Ben Spies

Is er eigenlijk ergens video te vinden van zijn dragrace met die diavel?

664293_691221577568305_999900206_o.jpg
 
Die is volledig klaar als je het mij vraagt. De pechduivel staat niet toe dat Spies nog langer meedoet aan de MotoGP.
 
Net de crash gezien. Niet echt een mega crash maar hij werd uit zijn zadel geliften hij kwam voorbij zijn stuur en viel toen door. Echt heeeeeel ongelukkig, als je dat vergelijkt met de crashes van Marquez op Mugello of op Assen... Echt wel pech
 
Laatst bewerkt:
Net de crash gezien. Niet echt een mega crash maar hij werd uit zijn zadel geliften hij kwam voorbij zijn stuur en viel toen door. Echt heeeeeel ongelukkig, als je dat vergelijkt met de crashes van Marquez op Mugello of op Assen... Echt wel pech
Ja bij sommige coureurs is het echt direct raak, niet te geloven weer.
 
Over en sluiten voor Ben denk ik. Team manager was er op zijn zachts gezegd niet echt blij mee.
Nu maar hopen dat hij zelf de drive niet verliest..
 
Over en sluiten voor Ben denk ik. Team manager was er op zijn zachts gezegd niet echt blij mee.
Nu maar hopen dat hij zelf de drive niet verliest..
Ben tweette zelf het volgende bericht naar buiten:

Saw the doc today. not great. Off to surgery tomorrow! Bet Carlo is so exctited he wont remember to wipe the powder off his nose!

... om het daarna ook weer te verwijderen. De Carlo in kwestie is Carlo Pernat, manager van het Pramac team en, zo lees ik op andere fora, staat bekend om zijn cocaïne probleem. Ben benieuwd wat voor staartje dit gaat krijgen. Kan niets goeds uit voortkomen.
 
Oeps. Niet handig, lijkt me :N
Bij de motoGP uitzending op de BBC, hadden ze het erover dat de crash wel een beetje Ben's eigen schuld is. Schijnbaar werkt de TC in de 1e versnelling niet actief is. Dat icm koude banden veroorzaakte de highsider.
 
Ben tweette zelf het volgende bericht naar buiten:... om het daarna ook weer te verwijderen. De Carlo in kwestie is Carlo Pernat, manager van het Pramac team en, zo lees ik op andere fora, staat bekend om zijn cocaïne probleem. Ben benieuwd wat voor staartje dit gaat krijgen. Kan niets goeds uit voortkomen.

heeft ben nu hier ook al mot? bij Yamaha had hij ook al wat problemen met een aantal mensen.

Opzich wel begrijpelijk dat hij kritiek krijgt ookal kan Ben er zelf niet altijd wat aan doen, bij zijn 2e jaar bij Yamaha kon hij bijna geen race finishen, was het geen mechanisch probleem dan legde ben zelf de fiets wel neer, en daarvoor betalen ze je niet, dit jaar gaat hij op de zelfde voet verder. Ben gaf ook zelf toe dat het een stomme fout was in Indy.

als hij wordt ontslagen bij Pramac, dan is Misschien Suzuki een optie voor hem daar heeft hij wel goede connecties. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan