Mijn motor is .....

waren die canadeesche busa's niet allemaal 100 Pk-tjes ? Of waren dat de duitsche ?

En laten we eerleijk wezen, als die canakees niet levert, wat is dan eigenlijk de schade? Ik bedoel, wat is dat nou waard, zo'n busa van 10 jaar oud :+
kan niet heeel veeeel zijn
*D

Ach mijn vriend.
Spreek me niet van de schade.

De schade is dan enorm , financieel zowel emotioneel.
Het gaat hier om een waar Canadees collectors item.
Thans in handen van mijn vriend , een Canadese BOEING 747 piloot.
Inderdaad Dr.Kawa - zijn opa was piloot en heeft gevochten
om ons kleine landje van de NAZIS te bevrijdden
.

HPJ
Nieuw & showroomstaat is 100% , dat weet je.
Deze die ik heb gekocht is 95% en dat inderdaad na bijna 10 jaar.
Km stand 20.000 en nog wat - gekoesterd.

Als je b.v. deze zeldzame kleur als sloopwrak koopt ben je al 5000 euro kwijt.
Mijn showroomstaat Canadees ? Tienvoudig de prijs.
De emotionele waarde erbovenop ? Verdubbel de prijs in het kwadraat x 1300.

Dus reken nu maar na , zoveel is deze waard.
Wil je nu ook nog de prijs in Canadese Dollar ?
HPJ wacht , ik heb hier een stapeltje Dollars - tel je mee ?

full


Lekker veel heh ...

*O* *O* *O* *O*








 
1. Maybe true, maar voor mijn doeleinde (het betere gooi en smijtwerk) heb ik persoonlijk toch liever een fiets met minder CC's, in de bochten hou je de grote jongens toch wel bij, en een foutje is het makkelijker te compenseren.

Maar misschien toch maar eens de Busa lenen van TS _O- :')

2. Met lichtere machines bedoel ik minder CC' s ;)

Dreetje, met alle respect, jij praat poep! :')

Ik krijg gewoon zin om mee te doen met bekvechten ! }) heerlijk !!

1. misschien hou je de grotere jongens bij in de bochten, maar jouw probleem is dat die grotere jongens al 5 bochten verder rijden dan de kleinere jongens

2. je doel is het betere gooi en smijtwerk, maar je rijdt een lichtere motor omdat je dan makkelijker fouten kunt compenseren; kortom - wat je nu doet is het slechtere gooi en smijtwerk (tenzij je je motor regelmatig tegen het asfalt gooit en smijt, in dat geval is je doel bereikt)

3. misschien de Busa lenen van TS ? koop liever een Playstation met een SBK'08 spel erbij, want TS wordt opgelicht waar wij allemaal bij staan - typisch geval van Hayafoetsie

4. minder cc's ? doe effe normaal - alles onder de 750 cc is een brommer, en een moderne ZX10R/Fireblade/Gixxer 1000/R1 weegt tegenwoordig minder dan een brommer

5. punt 5 al ? Woeps, ik schiet een beetje door ..

Af en toe ben ik het erg hard met jou eens. Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat je een Suzuki rijdt.
 
Ik krijg gewoon zin om mee te doen met bekvechten ! }) heerlijk !!

1. misschien hou je de grotere jongens bij in de bochten, maar jouw probleem is dat die grotere jongens al 5 bochten verder rijden dan de kleinere jongens

2. je doel is het betere gooi en smijtwerk, maar je rijdt een lichtere motor omdat je dan makkelijker fouten kunt compenseren corrigeren; kortom - wat je nu doet is het slechtere gooi en smijtwerk (tenzij je je motor regelmatig tegen het asfalt gooit en smijt, in dat geval is je doel bereikt)

3. misschien de Busa lenen van TS ? koop liever een Playstation met een SBK'08 spel erbij, want TS wordt opgelicht waar wij allemaal bij staan - typisch geval van Hayafoetsie

4. minder cc's ? doe effe normaal - alles onder de 750 cc is een brommer, en een moderne ZX10R/Fireblade/Gixxer 1000/R1 weegt tegenwoordig minder dan een brommer

5. punt 5 al ? Woeps, ik schiet een beetje door ..

1. Ik ben altijd op zoek naar wegen met meer bochten dan rechte stukken ;)

2. Ik rij geen lichtere motor om mijn fouten makkelijker te kunnen compenseren, ik rij op 1 om zo snel mogelijk de hoek om te gaan. Op dit moment lukt mij dat op mijn GS best. Dat fouten makkelijker corrigeerbaar zijn is mooi meegenomen.

3. Dat was dus een geintje.

4. Tsja, de GS is misschien wel een veredelde brommer, maar ik vermaak me er best op :Y

5. Dan moet je eerder remmen :Y

Dreetje, met alle respect, jij praat poep! :')

Wauw, respect van Johnnn

Mijn dag is weer goed *O* :')
 
Thanks PEE JAY !

Hee , de Busa bike wordt nu voorbereid voor verscheping , het is nu toch even pauze.

Vertel onsch es , wat heb jij met ehhh wandelen ?

full
 
Komt hier ook een turbo onder?
Of zijn de centjes hierna op?

En volgens mij ben ik 1 van de weinig MF'ers die de busa mooi vind :+
 
Laatst bewerkt:
1. Maybe true, maar voor mijn doeleinde (het betere gooi en smijtwerk) heb ik persoonlijk toch liever een fiets met minder CC's, in de bochten hou je de grote jongens toch wel bij, en een foutje is het makkelijker te compenseren.

Maar misschien toch maar eens de Busa lenen van TS _O- :')

2. Met lichtere machines bedoel ik minder CC' s ;)

Ik blijf het knap vinden dat jij dat allemaal weet zonder 1x op een "grote jongen" te hebben gereden :?

En daarom rijd rossi ook op een motor met weinig cc! om al die andere voor te blijven!
Huh :?, oh wacht......
 
Ten eerste... Vind ik een hayabusa een prachtige motor om te zien. Want ik zie ze soieso niet vaak. En dan zie ik weer een rijden, supper coole motor.

Maar of ik er ooit zelf eentje wil... No thanks !
 
Ten eerste... Vind ik een hayabusa een prachtige motor om te zien. Want ik zie ze soieso niet vaak. En dan zie ik weer een rijden, supper coole motor.

Maar of ik er ooit zelf eentje wil... No thanks !
supper cool? nou doe mij mijn avond eten maar lekker warm :Y
 
Ik blijf het knap vinden dat jij dat allemaal weet zonder 1x op een "grote jongen" te hebben gereden :?

En daarom rijd rossi ook op een motor met weinig cc! om al die andere voor te blijven!
Huh :?, oh wacht......


Ik heb het ook alleen over de bochten, tuurlijk hou je ze op het rechte stuk niet bij :W
 
Wil nog niet zeggen dat je "kan" rijden op zo'n beest :W

Met een Busa (of TL, VTR, SP) moet je gewoon veel beheerster omgaan, anders gaat de machine er met jou vandoor :Y .

En nee, ik mis niks. Naja, misschien een SV650 :+
Ik heb nog niet op een machine boven de 750CC gereden, en zal ook nooit gebeuren :N . Geef mij maar een lichtere machine, weet dat ik daar veel meer lol aan beleef dan zo'n tank :Y

Maar zoals gezegd wens ik TS veel rijplezier :Y

Ja... en alle 1000's zijn loodzwaar en te vergelijken met een busa :z
Ik ga nu een 954RR kopen, en reed hiervoor een YZF600R. Geloof mij, die 954 stuurt een heeeel stuk lichter ;)

En tsja, @ TS-> je toont idd ballen om zo via i-net een bike te kopen, ik zou het zelf ook nooit doen. Maargoed, wie weet gaat het allemaal perfect en heb je straks een hele mooie motor voor een hele mooie prijs. Of...ben je al je geld kwijt/loopt het blok in elkaar/etc. Tijd zal het leren...Tijd zal het leren :Y
 
SOOOOOWWWW !!!!!

FOK MAN ...... MIETERS !!!!!!!!

Die kleuren - dat design - die uitstraling !

Wat een wauwse fiets, kerel.
Gefeliciteerd *O*

Zo een motor heb ik nog niet eerder gezien.

Hoe hard gaat 'ie ?


Nou gewoon Oerendhard he

Zo,n ZX12R wil ook wel btw,mooi spul allemaal *O*
 
Alweer in de ban.

Men doet alsof ik een misdadiger ben , hier.
Ik ben het zat.

Trouwens :
Ik ga natuurlijk wel door met het invoeren van mijn gevreesde Hayabusa.

DE GSX1300R HAYABUSA KONING GROET U ALLEN.

Misschien wel tot ziens op de meeting.
Over en uit.
 
Wil nog niet zeggen dat je "kan" rijden op zo'n beest :W

Met een Busa (of TL, VTR, SP) moet je gewoon veel beheerster omgaan, anders gaat de machine er met jou vandoor :Y .

En nee, ik mis niks. Naja, misschien een SV650 :+
Ik heb nog niet op een machine boven de 750CC gereden, en zal ook nooit gebeuren :N . Geef mij maar een lichtere machine, weet dat ik daar veel meer lol aan beleef dan zo'n tank :Y

Maar zoals gezegd wens ik TS veel rijplezier :Y

>Geef mij maar een lichtere machine, weet dat ik daar veel meer lol aan beleef dan zo'n tank

Maar hoe wéééét je dat nou Dré? Je kunt het denken, en blij zijn met wat je hebt, maar je kunt er niet over oordelen. Kijk en natuurlijk zijn bochten hartstikke leuk, doe ik ook het liefste, maar uit de bocht peren en 200pk de sporen geven is ook heel erg leuk kan ik je zeggen. Trouwens, snoeihard in de remmen gaan voor een bocht is ook erg gaaf, en geloof me, mijn fiets remt echt harder dan de jouwe.

Maar goed, nou ga ik bijna mee doen.... de reden dat ik in greep is dat het me tegen de borst stuit dat het nodig is om iets anders af te zeiken om je eigen ding mooier te praten. Waarom kan jou motor niet gewoon gaaf zijn zonder een 1000cc+ fiets een "tank" te noemen?

btw king rijd een ZZR1400 maar dré wist dat natuurlijk :Y
 
Laatst bewerkt:
Alweer in de ban.

Men doet alsof ik een misdadiger ben , hier.
Ik ben het zat.

Trouwens :
Ik ga natuurlijk wel door met het invoeren van mijn gevreesde Hayabusa.

DE GSX1300R HAYABUSA KONING GROET U ALLEN.

Misschien wel tot ziens op de meeting.
Over en uit.
DAMN ! |( en je had nog wel zo'n mooie avatar.

Maarja, je weet toch dat het leven van een koning niet altijd even gemakkelijk is ?

Neem nou die goede oude Koning Midas, heerser van Phrygië:

Hij was - net als jij - de goedheid zelve en werd daarvoor beloond door wijngod Dionysus,
hij mocht een wens doen die zeker vervuld zou worden.
Koning Midas was een echte Hayabusa liefhebber, dus wat wenste hij ?
"Ik zou willen dat alles wat ik aanraak onmiddelijk in goud verandert"
Dionysus was teleurgesteld, maar vervulde zijn wens.

Midas was dolgelukkig, eenmaal thuis veranderde hij alles in goud;
enige tijd later fonkelden de deuren van zijn paleis in de zon.
Ook de velgen van zijn 99'er Hayabusa veranderde hij in blinkend edelmetaal.

Tevreden ging hij aan tafel zitten, hongerig als hij was geworden door al dat getover.
Hij greep naar het brood, dat tussen zijn vingers in keihard goud veranderde.
Zelfs het water waarin hij zijn handen waste werd goud.
Toen pas zag Midas hoe verschrikkelijk dwaas zijn wens was.
In zijn wanhoop sloeg hij zichzelf tegen het hoofd, en ....
ook dat veranderde in goud.

Je zou dus wel kunnen zeggen dat Koning Midas een echte bling-bling fan was.
Maar hij werd er niet gelukkiger van, in tegendeel.
Midas smeekte om vergiffenis en Dionysus hielp hem van zijn problemen af,
echter het hart van Koning Midas bleef even dwaas als tevoren.

Hee, hmmmm ... hoe kom ik nou toch op dit verhaal ?

Wie wil er meer horen ?
Net als hier op MF waren de problemen nog niet voorbij voor de Koning ....
 
Heerlijk om te lezen dit, jammer dat de zelf uitgeroepen hayabusa koning telkens gebanned word.. Lijkt me niet nodig.. Vrijheid van meningsuiting?
 
Heerlijk om te lezen dit, jammer dat de zelf uitgeroepen hayabusa koning telkens gebanned word.. Lijkt me niet nodig.. Vrijheid van meningsuiting?
Er zal wel een eerder verhaal aan vast zitten......


Ik snap nog steeds niet hoe iemand zo'lelijk ontwerp mooi kan vinden :r
M'goed, ik zal wel niet de enige zijn :+
Nee hoor, zeker niet de enige.
Maar gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde mooi. Stel je voor dat we allemaal op dezelfde vrouw zouden vallen....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan