O-


p.s. Jij hebt trouwens al heel wat motoren versleten sinds ons laatste contact :Y .


Daar heb je gelijk in... maar geloof me: het is een kwestie van wennen en eind volgend jaar zijn ze niet meer aan te slepen alsook kwijt te raken...

Ik had bijna een S4RST gekocht in Tricolore kleurstelling... en kreeg de nieuwprijs voor mijn 1098 terug + 1500 euro korting :Y

Zelfs de contactpersoon (van mijn dealer) die in Den Haag zetelt heeft me doen overhalen, terwijl er nog geen sprake was van een opvolger (althans de dealerschappen zijn (te) laat geinformeerd) Ik ben door deze actieve benadering gaan twijfelen mede ook door gezondheidsredenen.

Voor nu: Mijn 1100S full options staat bijna bij de dealert, waar ik dan 2 maanden alleen maar naar mag kijken. (eis Bologna)
 
Daar heb je gelijk in... maar geloof me: het is een kwestie van wennen en eind volgend jaar zijn ze niet meer aan te slepen alsook kwijt te raken...

Ik had bijna een S4RST gekocht in Tricolore kleurstelling... en kreeg de nieuwprijs voor mijn 1098 terug + 1500 euro korting :Y

Zelfs de contactpersoon (van mijn dealer) die in Den Haag zetelt heeft me doen overhalen, terwijl er nog geen sprake was van een opvolger (althans de dealerschappen zijn (te) laat geinformeerd) Ik ben door deze actieve benadering gaan twijfelen mede ook door gezondheidsredenen.

Voor nu: Mijn 1100S full options staat bijna bij de dealert, waar ik dan 2 maanden alleen maar naar mag kijken. (eis Bologna)

neem je dan wel wat dweildoeken mee :9~

;) Ga 'm wel 12 dec bewonderen
 
Daar heb je gelijk in... maar geloof me: het is een kwestie van wennen en eind volgend jaar zijn ze niet meer aan te slepen alsook kwijt te raken...

Zou je denken?Heb op een 696 gereden en ik moet zeggen dat het goed rijdt alleen ik mis iets...iets elementairs....mis een hart; motor heeft geen karakter.Ik heb er gewoon helemaal niets mee met de nieuwe zeker niet qua looks(dan vond ik tussentijdse schetsen van die ene Fin; ben ff z'n naam kwijt) heel wat indrukwekkender en vernieuwender als dit slappe aftreksel van......het origineel :9~ !

Plaatjes zeggen meestal meer als woorden.....

De nieuwe generatie :$ .......

mm25.jpg


En HET origineel :Y !

mm33.jpg


Zal nu wel weer een hoop commentaar over me heen krijgen maar allez; dat ben ik wel gewend.Heb pas ook een rondje getest op een street triple R maar dat vond ik ook niks; gewoon te perfect en als ik dan toch moet kiezen tussen een 696/1100 of een Triumph en dan puur kijkend naar waar voor je geld(uiterlijk is m.i. ook niet zo moeilijk want ze zien er beiden niet uit)...nou dan wist ik het wel.....daarna nog een rondje gedaan op een MM Corsaro......pffff was ik maar niet zo knap en had ik wat meer geld _O-
 
Laatst bewerkt:
small]pffff was ik maar niet zo knap en had ik wat meer geld _O- ~[/size]

blijf maar knap en stuur maar wat foto's. Ook beter voor ons. ;)

what a mistake to make....scusi mi scusi. Dacht dat jij die van die blauwe pak op duc was _O-

p.s.: rij jij nou een S2R? is ook anders dan het origineel 8-)
 
Laatst bewerkt:
Jezus man, wat ben ik wel jaloers....maar HOOP voor je op droog weer !
Waar???? Bodegraven of Zaltbommel ?

en bij droog weer... rij ff bij mij langs... gewoon de N9 naar Den Helder volgen ;)
HAVE M-FUN :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan