Weet iemand nieuwprijs Suzuki GN 250 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

NitroMax

MF veteraan
9 jun 2001
60.292
3.306
Net niet in het midden van het land
Maatje van me heeft zo'n ding gekocht in België voor z'n zoon en moet nu voor de BPM een nieuwprijs opgeven.

Hij is uit 1992.

Al gezocht via Google en wat motordealers gebeld maar geen antwoord kunnen vinden.

Alvast bedankt voor het meedenken.
 
Check anders ff een verzekeringsite. Als je daar je premie wilt berekenen wordt vaak ook de toenmalige nieuwwaarde vermeld.
 
Maatje van me heeft zo'n ding gekocht in België voor z'n zoon en moet nu voor de BPM een nieuwprijs opgeven.

Hij is uit 1992.

Al gezocht via Google en wat motordealers gebeld maar geen antwoord kunnen vinden.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Ik heb hier nog een prijzenboekje liggen maar die is van 1997. Toen kostte de GN250 5.179,00 Gulden of 140.000,00 Bfr.
Aanvankelijk dacht ik ondanks een vijf jaar jongere prijs je wel een richtlijn te kunnen geven. Echter er staat ook nog bij vermeld dat de GN250 in 1997 2000,00 Gulden (!!!!) goedkoper was geworden ten opzichte van de prijs in 1996. Dus in 1996 moet zo'n exemplaar ongeveer 7.179,00 Gulden hebben gekost. Da's nog eens een drastische prijsverlaging. Waarschijnlijk omdat dit model er daarna uit ging? Ben dus zelf ook benieuwd wat deze motor uiteindelijk in 1992 heeft moeten kosten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan