MF 't Gooi deel 31..... winterslaap ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb trouwens deze foto op posterformaat van de week opgehaald en zit nu netjes in een lijstje... nu nog plekje uitzoeken waar die moet gaan hangen.

[afbeelding]

wel mooi hoor een poster van jezelf op de motor *D

Welk formaat heb je genomen? Hebben ze het gedrukt op fotopapier of posterpapier??

Heb ik namelijk ook eens laten doen, maar ze hebben hem gedrukt op fotopapier, wat niet echt praktisch is omdat het op zulk groot formaat heel erg gevoelig is voor vlekken. :/
 
Je moet er ook niet boven gaan hangen als je kwijlt :P





Hoe zijn je eerste dagen bevallen Els?
 
Ik rij altijd met oordoppen in van bouwdoppen tot alpine filters maar die wervels daar blijf ik last van houden op de motor met kuipjes.
Zelfs nog een andere helm overwogen omdat die als stilste aangemerkt wordt in de tests maar zelfs dat gaf geen soelaas, ook weer die wervelingen. Andere ruit had ik genomen om er vanaf te komen maar die hielp ook niet.

Andere motoren met kuip ook altijd veel last gehad van wervelingen en nu wil ik wat anders gaan rijden dus dit keer een naked.
Ben trouwens toch niet meer van plan veel snelweg te rijden, daar ben ik al helemaal al op uitgekeken. Mogelijkheid om met een aanhanger naar een vakantie bestemming te gaan is ook steeds aantrekkelijker.
Voor ritjes naar de eifel zal dat niet zo snel het geval zijn en zoals je daar rondrijdt dan valt het wel mee met de kou daar kun je je op kleden.
Dat was ook de reden dat ik T-cat weg had gedaan. Wind vangen vind ik niet zo erg, ik beleef dan weer stuk motorrijden 8-) En aanhangertje rijden is ook relaxt. ;)
 
Laatst bewerkt:
Avond :W:9~ Als die hier ook als collega's rondliepen, wist ik zeker dat ik bij de politie bleef :+
Can you spell.. "gay"? _O-
Ik heb trouwens deze foto op posterformaat van de week opgehaald en zit nu netjes in een lijstje... nu nog plekje uitzoeken waar die moet gaan hangen.

[afbeelding]

wel mooi hoor een poster van jezelf op de motor *D
Ziet er goed uit daatz! Volgende keer wel eerst netjes wassen voordat je het circuit op gaat.. ;)
:) hij doet 't weer :Y

lekker warm *D
Mooi man! Kan ik tenminste weer een keertje langskomen.. ;)
:W halloooootjes


Misschien hier ook wel animo voor?Het gaat om de film Burn after reading
Nou, das misschien best wel eens leuk ja! Moet ik wel even wachten met het bekijken van de zojuist gedownloade DVD, anders heeft het zo weinig zin. Je berichtje kwam net op tijd zeg maar :)
 
Een eendje komt een krokodil tegen en vraagt of ie weet wat hij is;

De krokodil zwemt 3x om het eendje en zegt;

Nou,je hebt een snavel,je hebt veertjes en je kan zwemmen,dus je bent een eendje.

Het eendje hardstikke blij en vervolgens vraagt de krokodil aan het eendje of ie weet wat hij is;

Het eendje zwemt 3x om de krokodil en zegt;

Nou,je hebt een grote bek,een leren jas en je stinkt,dus ik denk dat je een Feyenoorder bent

"Een Vlaming en een Marokkaan lopen door een bos.
Plots horen ze een zacht stemmetje om hulp roepen.
Ze lopen verder en zien een elfje vastzitten in een wirwar van doornen.
Met hun beiden maken ze het elfje vrij.
Blij zegt deze : 'je mag allebei een wens doen.'
De Marokkaan moet niet lang nadenken en zegt: 'ik wil een
hoge muur helemaal rond Marokko zodanig dat de islam
beschermd blijft van alle vreemde invloeden.'
Zegt het elfje: 'dat is bij deze gebeurd'.
Ze wendt zich tot de Vlaming en vraagt: 'en jij ?'
'Mag ik eerst een vraag stellen' vraagt die.
'Doe maar' zegt het elfje.
'Die muur, is die waterdicht ?'
'Natuurlijk' zegt het elfje.
'Oké' zegt de Vlaming... 'laat maar vol lopen.' "
 
full



Yo X, mag deze in de OP. Dan issie weer up to date...
 
@nieuwelingen: welkom :W
Had ik jou niet gespot met je bike bij de appie? Ik zie hem zowat elke dag staan.

Dank jullie wel voor alle welkommetjes :)
Het klopt dat mij Bandit zo'n vijf keer in de week voor de Appie in Bussum staat, aangezien ik daar werk...
Ik heb nu bijna vier maanden mijn rijbewijs en 5 maanden mijn bandit *D
Ik zal eens een leuk fotootje plaatsen als ik er één heb..
Ik heb nog wel wat plannen met de bandit om wat dingetjes te veranderen, maar dat is nog even sparen.
Eerst gaat er binnenkort een nieuwe kettingset op, dan kan ik weer fijn de winter doorrijden!
Mijn vriend woont overigens in Delft (lekker om de hoek :P) en heeft nu drie motoren, twee Kawasaki's en de CX heeft hij vorige week gekocht om als pekelbrik te gebruiken.
Ik weet niet of jullie wel eens ritjes doen, maar zou het leuk vinden om anders eens mee te rijden!
 
Nou, das misschien best wel eens leuk ja! Moet ik wel even wachten met het bekijken van de zojuist gedownloade DVD, anders heeft het zo weinig zin. Je berichtje kwam net op tijd zeg maar :)

Wacht dan nog maar heeeel eeffies ;)

edit; net even gekeken op de site maar...
BURN AFTER READING
infovideoEen disc met daarop de memoires van een CIA-agent komt in handen van twee gewetenloze fitness-medewerkers die proberen de disc te verkopen.regisseur(s) Ethan Coen, Joel Coen
genre Komedie, Drama
Cast George Clooney, Brad Pitt,Tilda Swinton,John Malkovich,Frances McDormand
duur 1 uur 35 minuten
releasedatum 10/12/2008
oorsprong USA

Kun je zolang wachten?? :+
 
Laatst bewerkt:
@ JollyJopster: Welkom ook namens TT

('t is bijna zover dat TT ook weer welkom moet worden geheten, blink uit in afwezigheid de laatste tijd, schaam schaam)

:W

@ Mariecke: Hoest gegaan met de verhuizing?
@ Els: Leuk op school?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan