Ben Spies

Waarom staat er Say When op zijn kont...??


full
 
Laatst bewerkt:
Wat is er toch met Ben aan de hand? Ken hem ook niet meer terug van zijn sbk en eerste motoGP jaar....

Spies1stAttitudeElbowz.jpg


Ben-Spies2.jpg


Ben-Spies.jpg
 
voelt zich volgens mij niet echt thuis in het motogp wereldje,
zie em graag terugkeren in de wsbk :Y [afbeelding]

dat lijkt me niet helemaal het geval omdat hij de kans had dit jaar terug tekeren naar sbk maar besloot om voor Ducati gp team te rijden.

vind het ook heel jammer dat spies laaste 2 jaar niet echt uit de verf is gekomen.
super goed eerste jaar voor ben waardoor hij naar Yamaha fabrieks team promoveerde, zijn eerste jaar bij het yamaha fabrieks team was nog niet zo slecht volgens mij, plus mooie overwinning op assen. 2012 zou het seizoen moeten worden voor Spies ook omdat we van 800cc naar 1000cc gingn wat meer bij zijn style zou passen, maar daar kende hij onmogelijk veel pech.

nu bij Ducati heeft hij eerlijk nog niks kunnen laten zien vanwege zijn blessure, maar door op de slechtste prototype te stappen zal hij werderom niet strijden om podiums waar wel zijn talent ligt naar mijn mening.
 
Laatst bewerkt:
voelt zich volgens mij niet echt thuis in het motogp wereldje,
zie em graag terugkeren in de wsbk :Y [afbeelding]

Diverse malen op Assen en de Nurburgring voorbij zien komen in een erg mooie stijl! Vooral einde rechte stuk Nurburgring aanremmen voor de bocht was altijd erg mooi om te zien :Y :}

Kom op Ben, je kunt het :Y *O*
 
Ben heeft weer last van z'n schouder -na operatie- , zeker na z'n val van tijdens trainingen. Bovendien laatste uur van de 3de dag gemist
 
Effe realistisch : Ben gaat niks meer klaarmaken in de motogp,gezond of niet.
Met de "aliens"kan hij never, nooit niet meer meekomen,zijn succes carriere is gestopt bij zijn wsbk titel,voor hem het maximaal haalbare.

En dat is het :) ,terug gaan naar het wsbk gaat ook niet werken,want de huidige generatie vreet hem ook met huid en haar op :P

:X
 
Laatst bewerkt:
Effe realistisch : Ben gaat niks meer klaarmaken in de motogp,gezond of niet.
Met de "aliens"kan hij never, nooit niet meer meekomen,zijn succes carriere is gestopt bij zijn wsbk titel,voor hem het maximaal haalbare.

En dat is het :) ,terug gaan naar het wsbk gaat ook niet werken,want de huidige generatie vreet hem ook met huid en haar op :P

:X

Erg negatief hoor....tot vorig seizoen ging Spies best wel lekker. Met de keuze voor Ducati heeft hij wel een erg moeilijke weg gekozen om tot succes te komen. Dat hij bij een terugkeer naar SBK ook niks meer klaarspeelt geloof ik niks van. Bayliss pakte nog twee titels na zijn terugkeer en toen was het niveau ook hoog. Ik hoop het beste voor Spies in 2013!
 
Terug
Bovenaan Onderaan