MF 't Gooi deel 31..... winterslaap ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originele had ik ook dat gerommel van de kuip door wervelingen.

Rij je op een naked dan hoor je praktisch niets meer, weet ik al genoeg voorlopig geen kuipdingen meer.

Die shiver, tja blijft aprillia en dat ding is ingereden door een oud wijf, dus dat wordt hem niet. :')

Ik ben heel erg onder de indruk van het rijwiel gedeelte op de superduke, blok is ook gewoon super. Daarnaast heb ik even op de supermoto gezeten, vond hem toch anders en vreemder rijden.
Maarja, te kort opgezeten voor een echt oordeel ben van plan die motoren eens een weekend te huren, zal wel maart worden voordat dat gebeurd. :X

@Daatz: nette actie foto. :} en waar hang je hem nou op :? :P

He Striver,

Ik hoor/lees het al je gaat de enige goede beslissing nemen, zeker na een lange(re) proefrit.... dat moet een Superduke worden.

Nu je broer ook nog een SD en dan kunnen jullie samen voor de dikke korting gaan. 2 halen 1 betalen zo'n soort actie ofzo... haha

Gaan we volgend jaar met 3 SD's naar de eiffel.

Ik zie het al helemaal zitten, alleen dan is die van mij niet zo exclusief meer natuurlijk.... -O-
 
morgen :W

Nou ik ga vandaag gewoon lekker werken, heb er nog wel last van, maar dan zou ik binnen moeten zitten en daar heb ik geen zin in, dus houd gewoon lekker mijn mond :P

Ik sprak net mijn vader dat er in de zijstraat van de Kleine Drift Professor de Poelstraat in Hilversum wat was gebeurd, een hele toestand.
Er was een traumaheli, meerdere ambulances en politievoertuigen. Weet iemand van hier wat er is geneurd? Er werd daar gesproken over een overval en dat iemand uit het raam was gesprongen :/

@Terror: Van harte gefeliciteerd jongen! *O*
 
Laatst bewerkt:
morgen :W

Nou ik ga vandaag gewoon lekker werken, heb er nog wel last van, maar dan zou ik binnen moeten zitten en daar heb ik geen zin in, dus houd gewoon lekker mijn mond :P

Ik sprak net mijn vader dat er in de zijstraat van de Kleine Drift in Hilversum wat was gebeurd, een hele toestand.
Er was een traumaheli, meerdere ambulances en politievoertuigen. Weet iemand van hier wat er is geneurd? Er werd daar gesproken over een overval en dat iemand uit het raam was gesprongen :/

@Terror: Van harte gefeliciteerd jongen! *O*
@Daatz: Heb ff op de P2000 pagina gekeken, maar geen info gevonden -O-
@UT, feli!
 
Laatst bewerkt:
Wil ook ff kijken voor een nieuwe muts op de beurs :Y
Nog wel wat meer nodig ook.


Aanritsbaar pak is zelfs verplicht op circuit, maar controle is er niet op.








Red Bull K.O.??? tis dat? :)


Kan de mijne met een kort ritsie achter wel aan elkaar maken maar dat heeft ook weinig te vertellen...


K.O. is ouwe veronica strandrace zeg maar... (check de link van Ruff!)
 
He Striver,

Ik hoor/lees het al je gaat de enige goede beslissing nemen, zeker na een lange(re) proefrit.... dat moet een Superduke worden.

Nu je broer ook nog een SD en dan kunnen jullie samen voor de dikke korting gaan. 2 halen 1 betalen zo'n soort actie ofzo... haha

Gaan we volgend jaar met 3 SD's naar de eiffel.

Ik zie het al helemaal zitten, alleen dan is die van mij niet zo exclusief meer natuurlijk.... -O-
Ja we gaan zeker tegelijk shoppen voor een leuke korting.

Ze blijven uiteraard wel exclusief hoor tussen al die rijstbakken. :P


@Daatz: Heb ff op de P2000 pagina gekeken, maar geen info gevonden -O-
Niet alles staat op p2000. ;)
 
ben even aan het zoeken, kwam wel het ongeluk van m'n moeder tegen:

NIEUWS - Woensdag 29 Oktober 2008 Invalide vrouw aangereden door Bergenaar
29 oktober 2008

BUSSUM - Een 50-jarige invalide vrouw uit Bussum is dinsdagmiddag aangereden door een 69-jarige automobilist uit Bergen. De vrouw reed met haar invalidewagen over de Ceintuurbaan in Bussum, toen zij op de rotonde met de Laarderweg geen voorrang kreeg van de man. Een aanrijding was het gevolg. De vrouw is met nekklachten overgebracht naar het ziekenhuis in Blaricum.

ze weten ook alles....
 
Je moet er ook niet boven gaan hangen als je kwijlt :P





Hoe zijn je eerste dagen bevallen Els?


@ Els: Leuk op school?

Ja goed. Erg veel herhaling. Soms krijg je het gevoel dat je een beetje als debiel behandeld wordt. Docenten onderling communiceren slecht. :')
Verder leuk.
Gaat met m'n rug alleen niet zo lekker, vanmorgen iets te enthousiast een stoel opgetild en het is er flink ingeschoten. Dus wéér rustig aan doen B|


Ik heb formaat 60/40 (of andersom :P ) en op fotopapier. Maar heb hem mooi in die bus laten zitten tot ik de lijst had en hem direct erin gedaan. Ik zie geen vlek *D

Oh netjes, het grootste formaat dat ik ben tegengekomen is 50 x 50 of 50 x 75.
 
avond :W

Heb ik mazzel dat ik vandaag met de trein moest...
Stoot ik vandaag mijn knie en nu zit er een bult op en kan em niet buigen.
Dan had ik mijn motor achter moeten laten, en dat zou ik echt niet willen in het centrum van A'dam.

Morgen even kijken hoe het gaat, want fietsen kan ik niet. Dan wordt het misschien morgen thuis blijven en als het nog meer pijn gaat doen en nog dikker wordt, maar even naar de dokter. Ze zeiden op het werk vocht in je knie, heeft iemand van hier dat wel eens gehad?

Zo nu even bijlezen...
Ja, ik heb ook last van gehad. Erg pijnlijk, vooral wanneer je in je slaap omdraaien en die zere knie gebruiken om af te zetten :X
 
full


full


Zal me ook maar ff voorstellen,

Ik ben Jeffrey uit Hilversum 23 jaartjes jong. Ik rij nu een jaartje op een Fireblade 954, en heb hiervoor een Fireblade uit 1993 gehad. (leuke begin fiets :P )

Heb wel eens van Basz600 van dit forum gehoord, en ik hoop volgend seizoen met een ritje aanwezig te zijn :]
 
Laatst bewerkt:
morgen :W

Nou ik ga vandaag gewoon lekker werken, heb er nog wel last van, maar dan zou ik binnen moeten zitten en daar heb ik geen zin in, dus houd gewoon lekker mijn mond :P

Ik sprak net mijn vader dat er in de zijstraat van de Kleine Drift Professor de Poelstraat in Hilversum wat was gebeurd, een hele toestand.
Er was een traumaheli, meerdere ambulances en politievoertuigen. Weet iemand van hier wat er is geneurd? Er werd daar gesproken over een overval en dat iemand uit het raam was gesprongen :/

@Terror: Van harte gefeliciteerd jongen! *O*

Ik woon daar vlakbij, maar heb niks gehoord, lag de hele dag op bed i.v.m. nachtdienst :z
 
[afbeelding]

[afbeelding]

Zal me ook maar ff voorstellen,

Ik ben Jeffrey uit Hilversum 23 jaartjes jong. Ik rij nu een jaartje op een Fireblade 954, en heb hiervoor een Fireblade uit 1993 gehad. (leuke begin fiets :P )

Heb wel eens van Basz600 van dit forum gehoord, en ik hoop volgend seizoen met een ritje aanwezig te zijn :]
Welkom :Y

Weer een Honda CBR *O*
 
[afbeelding]

[afbeelding]

Zal me ook maar ff voorstellen,

Ik ben Jeffrey uit Hilversum 23 jaartjes jong. Ik rij nu een jaartje op een Fireblade 954, en heb hiervoor een Fireblade uit 1993 gehad. (leuke begin fiets :P )

Heb wel eens van Basz600 van dit forum gehoord, en ik hoop volgend seizoen met een ritje aanwezig te zijn :]

Welkom :W

Mooie motor man
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan