meet en greet en onthulling zielug hoopje in zoetermeer

biglift

MF veteraan
20 jul 2004
3.344
40
eindhoven
Beste M-F ers we hebben het geklaard,
zielug hoopje is klaar.
Een zielig hoopje ellende << klikklik<<

In juli van dit jaar heb ik samen met een aantal mede MF ers voor een rijp voor de sloop Honda CB 1 helemaal gerestaureerd voor Marty ( metamarty )
Deze motor had hij al jaren in zijn bezit en stond voor zijn flat aan de straat , jaren weg te roesten. Totdat tarwetijger in 2006 een topic hierover opende.
Niemand had ooit kunnen denken dat deze actie tot iets heeft geleid waar veel goeds vanuit gaat.

Marty is een man die helaas niet de gezondheid heeft die voor velen vanzelfsprekend is.
Door autisme en daarbovenop nog een zeer zware vorm van diabetes is het motorrijden om een gegeven moment niet meer gegund geweest waardoor de motor aan de straat stond weg te kwijnen. Het enigste wat hij nog had was waren zijn vriendjes in de egelopvang in zoetermeer. Daar is nu verandering in gekomen want Marty zijn motor is weer rijklaar en deze gaan we op een zeer speciale verassings manier aan hem terug geven in nieuwstaat.

Met vereende krachten en heel veel steun en toewijding en vele donateurs en sponsoren zoals autoschade Lambert en Ritzen Motors uit Weert en
Motorhuis eindhoven hebben wij de motor terug in nieuwstaat weten te brengen. Ook heb ik op de laatste MF Mega meeting met een collectepot op de parkeerplaats gestaan waar ook weer de nodige euro's in gedaan zijn. Hiervoor dank.

Afgelopen maandag heb ik zelf de laatste hand aan de motor gelegd en later de eerste proefrit gemaakt met deze motor. Hij rijd weer als nieuw.

Nu is het zo dat de motor voor een deel is opgeknapt met middellen die Marty zelf betaald heeft en een zeer groot deel is opgebracht door donateurs.
Er is geld over en dit word geschonken aan de egelopvang zoetermeer.
Egelopvang.nl - de thuisbasis van egelopvang sites in Nederland
Donaties zijn nog steeds meer dan welkom en broodnodig voor deze egelopvang stichting. Als u wat wilt doneren kunt u dat doen door uw bijdrage te storten op Postbank giro nummer 55 31 740, t.n.v. de Stichting Egelopvang
Zoetermeer e.o. te Zoetermeer
of door mee te rijden en dan uw donatie bij mij in te leveren of bij de egelopvang in de collectebus te doen.


Voor de rest van het verhaal verwijs ik naar het "een zielug hoopje ellende" topic daar is alles te lezen en zijn er veel foto's en filmpjes te vinden.

voor diegene die net inschakelen op dit topic even 2 linkjes naar een slideshow:
Rob Van der heijden's Library

Rob Van der heijden's Library

Verder is er nog iemand gezocht die goed kan fotograferen / filmen en een en ander vast wil leggen. deze functie is vergeven aan Spip70




Zaterdag 8 november is er de onthulling van zielug hoopje
Dit zal plaats vinden bij de egelopvang om 13:30 hr
adres is Spectrumsingel 50, 2718 JR Zoetermeer

Biglift-de Lucht snelweg 30 minuten vertrek 10:30 aankomst 11:00

De Lucht - Woerden snelweg 30 minuten vertrek 11:30 aankomst 12:00

Woerden - Zoetermeer binnendoor route 60 minuten vertrek 12:30 aankomst 13:30

Voor de liefhebbers zijn er dus twee aanhaakpunten: De Lucht boven Den Bosch, en de Mac bij Woerden (en eigenlijk desnoods nog de lokatie van de egelopvang zelf).

Een aantal zal denk ik vanaf Biglift vertrekken. en vanuit tilburg komen er een aantal mensen die met Martell ehhhh marga meerijden vanuit tilburg ( even met hem contact opnemen over hoe wat en waar )

Even een lijstje maken:

Vanaf Biglift zielug hoopje ziekenhuis ( Juralaan Achtse barrier, Eindhoven, even kijken waar de motoren voor de deur staan. de straat loopt hier in een U vorm ) uiterlijk om ca +/- 10:00 uur vertrekken naar de mac donalds in Best waar gelegenhied is om even te tanken
Biglift
Drinkyoghurt
Martell Komt in jurk + pruik+ lippenstift etc ivm verloren uitdaging
Br@m
Spip70 >> *O* :} fotograaf :} *O* *O*
Azathoth
Franko P
Clown683
BlackMaze video man *O* *O* :}
canyon500

om 10:30 vertrek vanaf de mac donalds shell benzinepomp in best ( is langs de A2 ) naar de lucht

Vanaf De Lucht uiterlijk 11:30 uur vertrekken
Boos B ( onder voorbehoud )
Oetelmik wegens overlijden van zijn beste vriend verhinderd. sterkte met het verlies -O-


Vanaf Woerden uiterlijk 12:30 uur vertrekken
Null cc wegens Ziekte verhinderd >> beterschap kerel <<
Plexat
Wimmi
Kachel84
TheLittle
bahco
motormuisaap
The Duke


In Zoetermeer onthulling om 13:30 uur
TDMprutser ( afhalen van marty bij zijn huis )
CorneSt ( afhalen van marty bij zijn huis )
Dwaal
Zundapp517 ( onder voorbehoud / is een beetje ziekjes )
Lady N
Wegmisbruiker
Neo16V


Nog in te plannen:
Neo16V ( opstap plaats onbekend )


wie ben ik nog vergeten...?

Zeker niet aanwezig (helaas... '( ):
Roestendoenze dit vind ik erg jammer want hij was toch wel iemand die samen met mij en Martell de kar getrokken heeft.
@Anthony ik zal je erg missen op deze dag. Als ik iemand de eer gunde om ZH naar Zoetermeer te rijden was jij het wel.

Roep maar efkes als er aanpassingen nodig zijn, ik heb een aantal gegokt, vandaar de (?)

Lokatie De Lucht Bruchem (van Den Bosch naar Utrecht)
Bruchem
De Lucht Bruchem
Utrecht - Den Bosch (V.V.),
5314 LJ Bruchem
afslag 17 ZALTBOMMEL op de A2

Lokatie McDonalds Woerden
WOERDEN
Botnische Golf 1
3446 CN WOERDEN
A12, afrit 14 Woerden

Lokatie egelopvang (onthulling)
Spectrumsingel 50, 2718 JR Zoetermeer





Wie gaat er mee om het een superfeest te maken voor Marty en de egels ??

Meld je hier aan en waar je mee opstapt en ik zet je in de lijst.

Dit bericht zal constant aan gepast worden om zo de laatste stand van zaken door te geven

Aanmelden alleen in dit topic aub om zo een goed overzicht te krijgen

sugesties of verbeteringen van deze openingspost worden altijd op prijs gesteld
 
Laatst bewerkt:
Nou biggie, hier nog een keer. Ik ben zaterdagochtend bij jou en rijd vanaf daar mee. Martell heeft het in het andere topic reeds gewijzigd, dus mag jij dat hier nog een keer doen.
 
ik meld mij hierbij aan en wil wel het geheel op de digitale plaat vastleggen (foto's dus). Ben uit Eindhoven dus logischerwijs vertrek ik vanuit Biglifts'place :W
 
|( helaas, zaterdags kan ik niet :N :N
Maar hierbij wens ik iedereen een leuke dag en onthulling toe. In gedachten ben ik erbij. :Y :Y
 
Wat een verschrikkelijk gaaf initiatief. Zijn de lokale kranten al gecontacteerd?


euuh neuuu :$ ik hoef niet zo nodig in de krant of op TV ..... maar als je Yolanthe weet te charteren dat ze naar de onthulling komt LOL *O* *O*

ik zou het leuker vinden als er zich nog wat meer donateurs zouden melden *hint *hint*
 
maar als je Yolanthe weet te charteren chanteren dat ze naar de haar onthulling komt doen *O* *O*
Zo, heb ik even voor je verbeterd :9

Ik denk dat ik trouwens ook een stukje meerij vanaf Woerden. Heb die topic vanaf mei al meegelezen.. tis een waardig besluit van een zomer lang virtueel sleutelen.. :Y
 
Tijdelijk een alias gemaakt in Algemeen. Zo een mooi initiatief mag wel wat extra aandacht krijgen!
 
Tijdelijk een alias gemaakt in Algemeen. Zo een mooi initiatief mag wel wat extra aandacht krijgen!
dankjewel maar wat bedoel je nu precies daarmee ?? ( biglift snapt het effe niet )

laat maar kwartje is gevallen.. het staat nu tegelijk in algemeen en waar is wat te doen .

vraag ik heel veel als ik om een tijdellijke Sticky vraag ?
 
Laatst bewerkt:
Heb het topic ff globaal door gelezen. Ik vind wel dat deze actie wat media aandacht verdient. :} Dus heeft iemand contact opgenomen met de plaatselijke omroep/krant ? Het is maar een tip ;) Hart van nederland ?
 
Laatst bewerkt:
Als je nu in het gedeelte Algemeen kijkt, zie je dit topic ook, maar dan met een groen pijltje ervoor. Dat wil zeggen dat het een link is naar een topic in een andere categorie. Er zijn meer mensen die in Algemeen kijken dan in WIWTD.
 
vraag ik heel veel als ik om een tijdellijke Sticky vraag ?
Ja.
Maar als een andere mod daar anders over denkt: Prima.
Maar ik heb die alias al zonder overleg gemaakt, en ik ben onder de mods nog steeds "die nieuwe".
Ik durf het dus niet.
Snappie?
 
Laatst bewerkt:
Ja.
Maar als een andere mod daar anders over denkt: Prima.
Maar ik heb die alias al zonder overleg gemaakt, en ik ben onder de mods nog steeds "die nieuwe".
Ik durf het dus niet.
Snappie?


ik hoor het wel .. ennuuu er gaat toch wel iemand ook mee van de MF crew of niet ? })
 
Ik heb nog een gaatje die zaterdag EN ik ben sponsor, dus... Ik ga denk ik wel mee *O*

even OVB uiteraard O-) Ik sluit denk ik bij de lucht aan.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een gaatje die zaterdag EN ik ben sponsor, dus... Ik ga denk ik wel mee *O*

even OVB uiteraard O-) Ik sluit denk ik bij de lucht aan.

u staat erbij !
laat snel weten of dat voorbehoud weg kan.


Donateurs zijn nog steeds welkom!! Draag uw steentje bij door een donatie te doen!
Alles komt 100% ten goede aan de egelopvang en word via Marty aan de egelopvang geschonken bij de onthulling
 
Zeker niet aanwezig (helaas... '( ):
Roestendoenze dit vind ik erg jammer want hij was toch wel iemand die samen met mij en Martell de kar getrokken heeft.
De kar mee aanzwengelen was ook al erg leuk. *D

Ik vind het ook wel jammer, maar in dit geval ga ik toch eerder gemaakte beloftes nakomen.

En ik hou me aanbevolen om later zeker nog eens op bezoek te gaan bij ZH-1 en z'n baasje. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan