De nieuwe generatie... Ducati Monster 1100(S)

Status
Niet open voor verdere reacties.
:9~
full
 
^&%%$##@#@@*&^^&^%^@@#$### B|

Is dat 'm...je proefmonster of is dat al de jouwe 8-)

Ga dan toch eens bellen met Hippo waar die blijft... Heel Nld rijdt er AL OP B| ;)
 
Deze had ik op mijn gedateerde s2r1000 ;) zitten... heeft Addy niet eens (alleen een rode achterbrug _O- )

Ook zinloos maar wel :9~
full


full
 
Laatst bewerkt:
Die donkere is de rode zonder tankkap _O- een echte naked monster _O- _O-
Zie ik nou een rood stuurkuipje op die donker grijze "S" ????
Zeker uit de verkeerde krat getrokken :P :+ O-)
|( |( Ld geeft ook zukke grote foto's |( .......Dat is dus de tank zonder kappen :+ :$
 
deze was op de beurs in Koln ook gemonteerd[afbeelding]

Ik ga nu (waarschijnlijk en dus bij voorbaat mijn excuses) op pikken trappen, maar: Is dat die "toerentalverhoger" die ook op de 696 zit?

Weet iemand wanneer zij live te bezichtigen is? Heb besloten dat er volgend jaar een Duc bijkomt, maar ben nog niet uit welk type.

(Zoveel moois... :9~ )
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp je niet, sorry... dus ook niet erop getrapt... gelukkig maar!

Live bewonderen kan nu al bij een select dealerschap-groepje (zoals in Adam en Biggelaar) en wellicht ook anderen.

NIET iedereen zet de "S" in als demo, de meeste gaan voor de standaard uitvoering dus dan moet je nog even wachten voor een proefritje... deze uitv. komen in februari 2009.
 
net bij motortoer geweest
ted vond dat er nog te veel pekel lag en hij er zelf nog nie eens op
gereden -O-
full
 
Ik begrijp je niet, sorry... dus ook niet erop getrapt... gelukkig maar!

Live bewonderen kan nu al bij een select dealerschap-groepje (zoals in Adam en Biggelaar) en wellicht ook anderen.

NIET iedereen zet de "S" in als demo, de meeste gaan voor de standaard uitvoering dus dan moet je nog even wachten voor een proefritje... deze uitv. komen in februari 2009.

Ja, sorry :$ Ik bedoelde dus, de 696 heeft een "choke" hendeltje en nu was het mij niet duidelijk of de 1100 dat ook had (of niet.)

Gebruikte express de term toerental-verhoger omdat ik in het verleden redelijk uitgekauwd werd nadat ik het een choke noemde bij een Duc-dealer.

Overigens, gefeliciteerd met jouw aanschaf! *O*
 
Vandaag ook vanwege de pekel niet gereden helaas,maar Rob er is ook al een vervanger voor die vreselijke steppenbalk :Y ik zal de foto hier plaatsen als die binnen is :Y
Ik heb een aanbod gekregen om mijn fiets aan te kleden voor de Motor beurs,men wil hem dan volhangen met allerlei leuke spullen :)
 
Laatst bewerkt:
Vandaag ook vanwege de pekel niet gereden helaas,maar Rrob en is ook al een vervanger voor die vreselijke steppenbalk :Y ik zal de foto hier plaatsen als die binnen is :Y
Ik heb een aanbod gekregen om mijn fiets aan te kleden voor de Motor beurs,men wil hem dan volhangen met allerlei leuke spullen :)

Toch wel afgeschermd, zodat bezoekend volk er niet op gaan zitten? :o
 
Ja, sorry :$ Ik bedoelde dus, de 696 heeft een "choke" hendeltje en nu was het mij niet duidelijk of de 1100 dat ook had (of niet.)

Gebruikte express de term toerental-verhoger omdat ik in het verleden redelijk uitgekauwd werd nadat ik het een choke noemde bij een Duc-dealer.

Overigens, gefeliciteerd met jouw aanschaf! *O*

ja, de 999 heeft dat ook dus volgens mij hebben zo goed als alle ducati's dat
 
Vandaag ook vanwege de pekel niet gereden helaas,maar Rob er is ook al een vervanger voor die vreselijke steppenbalk :Y ik zal de foto hier plaatsen als die binnen is :Y
Ik heb een aanbod gekregen om mijn fiets aan te kleden voor de Motor beurs,men wil hem dan volhangen met allerlei leuke spullen :)


He Emile... Ik heb ook al op de MIJNE gezeten *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

enne alle acc. zijn al binnen m.u.v. de termi slip-ons...

Maar vertel !!!! die steppenbalk... ben ONWIJS benieuwd !
 
Laatst bewerkt:
In het blad MR motorrijder staat een mooie test over de 1100 is trouws helemaal wel een leuk blad van onze oosterburen :)

Ik heb een super adres voor hele leuke spulletje zoals gekleurde sturen ,klaphevels,carbon delen en dempers en div andere kleine hebbe dingetjes,kortom gaat weet de nodige euri kosten straks 8-)

Op E-bay USA staan carbon dempers voor de 696 van GPR ik vind dat wel een gaaf setje :)
 
Om de tijd te doden heb ik gelukkig nog een speeltje staan om lekker mee rond te crossen :9~
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan