Geen Laser meer... dan maar BSM?

GeMaHu

Rookie
24 sep 2008
14
0
Hey mensen,

ik ben echt aan een nieuw uitlaatsysteem toe op mn VT 600... de huidige heeft een behoorlijk gat, en is het niet meer waard om gerepareerd te worden. -O-

De jongens van Motomaat (bedankt Mario & Bob, jullie leveren fantastisch werk!) hadden nog gekeken of er een Laser deeptone "Outlaw" voor mn fietsje te regelen... maar er zijn wat problemen met de levering. -O-

Nu kijk ik naar verschillende BSM uitlaatjes, die ik voor een redelijke prijs via "die Heimat" kan importeren. Ik heb vroeger nog een BSM op mn GS gehad, en die beviel me eigenlijk wel... was alleen een bolt-on dempertje, en niet een heel systeem.

Hebben jullie ervaringen met de volgende uitlaten:
BSM Hurricane
BSM Thunderpipes
BSM V-Line (Outlaw)

Zit namelijk te overwegen om er gauw eentje van de boven genoemde exemplaren op mijn heugelijke tweewieler te laten monteren.

Alvast bedankt mensen!

Ge
 
DSCN1724.jpg


BSM V-line. Gekocht in maart 2006.

Lawaaiig ding, met prima db-killer, die ik er niet in heb zitten. Het chroom verkleurde vrij snel, maar de pijp roest niet. Past goed.

Kortom: ik ben tevreden over de BSM.


P.s. Ik heb de db-killer bij het boordgereedschap. Als oom agent eens een keer een slechte bui heeft, kan ik de db-killer er in 2 minuten in schroeven. (als de pijp koud is...).
 
Als je idd nog een BSM wil gaan kopen zou ik mij even snel een mail sturen. Ik mag als compensatie een nieuwe uitlaat uitzoeken voor een zeer nette prijs. Hoeveel korting weet ik nog niet, maar als je er zeker 1 wil zal het altijd goedkoper zijn!
 
Terug
Bovenaan Onderaan