VTR SP1&2 Meeting 2009

Meeting 2009 (Ulestraten SP Headquarters/Eifel)

  • 6&7 Juni

    Stemmen: 13 72,2%
  • 20&21 Juni

    Stemmen: 5 27,8%

  • Totaal aantal stemmers
    18
ja dus nu ga ik ook echt mee brommen tussen de bergen met mijn two brothers hahah.
e hoe zit het met het filmpje van 2008? dat kan me nog wel even zoet houden de komende tijd.
 
Ik ga 3de kerstdag verhuizen, dus...... filmpje zal nog effe moeten wachten...
 
Laatst bewerkt:
Hoi hoi.

met hoeveel man zijn we nu??
ik heb er wel zin in al is het nog ver weg.
en mijn vriendin is er niet blij mee. maar ik denk dat ze het wel overleefd. (zal wel vaak bellen maar ok)
 
Hoi hoi.

met hoeveel man zijn we nu??
ik heb er wel zin in al is het nog ver weg.
en mijn vriendin is er niet blij mee. maar ik denk dat ze het wel overleefd. (zal wel vaak bellen maar ok)
Als ik de openingspost moet geloven zitten we nu op 13mf' ers. Mischien dat er via hyves oid nog meer mensen komen...
Ik heb er ook enorm veel zin in! Volgens mij ben ik de jongste deelnemer :? :X Ach, volgens mij hebben de meeste hier toch de eeuwige jeugd in de kop _O-
 
Laatst bewerkt:
Donders en draken B| ik heb op beide data al wat te doen '( Leek me leuk om een keer met alleen maar speentjes op stap te gaan.......

Helaas pindakaas, ik hou het wel in de gaten.... misschien veranderd er nog wat 8-)
 
Hee gezellig! wordt al een bont gezelschap op deze manier!

Zullen we ook wel rekening met de route en groepsgrote moeten gaan houden, als we uiteindelijk gaan rijden.
 
Hallo allemaal,

Ben inmiddels ook al dik een jaar eigenaar van 1 speen en bevalt me nog prima. Heb hem destijds gekocht van AvH welke ook nog wel eens op dit forum rondhuisde. Nu zit ik hier de meeting zo eens te volgen en het lijkt me leuk om er eens aan deel te nemen dus zal binnenkort mijn agenda eens checken maar ik vermoed dat het eerste weekend het beste zou uitkomen.
 
Laatst bewerkt:
Mooi man hoe meer zielen hoe meer vreugde!
Enne *O* Welkom *O* alhier!
eeeeehhhh daar
735391280_l-1.gif

VTR 1000 SP 1&2 Topic Deel 14 Herfst 2008


Wellicht een idee om met 2 groepjes te rijden en dus 2 man met navigatie op de fiets om het overzichtelijk en lekker op tempo te behouden
 
Laatst bewerkt:
Thanx.

Kzag ergens dat jullie ook zo'n landkaartje hebben met wie waar woont of rondrijdt. Hoe kan ik me daar ook op laten pinpointen? Kwoon in Tiel. Gelderland.
 
Dat zal Vince even voor je regelen!



Komt in orde hij heeft er al meer om op te zetten
p.s. doe me even een mooie plaat van je SP dan zet ik die in de O.P.

don.wigmore
apenstaart.gif
gmail.com
 
Laatst bewerkt:
Ja eindelijk heren! Ik ben weer met een vaste verbinding online!

Ik zal binnekort ook even de landkaart updaten. stuur me even een PB als je er nog op wilt.

Ik ben tevens de video van de meeting 2008 aan het uploaden voor google video. Dat kijkt wat makkelijker...

Nog bedankt Tencats voor het online zetten! :}
 
Laatst bewerkt:
hahah ja ik heb het al gezegd, maar ze heeft nog niet echt veel ervaring en zeker niet met al die bochten. beetje angstig. ik hoop dat ik haar nog wel mee krijg een paar keer rijden in de eifel of limburg en misschien.
maar zo zal ze wel niet rijden hahah ze heeft gewoon een pak.
 
Ik heb net 10 minuten gelden mijn vriendin gefeliciteerd voor haar verjaardag en het cadeautje gegeven: ze gaat meedoen met een Niv. 1 circuitcursus, samen met nog een stel andere meiden.

Misschien iets voor jou vriendin?
http://www.limburgracingteam.nl/index.php?option=com_smf&Itemid=113&?PHPSESSID=240ac49d3af3b3d68fceb98d69cbbfc9&topic=7312.0 (circuitdag niv. 1 zolder 2 augustus 2009)
 
Terug
Bovenaan Onderaan