Schotland op de motor [Centrale informatie]

Wij zitten in dezelfde periode............... zelfs op dezelfde boot Naba, heen!!!!

Je had trouwens interesse in Garmin routes vertelde je........ stuur me ff een mailtje, zie profiel, dan mail ik ze ff...........
 
Laatst bewerkt:
Vorig jaar 2 weken met mijn pa in schotland gereden. Echt te gek! alleen mocht je beide kusten (oost en west) willen zien. Ga dan eerst naar de oost kan vervolgens naar de west. Wij deden dit precies andersom. Oost kust is mooi maar niet te vergelijken met de verbazingwekkende schoonheid van de West kust.
 
Vorig jaar 2 weken met mijn pa in schotland gereden. Echt te gek! alleen mocht je beide kusten (oost en west) willen zien. Ga dan eerst naar de oost kan vervolgens naar de west. Wij deden dit precies andersom. Oost kust is mooi maar niet te vergelijken met de verbazingwekkende schoonheid van de West kust.

Scheelt dat de plannen voor vooral bestaan uit het doorkruisen van de Highlands en het volgen van de Oost-kust. Waarom heb ik nou al het idee dat die ene week zo voorbij is? ;)
 
Deze vertrekt op 07/08/2010 voor 2 weken naar schotland. Een volledige rondrit langs west-noord en oost schotland. Vertrek en aankomst in newcastle. Ik ben benieuwd want het word kamperen en heb dat nog nooit gedaan :D

Iemand tips voor mij misschien?
 
Deze vertrekt op 07/08/2010 voor 2 weken naar schotland. Een volledige rondrit langs west-noord en oost schotland. Vertrek en aankomst in newcastle. Ik ben benieuwd want het word kamperen en heb dat nog nooit gedaan :D

Iemand tips voor mij misschien?
Neem een heel goed grondzeil mee. De grond in schotland is vaak buitengewoon papperig (zeiknat)
 
Intex%2058330.jpg
 
Als je via IJmuiden/Newcastle gaat moet je bij het boeken code MP10 dan krijg je 15% korting bij DFDS. is via een motorblad geregeld.
Danny :W :]

Net geboekt. 12 mei weg, 23 mei terug. Via de reguliere site kwam ik op € 450 inclusief accommodatie. Met gebruikmaking van de aanbieding betaal ik nu € 268. Dat scheelt dus aanzienlijk! *O*
 
Omdat het zo ontzettend rustig is in dit topic even een schopje!
Nog minder dan 3 weken en dan mag ik de Highlands bewonderen, en vandaag was het daar zelfs mooier weer dan hier.....heb er zin in!

Ik zit nog hevig te twijfelen of ik wel of niet een regenpak zal meenemen.
Ik draag een all-weather pak en dat is bij andere vakanties waarbij het ook een paar keer flink regende goed bevallen. Of klettert er in Schotland zoveel water uit de hemel dat een extra regenpak echt geen luxe is?
 
Omdat het zo ontzettend rustig is in dit topic even een schopje!
Nog minder dan 3 weken en dan mag ik de Highlands bewonderen, en vandaag was het daar zelfs mooier weer dan hier.....heb er zin in!

Ik zit nog hevig te twijfelen of ik wel of niet een regenpak zal meenemen.
Ik draag een all-weather pak en dat is bij andere vakanties waarbij het ook een paar keer flink regende goed bevallen. Of klettert er in Schotland zoveel water uit de hemel dat een extra regenpak echt geen luxe is?
Wij hebben 2 dagen hoosbuien gehad en de overige 7 dagen geregeld een buitje. Een regenoverall was geen overbodige luxe, vooral vanwege de kou (als het regent koel je heel snel af). Daarnaast zijn waterdichte motorpakken nooit helemaal waterdicht.
 
En waar zwerf jij in die tijd ergens rond? Zo te zien zitten we in dezelfde periode in Scotland. :)

- Newcastle-Pitlochry
- Oostkust
- Trossachs Trail
- Pitlochry-Whiskeytrail -Gairloch
- Highlands Noord
- Skye-Highlands West
- Gairloch-Drymen
- Drymen-Newcastle

Dit is hem ongeveer.
 
En na Applecross vooral niet omkeren, maar verder rijden. Langs de kust (noord) is een waanzinnig mooi stuk. Wij hebben 't gedaan terwijl het op begon te klaren en de zon bijna onder was... zelden zo'n mooi stuk gereden.
 
En na Applecross vooral niet omkeren, maar verder rijden. Langs de kust (noord) is een waanzinnig mooi stuk. Wij hebben 't gedaan terwijl het op begon te klaren en de zon bijna onder was... zelden zo'n mooi stuk gereden.

Klopt! Op Applecross zijn we helemaal langs de kust gegaan. Geweldig mooi. Het weer zat die dag ook helemaal mee, dat scheelt een heleboel. Ook verder noordwaarts hebben we de nodige kustwegen meegenomen. Ook dat vonden we erg mooi.
 
Tot vrijdagmiddag.................!! :9 (zullen er zo rond 15.00u zijn)

Wij zullen ook rond die tijd daar zijn maar ik zit nog te dubben hoe lang het rijden is.
Het zal wel druk worden bij ring Utrecht en Amsterdam ivm Koninginnedag dus wil wel op tijd op pad gaan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan