MF 't Gooi deel 31..... winterslaap ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
[afbeelding]

[afbeelding]

Zal me ook maar ff voorstellen,

Ik ben Jeffrey uit Hilversum 23 jaartjes jong. Ik rij nu een jaartje op een Fireblade 954, en heb hiervoor een Fireblade uit 1993 gehad. (leuke begin fiets :P )

Heb wel eens van Basz600 van dit forum gehoord, en ik hoop volgend seizoen met een ritje aanwezig te zijn :]

zeker eens meegaan met dat ouwe hok van je :Y

lekker :] isset al bijna lente btw? B|
 
[afbeelding]

[afbeelding]

Zal me ook maar ff voorstellen,

Ik ben Jeffrey uit Hilversum 23 jaartjes jong. Ik rij nu een jaartje op een Fireblade 954, en heb hiervoor een Fireblade uit 1993 gehad. (leuke begin fiets :P )

Heb wel eens van Basz600 van dit forum gehoord, en ik hoop volgend seizoen met een ritje aanwezig te zijn :]
Welkom hier... Prachtige fiets, en geloof dat ik die weleens gezien heb. Heb je een mf stickert?
 
Er zijn ook soesjes die met stickers bij elkaar gehouden worden hoor. :')

sv-repsol-lrg.jpg


Wel typerend altijd dat honda dingen moet na-apen of beter gezegd moet jatten van echte merken.
 
Ja goed. Erg veel herhaling. Soms krijg je het gevoel dat je een beetje als debiel behandeld wordt. Docenten onderling communiceren slecht. :')
Verder leuk.
Gaat met m'n rug alleen niet zo lekker, vanmorgen iets te enthousiast een stoel opgetild en het is er flink ingeschoten. Dus wéér rustig aan doen B|Oh netjes, het grootste formaat dat ik ben tegengekomen is 50 x 50 of 50 x 75.


Beterschap! Wat studeer je dan???
 
[afbeelding]

[afbeelding]

Zal me ook maar ff voorstellen,

Ik ben Jeffrey uit Hilversum 23 jaartjes jong. Ik rij nu een jaartje op een Fireblade 954, en heb hiervoor een Fireblade uit 1993 gehad. (leuke begin fiets :P )

Heb wel eens van Basz600 van dit forum gehoord, en ik hoop volgend seizoen met een ritje aanwezig te zijn :]


Welkom...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan