Ben Spies

Die picca lijkt wel nep. Die kleuren zijn volgens mij wat opgelicht. Het maakt het geheel niet lelijker hoor, tis net een schilderij.
 
Die picca lijkt wel nep. Die kleuren zijn volgens mij wat opgelicht. Het maakt het geheel niet lelijker hoor, tis net een schilderij.

Volgens mij heeft Dorna een beetje een eigen stijl wat bewerking betreft.
Allemaal kneiterhard, zeer veel contrast en af en toe een tikkeltje te verzadigd ikzelf vind het een beetje te.
 
Ik had onderstaande al in een ander topic gezet, maar het hoort gewoon in het Ben Spies topic thuis:

Foto's zijn gemaakt door Hans-CBR1000 op de Nurbrugring afgelopen september.

Ben_Spies.jpg

Ben_Spies_.jpg


Ook nog een leuk filmpje over Ben:
(Misschien staat hij al op dit topic, maar goed dan staat hij er nu zeker op)
 
Heb momenteel deze wallpaper als achtergrond op de computer :) Homemade by WLF46
Spies_Wallpaper.jpg


Ben benieuwd wat hij morgen kan doen, top10 gaat wel lukken denk ik! Hoe zou Toseland daar zich onder vinden als Spies morgen voor hem eindigt... :P
 
full



Go Go Go spies! :}
Ziet er goed uit, en nou maar hopen dat ie het in de race ook spannend kan maken. :Y
 
Hij heeft zelf al aangegeven dat de eerste 5 ronden het moeilijkst worden.
Dit omdat de Bridgestone banden heel anders aanvoelen dan de Pirelli's.

Ik denk dat hij het de eerste paar ronden heel moeilijk heeft en daarna ergens rond P8 gaat finishen.
 
Ja, podium denk ik ook niet. In de warm up zijn wat snelle jongens bijna een seconde langzamer, dat zal wss in de wedstrijd niet gebeuren. Ik verwacht wel rond de 10 (hoop binnen de top 10)
 
Ik hoop iig. wel dat ze de camera een beetje dirigeren naar het spannende gedeelte van de baan mocht er in de kop weinig spektakel zijn :)
 
en hier hielp hij zijn nieuwe teammaat edwards al even naar plaats 5 door Doviziozo achter zich te laten. Goede binnekomer voor hem :)
 
wat zal Suzuki baalen dat ze hem geen contract aangeboden hebben. En dat wordt een leuk team volgend jaar met Edwards en Spies. Reactie van die twee in de pitbox.
 
wat zal Suzuki baalen dat ze hem geen contract aangeboden hebben. En dat wordt een leuk team volgend jaar met Edwards en Spies. Reactie van die twee in de pitbox.

Suzuki kon hem niet betalen en geen competitieve motor leveren.
Zijn keuze voor Yamaha heeft hem tot dusver geen windeieren gelegd, ik meen zelfs dat Yamaha de enige was die hem een contract voor meerdere jaren wilde bieden en hem een loon kon bieden wat lag bij zijn eisen.
Honda zag niks in Spies en Ducati had geen plek over nadat Hayden al had getekend.
 
Geweldig gereden door Spies!! zet vandaag veel jongens in de motoGP voor paal. Ondermeer Dovi. Hard gelach voor tos52land ook...toch jammer voor zo'n sympathieke kerel.

Ik hoop dat Spies volgend jaar vanaf het begin mee kan voor top plaatsen *O*

Greetz Twinner
 
Terug
Bovenaan Onderaan