Motorrijders Kop van Noord-Holland deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar mijn pappa heeft een nòg grotere automatix die wel 300.000 atoombommen per seconde kan afvuren en die slaat jullie kanonnetjes hèèèèlemaal kapot!!! *O*

:+
 
heb vandaag een honda cb-1 gekocht voor de winter :] *O*
en van de zomer kan me broer er mooi op rijden *D
maandag ga ik hem ophalen zal wel ff een foto posten dan.
 
heb vandaag een honda cb-1 gekocht voor de winter :] *O*
en van de zomer kan me broer er mooi op rijden *D
maandag ga ik hem ophalen zal wel ff een foto posten dan.
Zijn lekkere hoogtoerige fietsjes. Gefeliciteerd.
 
Vandaag dus naar Hippo gereden (n de 4 cyl) en het was geweldig, alhoewel ik zowat alleen daar rondliep.
Rob bedankt voor de CD... wie is die man in dat witte T-shirtje (en dat afgetrainde lichaam) ;)

Dacht dat het een bijeenkomst was voor Martijn ???? Hebben jullie dat (nog) niet gedaan dan, of ben ik nu helemaal in de war van het ritje van vandaag...
 
bijeenkomst heeft nog niet plaatsgevonden nee.

wat een snertweer btw, lekker natgeregend/sneeuwd tijdens m'n werk, glukkig heb ik goede handschoenen (legerwanten :+ ) en een goed regenpak.
kreeg ook nog een strijker naar m'n hoofd gegooid, toen ik omgekeerd was om achter die gasten aan te gaan waren ze al weg :/ fucking helden, met z'n 2en een strijker naar iemand op de brommer gooien en dan vervolgens hard wegrennen.

zojuist ook weer in het blik gezeten, was wel even wennen, lijkt zo sloom te gaan :+ (of gaat het dat ook?)
 
Vandaag dus naar Hippo gereden (n de 4 cyl) en het was geweldig, alhoewel ik zowat alleen daar rondliep.
Rob bedankt voor de CD... wie is die man in dat witte T-shirtje (en dat afgetrainde lichaam) ;)

Dacht dat het een bijeenkomst was voor Martijn ???? Hebben jullie dat (nog) niet gedaan dan, of ben ik nu helemaal in de war van het ritje van vandaag...

tis net hoe je het leest... ;) kwestie van klemtoon.

maar top Rob, lekker weer tussen de motoren.
Weet je al wat meer over de nieuwe aankomst datum van de monster?
 
tis net hoe je het leest... ;) kwestie van klemtoon.

maar top Rob, lekker weer tussen de motoren.
Weet je al wat meer over de nieuwe aankomst datum van de monster?

Hij komt ietsje eerder...de S :Y

Maar vrijdagavond 12 december ga ik naar Hippo toe. Alle nieuwe modellen (dealerschap) worden dan getoont en mag één van mijn jongste dochters meehelpen met de onthulling van....

Leuke MF meeting in de winter !!!

Vrijdagavond 12 december Hippo 19.00-21.00 !!!
 
Laatst bewerkt:
Hij komt ietsje eerder...de S :Y

Maar vrijdagavond 12 december ga ik naar Hippo toe. Alle nieuwe modellen (dealerschap) worden dan getoont en mag één van mijn jongste dochters meehelpen met de onthulling van....

Leuke MF meeting in de winter !!!

Vrijdagavond 12 december Hippo 19.00-21.00 !!!
Bij droog weer heb ik wel zin om te gaan.
 
Hij komt ietsje eerder...de S :Y

Maar vrijdagavond 12 december ga ik naar Hippo toe. Alle nieuwe modellen (dealerschap) worden dan getoont en mag één van mijn jongste dochters meehelpen met de onthulling van....

Leuke MF meeting in de winter !!!

Vrijdagavond 12 december Hippo 19.00-21.00 !!!

damned, heeft mijn vrouw haar personeelsfeest.
(alhoewel, ze weet nog niet zeker dat ze gaat maar dan moet ik ook nog kiezen tussen Ajax-FC Utrecht) :/

ik zie wel.

thnx voor de info
 
was te herkennen aan de oranje KTM en startnummer 489!

_O- poser.

Je laat het water schoon hoor in de hottub!!

Maar iets anders:

Weet iemand nog een liefhebber voor een Laser Duotech voor een gsxf '98?

Nog maar eventjes een keertje een plaatje spammen :+ :
801ebc2ebf924bf4270d98530e1cc8e0


De advertentie en de rest van de info staat hier:

Reinier-dh in "Laser Duotech voor Gsx 600F vanaf '98 te..."
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan