werkplaatshandboek HD electra glide uit 1978

mdadus

Rookie
8 feb 2007
5
0
Kan iemand mij misschien helpen aan een werkplaatshandboek voor een Harley Davidson Electra Glide FLH 1200 uit 1978. Bij voorkeur zou ik hem uiteraard ergens gratis downloaden. Gunstig geprijsde exemplaren zijn echter ook welkom.

Bij voorbaat dank !
 
Ik heb er een middag aan opgeofferd.
Ze zijn verrekte moeilijk te krijgen.Maar er zijn Harley Davidson shops.Die verkopen die dingen.
Dus ik zou googelen op Harley Davidson.Dan krijg je bedrijven te zien die op een of andere manier iets met Harlies doen.
Ik zou gewoon eens zo'n bedrijf bellen.
 
Bedankt voor jullie reacties. Weet niemand toevallig waar ik een pdf'je van het handboek kan vinden ?
 
Helaas is het me niet gelukt een gratis (PDF)handboek voor je HD te vinden.
Misschien dat je op een HD-forum meer geluk hebt :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het gekocht.In 1989.Kostte iets van 45 gulden toen.Komt dus op een euro per jaar.Best goede investering geweest.
 
murph dat boek kost nu waarschijnlijk meer dan 45 gulden, eerder euro^^ dus het is eigelijk gratis geweest moest je het nu aan de helft verkopen van de nieuwwaarde ^^
 
een pdf'je ^^ al eens van zoiets als "auteursrechten" gehoord?


alsof niemand hier een wph download.
er zijn zat topics waar vele sites met wph boeken worden aan geprezen.
om nu opeens van auteursrechten te gaan spreken.
maakt het nog niet goed, maar toch..
 
Ik heb een PDF van verschillende modellen.
full

Ist wat?
Is ook boek voor Gildes van 1959 tot 1984 en sportsters van 1986-1987
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een PDF van verschillende modellen.[afbeelding]
Ist wat?
Is ook boek voor Gildes van 1959 tot 1984 en sportsters van 1986-1987


Vinnik niks.Boek is verwarrend qua opzet.Je weet soms niet in welk type motor je aan het lezen bent.Gewoon niet duidelijk.Verder afwijkend van het werkplaatsboek.
Ik zou absoluut voor het wpb gaan.
 
Helemaal met je eens Murph!! Heb dat ook ooit gekocht, bijna 100,--€, daar kun je nou echt nix mee, je zoek je te pletter, niet goed handelbaar etc.
Mijn eigen oude Owners Manuel is nog het beste.
;)
 
misschien is het een idee om eerst een WPH te kopen en dan op zoek te gaan naar de motor die erbij hoort????
 
Bedankt voor all tips en reacties!! Ik heb maar besloten de originele service manual en parts list uit amerika te laten komen. Lijkt me de beste oplossing.
 
morgen mdadus
op de site van harley-davidson startpagina bij de prikkers heb ik een keer een nl versie van de 1200 gedownload ik weet niet als hij er nog op staat anders daar een vraagje
ik wil wel even op mijn com kijken als ik hem er nog op heb staan wil ik hem wel over mailen
groet wouter
 
Hey Wouter,
Super!! Een nederlandse handleiding is altijd handig. Ik zie hem graag tegemoet.

gr. Mark
 
Mark ik wil het wel sturen maar kan je mail adres niet vinden
zeg maar hoe je het wil hebben
het is een pdf bestand 123mb groot
groet wouter
 
Terug
Bovenaan Onderaan