werkplaatshandboek HD electra glide uit 1978

gewoon een Haynes kopen... die boeken downloaden is allemaal wel leuk, maar als niemand ze meer koopt maakt ook niemand ze meer! En laten we wel wezen, wat is die 45 euro op een motor van meer dan 6000 euro!?!
 
gewoon een Haynes kopen... die boeken downloaden is allemaal wel leuk, maar als niemand ze meer koopt maakt ook niemand ze meer! En laten we wel wezen, wat is die 45 euro op een motor van meer dan 6000 euro!?!


jij koopt zeker ook nog al je muziek op cd?
nooit ff wat downloaden of op youtube beluisteren?
 
Je been op zoek sinds november, je had je eigen book kunnen schrijven!! ;) We gebruik official Harley Manuals,maar ik find manuals van Clymer ook niet slecht.
 
Robert.v het is ook voor de fxs '81
maar het bestand is te groot voor te mailen
ik had ook problemen om naar mark te sturen
heb het op de website van mijn broer en daar kan hij em downloaden
weet niet als het mark gelukt is
groet wouter
:] :] :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Man koop toch dat originele werkplaatsboek.Ben je er vanaf.Heb je het gebonden etc.
Of ga je straks ook overal sleutels en specifiek gereedschap lenen als je eens wat moet fixe.

Als je zon ding wilt rijden heb je gewoon wat spullen nodig.
Een werkplaatsboek is het eerste.daana wat materiaal.
Dat gaat toch geld kosten.Paar tientjes voor een wpb mnaakt dan ook niks meer uit.
En ik koop idd nog cd's.
Ik ga daarvoor ook nog speciaal naar een cd winkel toe.dat het nog bestaat he?
 
Laatst bewerkt:
los van dat auteursrechten en pro/anti downloaden snap ik niet wat je met een pdf moet. Wanneer je dat boek nodig hebt en je vinger vol olie zit kan je niet even boven je comp hangen en wat heen en weer scrollen. Evenals, als je alles gaat printen, ben je net zo duur uit als je hem koopt. Ik vind een gewone hardcopy, dus op papier en gebonden toch altijd het handigst werken. Naast je op de werktafel. Snel heen en weer bladeren tussen de verschillende onderdelen en snel tabellen raadplegen. Het leest ook gewoon veel fijner dan van een scherm/laptop.
Gewoon even mijn mening hoor.
 
Ik snap 't ook niet, als je op je motor wil werken, heb je goed gereedschap nodig, inclusive werk boeken, als je dat niet wil, breng 'em naar en shop, of verkoop 'em
Mijn mening
 
jij koopt zeker ook nog al je muziek op cd?
nooit ff wat downloaden of op youtube beluisteren?


nee, ook ik ben niet heilig, maar wat werkplaatshandboeken betreft, koop ik alles origineel en meestal nieuw. Je stopt er eenmalig 45 euro in (of richting de 100 voor een Harley Davidson official workshop manual) en je hebt er nog jaren plezier van. Dat is heel wat anders dan een nummertje downloaden dat sowieso honderdduizenden keren over de toonbank gaat.

los van dat auteursrechten en pro/anti downloaden snap ik niet wat je met een pdf moet. Wanneer je dat boek nodig hebt en je vinger vol olie zit kan je niet even boven je comp hangen en wat heen en weer scrollen. Evenals, als je alles gaat printen, ben je net zo duur uit als je hem koopt. Ik vind een gewone hardcopy, dus op papier en gebonden toch altijd het handigst werken. Naast je op de werktafel. Snel heen en weer bladeren tussen de verschillende onderdelen en snel tabellen raadplegen. Het leest ook gewoon veel fijner dan van een scherm/laptop.
Gewoon even mijn mening hoor.

point, maar soms is het ook lekker om een klad-versie uit te kunnen printen, voor bij het vieste werk.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan