Ben Spies

Leek idd weer erg op een trademark Ducati front end asfalt onderzoek :/
Beetje vroeg, maar ik krijg er een hard hoofd in dat hij uit deze negatieve spiraal zal weten te klimmen... Een nieuwe (oude) omgeving van het WSBK was voor hem misschien beter geweest. Beetje voorbarig natuurlijk maar goed, ik hoop dat het nog goed komt met hem want ik zie hem heel graag rijden!

Erg aardig ook. :) Maar daar win je niets mee.
 
Beetje vroeg, maar ik krijg er een hard hoofd in dat hij uit deze negatieve spiraal zal weten te klimmen... Een nieuwe (oude) omgeving van het WSBK was voor hem misschien beter geweest. Beetje voorbarig natuurlijk maar goed, ik hoop dat het nog goed komt met hem want ik zie hem heel graag rijden!

Erg aardig ook. :) Maar daar win je niets mee.

Ik denk niet eens dat een nieuwe omgeving Ben zou helpen. Wat Ben afgelopen jaar voor het eerst in jaaaaaaaren meegemaakt heeft, is dat-ie ook gewoon snoeihard kan verliezen, niks voorstelt, niemand denkt dat hij voor winst gaan kan en dat hij dat zelf ook wéét en denkt. Dat is een spiraal waar Rossi bijvoorbeeld ook mee te maken heeft gehad bij Ducati. Hoe kom je daar uit? Zelf kei hard volhouden, je zelfvertrouwen terugwinnen, en [nog veel meer psychologische dingen waar ik NIKS van weet].

Tot dusver is Ben nog helemaal niet zeker van zijn zaak - ieder interview staat vol van dat zijn schouder nog niet okay is, dat de motor nog niet helemaal de zijne is, dat ze nog niet kunnen pushen en dat ze volgende keer wel iets harder zullen willen gaan. Zelfvertrouwen? Zie Dovizioso, zie Iannone, zie Smith. Spies? Not so much, dus dat wordt nog even volhouden voor de fans, ben ik bang.
 
Beetje vroeg, maar ik krijg er een hard hoofd in dat hij uit deze negatieve spiraal zal weten te klimmen... Een nieuwe (oude) omgeving van het WSBK was voor hem misschien beter geweest. Beetje voorbarig natuurlijk maar goed, ik hoop dat het nog goed komt met hem want ik zie hem heel graag rijden!

Erg aardig ook. :) Maar daar win je niets mee.

Die klapper van gisteren kan je Ben niet aan rekenen vind ik :N
Alle Duc coureur's van de afgelopen 6 jaar hebben in meer of mindere maten met dit probleem te maken gehad.
Om een 1 of andere manier krijgen ze dit "grapje" er niet uit '(

Ben zijn rijstijl past denk ik best goed bij een Duc ,gelijk Ianonne
(Okay ,die is nog een stuk lomper als Ben :+ )

De "truc" is te leren om het front-end probleem heen te rijden.
Makkelijker gezegd als gedaan natuurlijk :/
 
Laatst bewerkt:
Van zijn facebook:

“It was the best tenth place I’ve ever had in my life. The race was good. We get off to a good start, but I knew I couldn’t run with a good pace for a long time. I was actually worried before the race, because after yesterday’s crash and straining my shoulder in practice, I didn’t think we’d be able to finish. Once I saw that the top ten wasn’t impossible, I just pushed as hard as I could, and I was able to make it. I just want to thank the guys for doing everything they could to make the bike easier to ride, and I was happy. We finished the first race, and that’s the most important.”
 
Beetje vroeg, maar ik krijg er een hard hoofd in dat hij uit deze negatieve spiraal zal weten te klimmen... Een nieuwe (oude) omgeving van het WSBK was voor hem misschien beter geweest. Beetje voorbarig natuurlijk maar goed, ik hoop dat het nog goed komt met hem want ik zie hem heel graag rijden!

Erg aardig ook. :) Maar daar win je niets mee.

Ducati wilde hem zeker hebben, dus dit jaar kan hij lekker ballen in de MOTOGP, als het goed gaat is te verwachten dat hij de plek van Hayden gaat overnemen in het A-team.

Gaat het niet, dan is hij een mooie vervanger voor Checa in de WSBK ( die zal er toch ook wel mee stoppen voor hij zijn AOW uitkering gaat krijgen)
 
Naar een moeilijker lopend team als Ducati overstappen, terwijl je in een zelfvertrouwenscirisis zit, helpt niet echt. Toch knap dat Ben het probeert!

En het kan raar lopen: Een paar jaar geleden was hij de te kloppen man in de WSBK. En Cal Crutchlow kwam daar achteraan. Nu zijn de rollen min of meer omgedraaid. Ik ben benieuwd of Cal het beter gaat doen in de komende seizoenen.

Maar mocht het alsnog niet lukken binnen het MotoGP team, dan zie ik Ben graag in het WSBK Ducati team terug. Gegarandeerd spektakel :Y :}
 
Ducati wilde hem zeker hebben, dus dit jaar kan hij lekker ballen in de MOTOGP, als het goed gaat is te verwachten dat hij de plek van Hayden gaat overnemen in het A-team.

Gaat het niet, dan is hij een mooie vervanger voor Checa in de WSBK ( die zal er toch ook wel mee stoppen voor hij zijn AOW uitkering gaat krijgen)

Ik hoop nog altijd dat Bayliss even snel een jaartje kont komt schoppen '( :+


Maar Checa begint inderdaad wat ouder te worden.. dan zou spies een goede vervanger zijn ! :)
 
Ducati wilde hem zeker hebben, dus dit jaar kan hij lekker ballen in de MOTOGP, als het goed gaat is te verwachten dat hij de plek van Hayden gaat overnemen in het A-team.

Gaat het niet, dan is hij een mooie vervanger voor Checa in de WSBK ( die zal er toch ook wel mee stoppen voor hij zijn AOW uitkering gaat krijgen)
Pure speculatie, maar waar denk je dat Nicky Hayden dan heen gaat? Die hoort mijn inziens zeker in de GP thuis en zal met een satelliet Ducati geen genoegen nemen. Ik kan me haast niet voorstellen dat Hayden het veld zou moeten ruimen voor Ben Spies. Hayden is in de MotoGP veel succesvoller geweest (toegegeven, ook langer aanwezig) en ik denk niet dat Spies het beter zal kunnen doen dan Spies op zijn Pramac Ducati.

Ik zie beiden graag rijden dus zou het jammer vinden als een van de twee vertrekt.
 
Het zou mooi zijn als hij op de MotoGP Duc net zo kon rijden als destijds op de WSBK Yammie. Lekker remmend met het achterwiel van de grond en lekker driftend door de bochtjes heen *O*
 
Pure speculatie, maar waar denk je dat Nicky Hayden dan heen gaat? Die hoort mijn inziens zeker in de GP thuis en zal met een satelliet Ducati geen genoegen nemen. Ik kan me haast niet voorstellen dat Hayden het veld zou moeten ruimen voor Ben Spies. Hayden is in de MotoGP veel succesvoller geweest (toegegeven, ook langer aanwezig) en ik denk niet dat Spies het beter zal kunnen doen dan Spies op zijn Pramac Ducati.

Ik zie beiden graag rijden dus zou het jammer vinden als een van de twee vertrekt.

Tuurlijk is het speculatie.

Maar....... als Ducati zoveel moeite doet om hem binnen te halen dan kan het niet zijn dat ze hem voor heel veel geld in een satellietteam zetten en verder niets.

Als Ben waar kan maken wat hij voorgaande jaren heeft laten zien in de states en in het WSBK dan gaat hij zeker beter rijden dan Hayden en is het sorry voor Hayden maar :W ( Hayden heeft volgens mij ook een verlenging van één jaar gekregen en niet de gebruikelijke twee jaar.)

Verder moeten ze bij Ducati zeker een amerikaan in het team hebben, aangezien de USA veruit de grootste markt van Ducati is.

Het kan dan ook zijn dat Hayden de kans krijgt om naar het wsbk te gaan, maar dat doen ze niet zo snel als ze redelijk mee kunnen komen in de motoGP.

We zullen het aan het eind van het jaar gaan zien, Spies lijkt me wel geschikt om met de Duc te gaan rammen, want dat gaat hem beter af dan met de jammie op eieren te gaan rijden.
 
Tuurlijk is het speculatie.

Maar....... als Ducati zoveel moeite doet om hem binnen te halen dan kan het niet zijn dat ze hem voor heel veel geld in een satellietteam zetten en verder niets.

Als Ben waar kan maken wat hij voorgaande jaren heeft laten zien in de states en in het WSBK dan gaat hij zeker beter rijden dan Hayden en is het sorry voor Hayden maar :W ( Hayden heeft volgens mij ook een verlenging van één jaar gekregen en niet de gebruikelijke twee jaar.)

Verder moeten ze bij Ducati zeker een amerikaan in het team hebben, aangezien de USA veruit de grootste markt van Ducati is.

Het kan dan ook zijn dat Hayden de kans krijgt om naar het wsbk te gaan, maar dat doen ze niet zo snel als ze redelijk mee kunnen komen in de motoGP.

We zullen het aan het eind van het jaar gaan zien, Spies lijkt me wel geschikt om met de Duc te gaan rammen, want dat gaat hem beter af dan met de jammie op eieren te gaan rijden.
Klinkt allemaal heel logisch wat je zegt, toch hoop ik dat je er naast zit. Zie Hayden heel graag competitief en denk dat hij dat op de Ducati ook best zou kunnen zijn. :)
 
Ik vind Hayden een sympathieke jongen, harde werker, leuk pr materiaal maar voor de rest overrated in de MotoGP. Misschien is hij juist wel een goede opvolger voor Checa in de superbike. Zou me niet verbazen als Hayden beter tot zijn recht komt op een Superbike.
 
.. zal met een satelliet Ducati geen genoegen nemen.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen zekerheid voor de toekomst.
Op een gegeven moment is er gewoon geen zitje meer in deze dure sport en pak je alles aan. ;)
 
ben-spies-allenamento-camper.jpg


2013-motogp-ben-spies-ducati-engine-out.gif


ben-spies-suzuki-ama-sbk-backfire.jpg


ben-spies-john-hopkins-valvoline-team-childs-giovani.jpg







http://www.daidegasforum.com/forum/foto-video/552732-ben-spies-raccolta-foto-thread.html
 
Spies ook niet van start in LeMans :N

God wat krijgt die jongen tegenslag na tegenslag te verwerken zeg..
Hoeveel jarig contract heeft hij eigenlijk bij Ducati?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan