VTR 1000 SP 1&2 Topic Deel 14 Herfst 2008

Weekend Meeting 2009(Eifel) HQ's Ulestraten = basecamp.

  • Ja:12,50 aanbetalen

    Stemmen: 7 46,7%
  • Misschien:

    Stemmen: 7 46,7%
  • Nee:

    Stemmen: 1 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ All new guys: *O* Welkom *O*
Ik zal a.s.a.p. jullie plaatjes uploaden in de O.P. :Y

sinterklaas21.jpeg
Is al bij me langs geweest gisteravond :P

Shoei Vermeulen replica
full
 
Laatst bewerkt:
Zo effe bijlezen: 5 dagen voor mijn werk in Engeland geweest. Tevens ben ik druk bezig in mijn nieuwe huisje. Wellicht een SP headquarters to become.... komt namelijk een grote garage bij!

Ik zal dus even wat minder online komen, maar zal het wel blijven volgen.

PS Don de spiegels komen eraan...
pps Dat achterspat bord is dat voor een SP1 of SP2?
 
Goedenmorgen alleen :Z

Coole helm don!

He vincent, ik vroeg mij al af waar je was op LRT of MF. :W

Kijk wat ik zie:
Gisteren rond 16.00 uur Police verkeerscontrolle aan de rur-see. Twisted
Met 10 man sterk stonden die deutsche polizie te controleren met lasergun.
Gelukkig geen boete voor te hard rijden, wij werden met onze ducs op tijd ingeseind
door tegenmoed komende bikers. (bij deze dankjewel) Smile
Toch alle 3 een boete van € 25,- voor onze open uitlaten zonder E-merk en db killers.
Mochten wel onze weg vervolgen omdat de wet in deze hier in Duitsland veranderd is.
Dit is mijn eerste boete dit jaar dus € 25,- kan ik mee leven.

In duitsland is de situatie dus verandert mbt. andere uitlaten...

Dit stelt mij voor de dilemma om te kiezen voor:

- laser uitlaten
- bos uitlaten zoals reeds gepasseerd is

De laser uitlaten kreeg ik gisteren aangeboden van een mede spbezitter van mF. Die hebben geen e keur en geen db killers. Ze zien er tevens mooi uit en ook denk ik een prijs die binnen het budget passen.

Nu ik niet meer perse e keur hoef, is de keuse voor zulk soort uitlaten ook aanwezig.
Wat is beter in trek, de bos of de laser uitlaten?
 
Laatst bewerkt:
Zo effe bijlezen: 5 dagen voor mijn werk in Engeland geweest. Tevens ben ik druk bezig in mijn nieuwe huisje. Wellicht een SP headquarters to become.... komt namelijk een grote garage bij!

Ik zal dus even wat minder online komen, maar zal het wel blijven volgen.

PS Don de spiegels komen eraan...
pps Dat achterspat bord is dat voor een SP1 of SP2?
is voor sp1 :)

vanacht om 4:15 :Z moriwaki shock link gescoort op e-bay *O*
beetje leuke spulletjes verzamelen voor de winter
 
Heeft iemand nog een (zwaar) beschadigde undertail te koop? evt. met verlichting?

Ik wil volgend jaar ook eens legaal een testritje op straat kunnen maken :)

Eeuhm, volgens mij heb ik hem in tweeen gezaagd, maar hij moet er nog wel zijn volgens mij. De plaathouder met de achterlichtbevestiging zeker. Een orgineel achterlicht heb ik ieder geval wel. En knippers misschien, waarschijnlijk niet compleet meer zo uit het hoofd.
 
En dan deze nog:

full


Ben misschien net iets te ver doorgedraafd, maar denk dat het nog wel goed komt. Is nog niet af, maar zo had ik het ongeveer in gedachten. Maak er ook nog een strippie bovenop, wat bijna op de tank aansluit.

Dat rooster met die smalle strippies kan er uit getrokken worden, die U van bredere strips blijft hangen. :?

Denk dat ik over de rand van de lijst waar ik in de durhbox [had ie zelf kunnen bedenken] heb gezaagd, watervaste tape doe in matching zwart. Of ik kit het, maar da's al even dramatisch. Maar ja, het is al weer gebeurd.

Edit:
Ja, ja, ik weet het, 3 kilo er af en 5 er bij. Pech dan. Heb een 20 jaar oude lastrafo van Ferm, die doet geen alu. Kan niet alles hebben. :W
 
Laatst bewerkt:
Eeuhm, volgens mij heb ik hem in tweeen gezaagd, maar hij moet er nog wel zijn volgens mij. De plaathouder met de achterlichtbevestiging zeker. Een orgineel achterlicht heb ik ieder geval wel. En knippers misschien, waarschijnlijk niet compleet meer zo uit het hoofd.
Mocht H@nsie het niet willen ben ik ook geintereseerd! Je woont ongeveer 15min van me vandaan dus kan zo komen kijken of ik er nog leven in zie :P
 
Eeuhm, volgens mij heb ik hem in tweeen gezaagd, maar hij moet er nog wel zijn volgens mij. De plaathouder met de achterlichtbevestiging zeker. Een orgineel achterlicht heb ik ieder geval wel. En knippers misschien, waarschijnlijk niet compleet meer zo uit het hoofd.

Ik zoek puur iets zodat ik ff de kentekenplaat eraan kan hangen, met achterlicht en knippers.
Ik flans me ff een "licht en schakelaar" kabelboompje in elkaar omdat ik nu al die rommel uit de originele kabelboom heb gewerkt...... wil alles ff plug en play maken; relais, licht/schakelkabelboompje en dan kan ik zo ff snel de weg op voor een testje.
Achterlicht heb ik zelf nog liggen.

Ik heb trouwens wel een ingekort subframe maarja... moet wel iets van te maken zijn? :)
 
Ja ik ;) de oude van jou heb ik hier nog liggen.

Hey Gerrit, wat ben je verandert man ! ;) :+

Bedoel je nu die mooie rode dinges of die verzaagde zwarte?
See above, ik zoek dus een knutsel-iets zodat ik ff met m'n SteelPig de straat op kan :)
 
Laatst bewerkt:
Joah, maar ik krijg een set lasers aangeboden ook onbeschadigd met mooie linkpipes voor dezelfde prijs.

Zodoende...

Welke lasers zijn het; deeptone, duotech, of ???


Eehm, ik had ooit duotechs... noem ze tegenwoordig duopech...
Ik kocht ze met een beschadigde rechterdemper en na de eerstvolgende circuitdag was de linker ook kaputt ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan