Kawasaki Z1000-Z750-Z750s Plaza deel 47

Status
Niet open voor verdere reacties.
En nog even een kleine mededeling voor de gene die nog op hun bekeuring voor het ongeoorloofd inhalen zitten te wachten :W

Ik heb de mijne vandaag binnen gehad, dus verwacht de uwe ook een der deze dagen -O-
da's pech kerstbonus weg. -O-

ook voor pina en straycat.
 
Fulleke schreef op 14 november 2008 @ 10:55:

[...]


ps: @Brinz: bestuurslid van JM ? promotie gemaakt bij Mees?


Lees het nu pas....ik werk tegenwoordig inderdaad bij Mees of wist je dat al?
Na 13 jaar bij Adri werd het tijd voor wat anders. Die funktie bij JM is echt nieuw voor me, de huidige regiocoordinator Antwan heeft me gevraagd om het stokje over te nemen voor een tijdje. Nog 2 jaar en je kunt de J uit JM wegstrepen vrees ik....
Maar tot die tijd valt er vast het nodige te leren denk ik.
Wat houdt jouw nieuwe baan precies in, is het ook een onderdeel van het bedrijfsschap?
 
2 Fulco,

Ik heb deze ingreep zo'n 30 jaar geleden ook gehad. Is me toen allemaal nogal mee gevallen.

Je kan tijdens de ingreep mee je hart in kijken.

Tip van flip:
ff zelf je schaamhaar wegscheren, bij mij werd dat toen door een broeder gedaan om 07.30 uur 's ochtends. :X


succes.
dat scheren valt bij fulco wel mee hoor,,(als hij net zo veel haar heeft op zak als op zijn hoofd ) als ze maar niet dat kleine snikkeltje als haartje zien. :N
 
En nog even een kleine mededeling voor de gene die nog op hun bekeuring voor het ongeoorloofd inhalen zitten te wachten :W

Ik heb de mijne vandaag binnen gehad, dus verwacht de uwe ook een der deze dagen -O-

Ter compensatie heb ik nog een gratiZ heftafeltje staan :)
 
Huh??? MD11??? waarom niet gewoon B777 of A330???...MD11 vink maar bagger kisten :N

Doorstromen naar Centrum? of waar het echte sleutelwerk gebeurt en dus op oost? O-)Sterkte Fulco!!!! hoop dat je schnell weer de oude bent....wordt....ehhh....blijft... :P ach..je snapt me wel.



:o md-11 bagger kist?!

you hate them or you love them...

ik vind het pracht kisten, misschien niet meer zo economisch, en ruim/ luxe van binnen.
Maar hij heeft een hele mooie lijn, flinke pijlstelling, mooie winglets, ojah... en m'n pa vliegt er al 10 jaar op O-) :z

van de 777's vinnik alleen de 300 versie mooi, en de 330 is idd een heel mooi vliegtuig.
op de 737 werken lijkt me ook leuk, veel afwisseling hoor ik van leraren


uiteraard op Oost *D

welke hangaar werk jij dan?


navond all :W
 
Laatst bewerkt:
ah ja ik herken het, het had alleen een andere naam destijds. :+

de tijden van makkelijk te bereiken borgen leggen :o lang vervlogen '(



en toch hoor je tijdens je lessen al flink wat klasgenoten vloeken, schelden en vragen om pleisters... :+ 8-)
 
Laatst bewerkt:
voor de liefhebber heb ik 2 routers over...

eentje D-link DIR-120
eentje U.S Robotics USR5461 draadloos

mag weg voor weinig
 
@ alle jarigen en die het sinds mijn laatste bezoek zijn geweest : van Harte *O* *O*

@ Fulleke : succes en sterkte

@ eiffelgangers 21 - 24 mei 2009 : als jullie 36 groene ZXRen voorbij zien knallen tijdens die dagen..... daar zit ik ook tussen, zal naar jullie zwaaien :W :]
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen,

Ik heb goed en ik heb slecht nieuws ................


Mijn motor is teruggevonden !

Van de Rijksdienst voor Wegverkeer ontving ik gisteren tot mijn verbazing een brief waarin stond vermeld dat mijn motor was teruggevonden, gedateerd op 20-11-2008.

Hoe verheugd ik was !

Ik de RDW gelijk gebeld en gevraagd waar mijn motor dan wel stond?

Dáár konden ze mij geen antwoord op geven. "Hebt U dan inmiddels geen bericht van de politie gekregen"?

Ik de politie bellen, gevraagd waar mijn gestolen motor stond............ " Uhh.... dat moeten we even uitzoeken meneer " ...... "Moment"

Na 15 minuten wachten, kwamen ze er achter dat de motor gestald zou staan op het politiebureau te Hoensbroek (Heerlen-Noord)

Betreffende agent/verbalisant op dat buro was niet aanwezig, ik zou door hem vandaag teruggebeld worden.

Vandaag, in de middag toch maar weer zelf de telefoon ter hand genomen. Na weer de nodige minuten werd mij medegedeeld, dat betreffende agent tot vrijdag niet aanwezig was.......

Mij werd medegedeeld dat ik naar het buro in Heerlen-Centrum kon gaan, alwaar ik een brief kon ontvangen, waarmee ik dan weer naar het buro te Hoensbroek kon gaan, om daar mijn
motor te kunnen bezichtigen............... Snap jij het nog ?..........

Afijn, ik naar Heerlen................. daar wisten zij van niks............. "Uhh, briefje meneer ?............"

Uiteindelijk te wachcommandant gesproken, en deze is aan het werk geslagen ......

Mijn motor bleek helemaal niet in Hoensbroek op het buro te staan, nee...... hij stond in Landgraaf, en wel bij bergingsbedrijf Van Dongen.

Wachtcommandant weer bellen, bleek in eerste instantie niet mogelijk om de motor te mogen bezichtigen.

"Ja, maar deze man kan zich legitimeren dat hij de bezitter is van genoemd motorvoertuig , kan hij voorbij komen om het voertuig te bezichtigen? "

NEE, NOU WORDT IE MOOI !! dacht ik .

Afijn, ik weer naar Landgraaf.

Aangekomen, mij voorgesteld, en gevraagd naar mijn motor.

"Ja meneer de motor ligt buiten..............

LIGT ??!! Staat ie niet, bedoelt U ?

"Loopt U maar even mee"

Achterom op de stallingsplaats aangekomen, kun je wel begrijpen hoe ik me voelde toen ik mijn motor terugzag :



Totaal uitgebrand !!!!!

De gore klootzakken, excusez..... schijnen de motor reeds op dezelfde nacht/dag van de diefstal in brand te hebben gestoken, misschien na eerst een ritje te hebben gemaakt tot de benzine op was..... wie weet....
Een tankdopsleutel hadden ze niet.

Hij is aangetroffen op de Handelsstraat nabij de Woonboulevard, welke parallel loopt aan de snelweg N281, de stadssnelweg van Heerlen.

Welke achterlijken nemen de moeite, om een motor te pikken, mét het juiste daarvoor geschikte gereedschap (accu-slijpgereedschap), én het nodige risico, om 'm daarna binnen 24 uur
uitgebrand achter te laten ??!!
Ik kan er geen touw aan vast knopen. Zal het waarschijnlijk ook nooit te weten komen....................

Momenteel stelt de verzekeringsmaatschappij Orion Direct, middels een brief, dat zij niet overgaan op uitbetaling.
Hun reden: ik had mijn motor buiten staan, en niet voorzien met ART goedgekeurde sloten.
Heb de polisvoorwaarden gelezen, wat blijkt : Er wordt met geen wóórd gerept over ART-goedgekeurde sloten, indien de motor binnen is gestald........
EN DAT WAS IE WEL !!! AL MEER DAN TWEE EN HALF JAAR !!

Gaat nog een gevecht worden............... de advokaat heb ik al gebeld.


Groetjes

full
 
Beste mensen,

Ik heb goed en ik heb slecht nieuws ................


Mijn motor is teruggevonden !

Van de Rijksdienst voor Wegverkeer ontving ik gisteren tot mijn verbazing een brief waarin stond vermeld dat mijn motor was teruggevonden, gedateerd op 20-11-2008.

Hoe verheugd ik was !

Ik de RDW gelijk gebeld en gevraagd waar mijn motor dan wel stond?

Dáár konden ze mij geen antwoord op geven. "Hebt U dan inmiddels geen bericht van de politie gekregen"?

Ik de politie bellen, gevraagd waar mijn gestolen motor stond............ " Uhh.... dat moeten we even uitzoeken meneer " ...... "Moment"

Na 15 minuten wachten, kwamen ze er achter dat de motor gestald zou staan op het politiebureau te Hoensbroek (Heerlen-Noord)

Betreffende agent/verbalisant op dat buro was niet aanwezig, ik zou door hem vandaag teruggebeld worden.

Vandaag, in de middag toch maar weer zelf de telefoon ter hand genomen. Na weer de nodige minuten werd mij medegedeeld, dat betreffende agent tot vrijdag niet aanwezig was.......

Mij werd medegedeeld dat ik naar het buro in Heerlen-Centrum kon gaan, alwaar ik een brief kon ontvangen, waarmee ik dan weer naar het buro te Hoensbroek kon gaan, om daar mijn
motor te kunnen bezichtigen............... Snap jij het nog ?..........

Afijn, ik naar Heerlen................. daar wisten zij van niks............. "Uhh, briefje meneer ?............"

Uiteindelijk te wachcommandant gesproken, en deze is aan het werk geslagen ......

Mijn motor bleek helemaal niet in Hoensbroek op het buro te staan, nee...... hij stond in Landgraaf, en wel bij bergingsbedrijf Van Dongen.

Wachtcommandant weer bellen, bleek in eerste instantie niet mogelijk om de motor te mogen bezichtigen.

"Ja, maar deze man kan zich legitimeren dat hij de bezitter is van genoemd motorvoertuig , kan hij voorbij komen om het voertuig te bezichtigen? "

NEE, NOU WORDT IE MOOI !! dacht ik .

Afijn, ik weer naar Landgraaf.

Aangekomen, mij voorgesteld, en gevraagd naar mijn motor.

"Ja meneer de motor ligt buiten..............

LIGT ??!! Staat ie niet, bedoelt U ?

"Loopt U maar even mee"

Achterom op de stallingsplaats aangekomen, kun je wel begrijpen hoe ik me voelde toen ik mijn motor terugzag :



Totaal uitgebrand !!!!!

De gore klootzakken, excusez..... schijnen de motor reeds op dezelfde nacht/dag van de diefstal in brand te hebben gestoken, misschien na eerst een ritje te hebben gemaakt tot de benzine op was..... wie weet....
Een tankdopsleutel hadden ze niet.

Hij is aangetroffen op de Handelsstraat nabij de Woonboulevard, welke parallel loopt aan de snelweg N281, de stadssnelweg van Heerlen.

Welke achterlijken nemen de moeite, om een motor te pikken, mét het juiste daarvoor geschikte gereedschap (accu-slijpgereedschap), én het nodige risico, om 'm daarna binnen 24 uur
uitgebrand achter te laten ??!!
Ik kan er geen touw aan vast knopen. Zal het waarschijnlijk ook nooit te weten komen....................

Momenteel stelt de verzekeringsmaatschappij Orion Direct, middels een brief, dat zij niet overgaan op uitbetaling.
Hun reden: ik had mijn motor buiten staan, en niet voorzien met ART goedgekeurde sloten.
Heb de polisvoorwaarden gelezen, wat blijkt : Er wordt met geen wóórd gerept over ART-goedgekeurde sloten, indien de motor binnen is gestald........
EN DAT WAS IE WEL !!! AL MEER DAN TWEE EN HALF JAAR !!

Gaat nog een gevecht worden............... de advokaat heb ik al gebeld.


Groetjes

[afbeelding]

AUW!!!!!!

Succes met de advokaat! naai ze maar hard terug!
 
:o md-11 bagger kist?!
you hate them or you love them...
ik vind het pracht kisten, misschien niet meer zo economisch, en ruim/ luxe van binnen.
Maar hij heeft een hele mooie lijn, flinke pijlstelling, mooie winglets, ojah... en m'n pa vliegt er al 10 jaar op O-) :z
van de 777's vinnik alleen de 300 versie mooi, en de 330 is idd een heel mooi vliegtuig.
op de 737 werken lijkt me ook leuk, veel afwisseling hoor ik van leraren
uiteraard op Oost *D
welke hangaar werk jij dan?
navond all :W

Hangaar 14 Baai 2 :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan