MF 't Gooi deel 32..... hot yellow xmas

Rijden we door of niet?

  • Ja

    Stemmen: 9 26,5%
  • Nee

    Stemmen: 3 8,8%
  • Alleen met mooi weer

    Stemmen: 2 5,9%
  • Hij staat in de woonkamer

    Stemmen: 2 5,9%
  • Te gevaarlijk nu Poik hard kan })

    Stemmen: 13 38,2%
  • Heb net m'n brommer verkocht! :/

    Stemmen: 3 8,8%
  • ZZZZZzzzz

    Stemmen: 2 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    34
Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd al bezig met oud en nieuw. Vandaag vuurwerk presentatie. Echt iets voor mij. Kan stinkbommetjes en sterretjes niet eens uit elkaar houden.

Hier nog Illegalen met vuurwerk of was het nou illegaal vuurwerk ;-)
Als jij nou een mooi partijtje opspoort en in beslag neemt.
Is wel leuk voor de jaaarwisseling *D
 
Jaja en ik zeker voor zustertje spelen als jij je hand hebt bezeerd aan zo'n illegaal rotje :N
TT, mag ik vragen wat voor functie jij hebt bij de politie :+ ?
Ik ga over een jaartje solliciteren bij de Marechaussee, zit op het moment ook te twijfelen over Officier vlieger (>marine) of Officier Korps Mariniers (>marine)..
 
TT, mag ik vragen wat voor functie jij hebt bij de politie :+ ?
Ik ga over een jaartje solliciteren bij de Marechaussee, zit op het moment ook te twijfelen over Officier vlieger (>marine) of Officier Korps Mariniers (>marine)..

Ik ben in opleiding voor Politiekundig Bachelor. Als je meer wilt weten kun je heel prima info vinden op www.kombijdepolitie.nl
 
Ja, als hij bij je thuis komt gaan er minimaal 2 dingen stuk, en dan probeerd ie ook nog je meissie te versieren :/

_O-

_O-


Over vuurwerk: vanmorgen weer op het nieuws... een jongen die zijn leven en wat ledematen weg heeft gegooid vanwege een vuurwerkbom -O-
En ja, daar heb ik medelijden mee....
 
Als ik alles bij elkaar gooi kom ik op een week of 10 uit.....enough :+
dat is idd wel genoeg :+

Ja, als hij bij je thuis komt gaan er minimaal 2 dingen stuk, en dan probeerd ie ook nog je meissie te versieren :/

_O-
_O- _O-

_O-


Over vuurwerk: vanmorgen weer op het nieuws... een jongen die zijn leven en wat ledematen weg heeft gegooid vanwege een vuurwerkbom -O-
En ja, daar heb ik medelijden mee....
ze doen het toch echt zelf... wordt al jaaaaaaaaaaaaaren campagne gevoerd over de risico's van vuurwerk bommen, hoe dom / stom / gevaarlijk dat wel niet is... tja, dan is het hun eigen probleem hoor..

k vin het vervelender voor de toevallige passerende voetganger die daar misschien weer de dupe van wordt :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan