VTR SP1&2 Meeting 2009

Meeting 2009 (Ulestraten SP Headquarters/Eifel)

  • 6&7 Juni

    Stemmen: 13 72,2%
  • 20&21 Juni

    Stemmen: 5 27,8%

  • Totaal aantal stemmers
    18
ja kan wel leuk zijn. maar die tijd vind ze niet leuk hahah. 6:30 in echt dan moet ze hier om 5:45 aan rijden. hahah.
ik ken mijn vriendin.
Ik heb het gisteren met haar over gehad. en ze wil zeker wat meer gaan rijden want ze had het zelfde gevoel in het begin met de auto en ja uu dat heeft ze zeker overwonnen.

maar ik ga wel eens kijken of er niet nog zo iets is. en ja even kijken waar de zolder is. anders kunnen we misschien wel een hoteletje nemen van te voren.

ja vinnie is een goed plan ik ga op onderzoek uit.
 
Nou ja zeg,


Moet ik als BMW rijder dit topic nou omhoog schoppen?
Niet in beweging te krijgen, die SP jongens.....


Wacht nog even af of ik jullie nog kom opzoeken in Limburg

:+ :W
TenCats
 
Weten jullie al iets van de route die gereden gaat worden,vrijdag t/m zondag red ik denk ik niet,wil anders een dag komen,weet alleen nog niet of dat Zaterdag of Zondag wordt.

Probeer natuurlijk alletwee......heb nog nooit in het buitenland gereden,dus......zou wel een keertje tijd worden
 
Eifel hoogstwaarschijnlijk maar goed als er mensen zijn die een beter idee hebben horen wij dat graag! Voordeel v/d eifel is wel dat we er binnen 3/4 uur middenin zitten en België heeft niet mijn voorkeur i.v.m. het belaberde wegdek. Wellicht is Luxemburg ook nog een optie?
 
Hoi hoi.

ik heb er zeker ook zin in. die film nog een keer of wat gekeken. maar weet wel dat ik van te voren nog wel een paar keer de eifel in wil duiken.
 
Weten jullie al iets van de route die gereden gaat worden,vrijdag t/m zondag red ik denk ik niet,wil anders een dag komen,weet alleen nog niet of dat Zaterdag of Zondag wordt.

Probeer natuurlijk alletwee......heb nog nooit in het buitenland gereden,dus......zou wel een keertje tijd worden

De route wordt meestal pas vlak tevoren bedacht. Dat komt gewoon omdat het vanuit hier, vlakbij is. En eenmaal in de eifel ardennen of luxemburg, maakt het niet veel uit, waar we heen rijden. Overal is het wel mooi en gezellig.

Kan me voorstellen dat bezoekers uit het Noorden, wat zekerheid willen over de route. Maar trust me, komt allemaal wel goed.
 
Ik heb deze altijd in!
Neem er wel een paar extra mee voor de mensen die willen.
Heb er een hele doos van liggen.
Nee zonder gekheid we rijden bijna allemaal met open pijpen dus als ze ons pakken pakken ze ons allemaal. Je kunt als je twijfelt natuurlijk altijd je originele pijpen erop doen voor het weekend?
Pre-Shaped_Foam_Earplugs-large.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik heb vorig jaar met dempers gereden. dit jaar niet, haha.

kijken ze misschien ook naar mij als we bij dat motor kroegje komen haha.
klinkt toch mooi door die bergjes.
 
Ik rij al jaren met open uitlaten. Nooit problemen gehad. Men controleert vaak op dagen dat er grote treffen, of Superbike zijn. Daarnaast rijdens we niet op de meest toeristische wegen. Gewoon open....
 
juist ja. e vinnie een vraagje. heb je een een klein tochtje van plaatsen die ik kan houden om een leuke tocht te hebben. (en mijn vriendin misschien ook)

vertrek punt schouting huis
 
juist ja. e vinnie een vraagje. heb je een een klein tochtje van plaatsen die ik kan houden om een leuke tocht te hebben. (en mijn vriendin misschien ook)

vertrek punt schouting huis
Hi Tim.

kijk hier eens.

Hier is de route data base van allemaal limbo rijders. (effe op forum klikken en dan naar beneden scrollen en op "LRT Route Database" klikken.
Veel van de routes gaan door de ardennen en eifel. Gewoon effe rondsnuffelen. OOhja het helpt als je een kaart hebt en misschien een GPS?
succes
 
Laatst bewerkt:
Het nieuwe jaar is alweer. :z

Als ik de openingspost moet geloven zitten we nu op 13mf' ers. Mischien dat er via hyves oid nog meer mensen komen...
Ik heb er ook enorm veel zin in! Volgens mij ben ik de jongste deelnemer :? :X Ach, volgens mij hebben de meeste hier toch de eeuwige jeugd in de kop _O-

nonono, denk dat ik veruit de jongste ben :z
 
Hi Tim.

kijk hier eens.

Hier is de route data base van allemaal limbo rijders. (effe op forum klikken en dan naar beneden scrollen en op "LRT Route Database" klikken.
Veel van de routes gaan door de ardennen en eifel. Gewoon effe rondsnuffelen. OOhja het helpt als je een kaart hebt en misschien een GPS?
succes


bedankt ik zal eens gaan kijken en een kaart mm die moet ik vast wel ergens hebben.

Ik heb wel navivgatie op mijn telefoon maar dat is alleen van ........ naar ........... in snelste route. ik wil nog wel zo'n andere aanschaffen gps wet iemand een goede?? (p.s.) noem nou niet meteen de duurste.

groeten
 
En dan al zo wijs voor die leeftijd :+ Het uit zich al in de keuze van de motor op zo'n jonge leeftijd :+ :+ :+
We kijken vrijdag of zaterdag avond of we "een lekker dik mokkel"( ik citeer Yrjo) voor jou aan de haak kunnen slaan, om een echte man van je te kunnen maken! :+ :+ :+

FatChickOnMotorcycle1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan