Hier word ik stil van..

shotsailor

MF'er
14 dec 2004
231
13
Amstelveen
steves.jpg
 
Ik word daar misselijk van.Lelijk hok.
Klopt geen ene moer van.Weer eens een bewijs dat Harley totaal de kluts kwijt is.
 
Laatst bewerkt:
Die Springer voorvork er uit een iets lager stuur en een rechthoekige koplamp ; dan had het er al heel anders uitgezien.
 
Dat is wel erg slecht gefotoshopped, zoals het er nu naar uitziet tank je de benzine rechtstreeks in de luchtinlaat, is het koelstofreservoir spoorloos verdwenen, de ecm blijkt ook overbodige troep, zekeringen blijken al helemaal niet nodig te zijn eum ff kijken wat nog niet klopt... soit zoals het er nu naar uitziet is dat modern blok van alle electronica ontdaan en hebben ze het koelsysteem ook maar ff bijgewerkt... hij dit dit gefotoshopped heeft was natuurlijk niet op de hoogte ivm hoe een echte degelijke harley werkt ^^
 
Laatst bewerkt:
Kritisch hoor allemaal......
Maar eigenlijk bedoelde ik gewoon deze.
Dat stuur....daar zou ik ook iets lagers opzetten of een dragbar.
Maar ik blijf er stil van.....
harley-davidson-flstsb-cross-bones-hl.jpg
 
~
Dat is wel erg slecht gefotoshopped, zoals het er nu naar uitziet tank je de benzine rechtstreeks in de luchtinlaat, is het koelstofreservoir spoorloos verdwenen, de ecm blijkt ook overbodige troep, zekeringen blijken al helemaal niet nodig te zijn eum ff kijken wat nog niet klopt... soit zoals het er nu naar uitziet is dat modern blok van alle electronica ontdaan en hebben ze het koelsysteem ook maar ff bijgewerkt... hij dit dit gefotoshopped heeft was natuurlijk niet op de hoogte ivm hoe een echte degelijke harley werkt ^^[/quot



:z


Hij is uiteraard wel mooier dan een standaard v-rod.
 
Laatst bewerkt:
Kritisch hoor allemaal......
Maar eigenlijk bedoelde ik gewoon deze.
Dat stuur....daar zou ik ook iets lagers opzetten of een dragbar.
Maar ik blijf er stil van.....[afbeelding]
Ik vind hem niet echt lelijk, hoewel ik de achterkant minder vind.
Anders spatbordje oid zou al veel doen, denk ik zo.
 
\
Dat is wel erg slecht gefotoshopped, zoals het er nu naar uitziet tank je de benzine rechtstreeks in de luchtinlaat, is het koelstofreservoir spoorloos verdwenen, de ecm blijkt ook overbodige troep, zekeringen blijken al helemaal niet nodig te zijn eum ff kijken wat nog niet klopt... soit zoals het er nu naar uitziet is dat modern blok van alle electronica ontdaan en hebben ze het koelsysteem ook maar ff bijgewerkt... hij dit dit gefotoshopped heeft was natuurlijk niet op de hoogte ivm hoe een echte degelijke harley werkt ^^[/quot



:z


Hij is uiteraard wel mooier dan een standaard v-rod.

lol smaken verschillen _O-
 
hmm voor mijn smaak heeft hij het allemaal net niet.
kontje moet strakker , die ducktail moet weg. of je moet passagierszadel erop zetten.
uitlaten, totaal verkeerd, te modern, GO chrome of zwarte dragpipe achtigen.
het stuur is niet voor deze motor, moet lager en rechter, of meer naar achteren hellen.
die bult tussen blok en voorwiel, weg dat ding.. argh :N
voorwiel helling schuiner
wel een mooi zadel, dat geef ik eerlijk toe.. :Y

die laatste begint er op te lijken, doch is er nog niet.
 
Laatst bewerkt:
hmm voor mijn smaak heeft hij het allemaal net niet.
kontje moet strakker , die ducktail moet weg. of je moet passagierszadel erop zetten.
uitlaten, totaal verkeerd, te modern, GO chrome of zwarte dragpipe achtigen.
het stuur is niet voor deze motor, moet lager en rechter, of meer naar achteren hellen.
die bult tussen blok en voorwiel, weg dat ding.. argh :N
voorwiel helling schuiner
wel een mooi zadel, dat geef ik eerlijk toe.. :Y

die laatste begint er op te lijken, doch is er nog niet.


het is ook nooit goed! :P als Harley perfecte modellen bouwde die iedereen zo wilde hebben, was er geen lol aan het verbouwen! :+ ik ben allang blij met m'n smalle voorvork in de FXD, een goed excuus om er iets breders in de klussen :Y
 
slechte soep... over smaak valt niet te twisten enzo. Mijn smaak is het i.i.g. niet...


Nou vooruit: mijn eerlijke mening is, dat ik het spuuglelijk vind. Maar dat is persoonlijk....
 
Terug
Bovenaan Onderaan