Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 46

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede avond heren! :W

Zo ik ben ook weer terug van een stukje zeelands asfalt onveilig maken. Heerlijk 230 km gereden met het vrouwtje achterop. :]
Dat het zitje dikker is gemaakt is wel te merken, maar het is nog niet kontzeer vrij :P
Mn vriendin liep wat te klagen over een pijnlijke kont en toen kwam ze met een zeer wijze opmerking *O*
Ze zei namelijk dat het misschien wel verstandig is om zelf haar rijbewijs te gaan halen want volgens haar zit het dan beter als je zelf rijd.
Ik kon dat natuurlijk alleen maar beamen :Y *O* *O* *O* *O*
Ben benieuwd of dit idee ook echt doorgevoerd wordt :P

Morgen weer een stukje toeren en dan zal het besluit zeker wel vast staan als ze weer kontzeer heeft })

ook weer het nieuwe deeltje gevonden :W

sorry geen bike dit keer :N

dan maar :P


[http://94.100.114.37/383650001-383700000/383651201-383651300/383651225_6_qD82.jpeg (afbeelding)]

[http://94.100.113.49/383650001-383700000/383650601-383650700/383650664_6_tBAm.jpeg (afbeelding)]

Dat is ook een leuke sportieve auto KPL.
En goede keuze van de kleur :Y :P


Nou mn knippers zijn gemaakt, netjes op de goede plaats gezet en mn ketting is nog nagelopen. Alles doet het weer naar behoren en ze hebben nog een uur arbeidsloon onder garantie weggeschreven terwijl mn motor daar niet eens vandaan komt. :} :}

:W Motorport
*O* Goedhart

Dat is goed nieuws Little Evil *O*
Heb je iig die ergernis niet meer van de knippers, en dan ook nog gematst worden op deze manier.
Je hebt zeker je nieuwe dealer bij deze gevonden of niet :P

[afbeelding]

ff polsen bij de kenners 8-)
Dit is een Remus hexacone,Kost iets van e 471,-
Ok, dit is een 2007 ,ik heb 2008(geheel zwart )

Ik wil de carbon uitvoering onder mn Z1000 '08 laten zetten. Alleen dat kost me wel ietsje meer dan 471,- euro '(
Maar ik vind het wel hele gave dempers, en met E-keur wat ook wel handig is als ik de ooster buren weer ga opzoeken :P


Wateringen toch :? zo scheer je ze allemaal over 1 kam, ik zelf kom altijd in Rockanje en zo af en toe in Rotterdam en ben daar goed tevreden mee.

:Y

en zo zullen er nog wel meer vestigingen van MP zijn die goed d'r vak uitvoeren.

:)

Rockanje kom ik sinds kort best vaak en idd goed over te spreken. Verder heb ik zelf ook goede ervaringen bij Hans van Wijk. Rest van de dealers kom ik eigenlijk niet. Ja soms om alleen wat kettingvet te halen maar meer niet.
 
Vandaag een mini-meet gehad met o.a. Bohica:

full


Sorry, maar er waren wel 3 Trippeltjes bij( zoek de verschillen):
full







EDIT: piccie is genomen in Bart z'n "achtertuin" :+
 
Laatst bewerkt:
ff een vraagje tussendoor, Pina:
The lunatics have taken over the asylum is toch een nummer van Fun boy three of niet?
 
*D Toevallig laatst bij de zolderopruiming de elpee nog tegengekomen van de "fun boys" lag dus nog vers in het geheugen. (Zeg toch niets over de leeftijd van ons, toch? ;) )
 
*D Toevallig laatst bij de zolderopruiming de elpee nog tegengekomen van de "fun boys" lag dus nog vers in het geheugen. (Zeg toch niets over de leeftijd van ons, toch? ;) )
Ik draai nog steeds af en toe elpee's :Y ......niet alles is te verkrijgen op cd hè? '(



Leeftijd zegt niets hoor! O-) ..........alleen de muzieksmaak! :+
 
Gelukkig niet! *O* .......we hebben ons echt héél keurig gedragen daar! O-)


Voor 't eerst in NL een bochie met 225km/u genomen trouwens *O* .......was wel een flauw bochie hoor! :+

Komt ook heel geloofwaardig over nu je dit zo na mekaar post :X

Of ben je een komma vergeten te plaatsen in je snelheid...22,5 km/u :+

Hey Little Evil morgen nog naar Scheveningen met je Zedje waar alles nu ok aan is ;)
Ik struin daar ook vast wel rond tussen 1 en 2.
 
Goedhart vind ik bewonderingswaardig. Grote zaak, goeie service en persoonlijk

mammoet in Haastrecht is ook wel een fijne zaak (vanaf 2004 in onderhoud daar)... weinig gadgets daar dat wel. Motor heb ik bij Van Wijk vandaan, dat is ook het enige :X

ach het blijft allemaal zo persoonlijk, maar die opmerking van MP kan echt niet


zo ook weer ff aktief geweest voordat fftzz me eruit flikkert ;)


}) :+
 
Ik heb het idee dat er een hoop zetters in het westen van het land wonen of is het toeval dat ik alleen westerlingen over een ritje hoor? Woon zelf in het midden van het land (Ede), Wie wonen hier nog meer in de buurt?????? :? Als je dan is ff ies wilt rijden is dat ook is leuk om dat met mede zetters te doen! :Y
 
heb eigenlijk geen idee waar iedereen woont,maar nederland is niet zo groot,dus een meetingplace is gauw gevonden :P
 
Kon je niet bij Motorstek ergens een landkaart vandaan toveren waarop staat waar iedereen woont?

Edit:
Tadaaaaa

staat alleen niet bij of het een Zedje is. Dan moet je het profiel aanklikken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan