MF 't Gooi deel 32..... hot yellow xmas

Rijden we door of niet?

  • Ja

    Stemmen: 9 26,5%
  • Nee

    Stemmen: 3 8,8%
  • Alleen met mooi weer

    Stemmen: 2 5,9%
  • Hij staat in de woonkamer

    Stemmen: 2 5,9%
  • Te gevaarlijk nu Poik hard kan })

    Stemmen: 13 38,2%
  • Heb net m'n brommer verkocht! :/

    Stemmen: 3 8,8%
  • ZZZZZzzzz

    Stemmen: 2 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    34
Status
Niet open voor verdere reacties.
Avond :W

Een lelijk, vet, stom en vulgair wijf zonder scrupules, komt al scheldend
en schreeuwend tegen haar twee kinderen, een V&D binnen .

Een hostess van V&D: 'Goeie dag en welkom bij V&D.
Wat een mooie kinderen ... Tweelingen?

Het dikke vette wijf: 'Trut! Het zijn geen tweelingen. De ene is 7 en de
andere bijna 10. Ben je blind ofzo ? Stom rund ... Waarom denk je dat ?'

Hostess: 'Ik ben niet blind, en ook niet stom.
Maar ik kon me niet voorstellen dat iemand jou 2 keer geneukt zou hebben. Een prettige dag verder bij V&D".

Had hem ook al gelezen, hij is :')
 
Denk dat er bij de montage iets niet goed is gegaan, want er zijn allemaal krasjes tussen de twee lagen onstaan. Hoelang gaat zoiets mee? Vizier is ongeveer een jaar oud



Rij nu al een paar jaar met pinlock en nog geen problemen gehad. Ben wel ooit eens zo eigenwijs geweest om 'm eruit te halen en schoon te willen maken. Niet doen! Wordt er niet beter op...

Bij mijn broer bleken er op vakantie vliegjes tussen te komen... Zat er net een klein kiertje aan de onderkant, oftewel de gaatje waren te ver uit elkaar geboord waardoor de pinlock er te slap in zat. Met vizier dicht zal er niet zo snel iets in komen maar met vizier open en hogere snelheden loop je dan toch kans dat er iets tussen waait. (probeer zelf zoveel mogelijk dicht te rijden om stof e.d. te voorkomen.)

In jouw geval lijkt mij dat de gaatjes ook te ver uit elkaar geboord zijn waardoor er waarschijnlijk aan de onderkant een kiertje kan ontstaan en het hele effect verloren gaat.

Een pinlock hoort er goed strak in te zitten. Zo niet dan is er idd waarschijnlik iets met de montage mis gegaan.
 
Denk dat er bij de montage iets niet goed is gegaan, want er zijn allemaal krasjes tussen de twee lagen onstaan. Hoelang gaat zoiets mee? Vizier is ongeveer een jaar oud
ligt dan idd aan de montage, ik heb met mijn pinlock totaal geen problemen met dit weer (oke, alleen wanneer je stilstaat en vizier helemaal dicht houdt dan krijgt ie het er wat lastiger mee..)
 
Een lelijk, vet, stom en vulgair wijf zonder scrupules, komt al scheldend
en schreeuwend tegen haar twee kinderen, een V&D binnen .

Een hostess van V&D: 'Goeie dag en welkom bij V&D.
Wat een mooie kinderen ... Tweelingen?

Het dikke vette wijf: 'Trut! Het zijn geen tweelingen. De ene is 7 en de
andere bijna 10. Ben je blind ofzo ? Stom rund ... Waarom denk je dat ?'

Hostess: 'Ik ben niet blind, en ook niet stom.
Maar ik kon me niet voorstellen dat iemand jou 2 keer geneukt zou hebben. Een prettige dag verder bij V&D".
Heee.. mijn buurvrouw.. :X
 
ligt dan idd aan de montage, ik heb met mijn pinlock totaal geen problemen met dit weer (oke, alleen wanneer je stilstaat en vizier helemaal dicht houdt dan krijgt ie het er wat lastiger mee..)
Binnenkort ook maar eens kijken naar een nieuw viziertje..
Die van mij begint nu toch ook wel te beslaan, en dat wil je niet met dit weer.. B|
 
mogguh, zot is weer present.

nog spannende dingen gebeurd hier?
 
Wel leuk hoor al dat strooi goed en wie stout is krijgt flink met de roe! *D

Zo dus jullie zitten hierzo, deel 32, hot yellow Xmas ?

Mmmhm dus die Xtra gaat met kerst alle sneeuw geel en warm pissen ? Ik wist het wel, het wordt een gele kerst. :')
 
Laatst bewerkt:
niet meer.. staat sinds 2 weken in de berging :+





Hoest nou met jou? Loop je alweer als een kiviet?

Ja letterlijk. Die lopen toch ook niet recht? Hehehe nee maar gaat wel goed. Heb geen pijn meer waar ik het eerst had. Heb nu wat meer last in me rug. Maar dat is denk ik de inwendige wond waar ik last van heb. Voor de rest dus super. Kan niet wachten tot ik weer mag werken!! En ook op de zomer... dan kan ik mooi gaan neuzen!... kut weer heb je geen donder aan..

Zittie helemaal in elkaar dn?
 
Goedemiddag :W Vanmiddag mijn spullen naar Amsterdam gebracht, en zometeen even 1 van mn maatjes helpen. Morgenochtend naar college, en dan de eerste dag in mn nieuwe appartementje *O* Kleine minpuntje is dat 19 December pas de internet aansluiting komt :P

*O*
 
Ja letterlijk. Die lopen toch ook niet recht? Hehehe nee maar gaat wel goed. Heb geen pijn meer waar ik het eerst had. Heb nu wat meer last in me rug. Maar dat is denk ik de inwendige wond waar ik last van heb. Voor de rest dus super. Kan niet wachten tot ik weer mag werken!! En ook op de zomer... dan kan ik mooi gaan neuzen!... kut weer heb je geen donder aan..

Zittie helemaal in elkaar dn?
Gelukkig gaat het weer wat beter man, succes verder..

@poik, :+ noes, geen internet!
 
Goedemiddag :W Vanmiddag mijn spullen naar Amsterdam gebracht, en zometeen even 1 van mn maatjes helpen. Morgenochtend naar college, en dan de eerste dag in mn nieuwe appartementje *O* Kleine minpuntje is dat 19 December pas de internet aansluiting komt :P

*O*

Gefeliciteerd *O*
Word dus dubbel rustig :Y
Poik niet meer in hilversum en niet meer online *O* _O- :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan