Ben Spies

Toch wel vreemd nou.... Kawasaki levert wel de snelste weg fiets. Ik heb hier een test liggen tussen de snelste 16 supersports. Kawasaki op nr.1 en aprilia op nr.2.
Ik denk dat het ook ligt aan de coureurs. Misschien kan vermeulen wel potten breken.
Ik hoop het wel want kawasaki hoort wel echt thuis in de racerij.

Er zit nog al een verschil tussen de racers en de standaart straatfietsen, ondanks dat ze zijn afgeleid van de straatfietsen.
Anders zouden de ducati`s zich helemaal niet kunnen kwalificeren. :9 :9
Maar natuurlijk de coureur is gelukkig ook het verschil. :]
 
WSB CHAMPION 2009 BEN SPIES *O* (althans dat hoop ik)
9vv6wrwr.jpg


ik heb een klein beetje gephotoshopt :+
 
Laatst bewerkt:
Keurig gereden, formidabel eerste seizoen, de terechte kampioen! :}
 
Laatst bewerkt:
Was toch nog spannend, stel Biaggi had geen problemen gehad op het laatst en Fabrigio was wel een team maat geweest.

Maar dit is natuurlijk mooi, komt even een jaar langs bij de sbk, wordt WK en gaat naar de GP. :)
 
teamorders hoeft van mij niet, je rijd voor je zelf en niet voor je teammaat, fabrizio terecht gewonnen :Y als ie haga voor had gelaten was spies nog steeds kampioen...
 
Als Haga niet op z,n smoel was gegaan was er niks aan de hand geweest. Maar aangezien die jongen liever voor altijd nummer 2 wil blijven :N
 
Laatst bewerkt:
Mooie overwinning voor Spies. Heb wel te doen met Haga. Erg zonde van zijn val, maar daardoor is Spies zijn prestatie er zeker niet minder om.

Zou mooi zijn als hij volgens seizoen ook mee doet voor het kampioenschap. Heerlijke rijder om te zien.
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* *O* *O* Hulde aan Ben Spies! :} :} :} Wat een seizoen !
Maar liefst 11 pole-positions!!!! :Y :Y :Y Bizar gewoon! *O* *O* En dan in de laatste race dit geweldige Superbike seizoen afsluiten met de WK-titel! Hulde :} Hulde :} Hulde :}

Ik zeg dat die Moto-GP mannen hun borst nat kunnen gaan maken in 2010. :Y :Y ;)

word de Moto GP ook weer eens interessant. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan